Jeroen R audi TT verkocht---> BMW 118d gekocht

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
frank de jonge

Re: Jeroen R stelt zich voor.

Bericht door frank de jonge » 17 feb 2009, 08:29

Haha goed bezig :D :thumbup:

Wachten in spanning af!

2000USA

Re: Jeroen R stelt zich voor.

Bericht door 2000USA » 17 feb 2009, 08:53

Volgens mij kon je destijds bij de modificatie kiezen voor of ESP of zo'n spoiler.
Aardig verleden, vroeger ook zo 'gestudeerd' zegmaar, ik kwam er echter niet mee in een TT! :thumbup:
Jeroen R schreef:Afbeelding
Mooie dakdragers ook :roflol:

Niels
Auto: Prius+

Re: Jeroen R audi TT

Bericht door Niels » 17 feb 2009, 09:04

Erg mooie velg! Dat die imitaties de markt veroveren is niet zo raar, de originele zijn niet te betalen. :wink:

Niall

Bericht door Niall » 17 feb 2009, 09:07

Mooie TT,

blijven leuke auto's. Heb zelf een 180pk Quattro gehad. :wink:

Kevin20v

Bericht door Kevin20v » 17 feb 2009, 13:51

Deze ken ik al :D Welkom! (Ik volg het projekt ook al via het vwforum!)

Dikke audi hoor!!

Jeroen R

Bericht door Jeroen R » 19 feb 2009, 14:25

@ Frank de Jonge Anders ik wel :D

@ 2000USA Dat zou maar zo kunnen, aangezien ik wel ESP heb, en geen dakspoiler, gelukkig ondertussen wel gemonteerd! Opzich best mooie dakdragers, het is dat als ik snowboard ik niet met de TT ga, anders best handig! :whistle:

@ Niels Nou inderdaad vind ik ook, kijk als ik een auto koop van laten we zeggen 40.000+ dan zou ik ook nog wel dat beetje extra overhebben voor orginele BBS le mans velgen, maar als ik orginele nieuw moet kopen, praat je al gauw over 25% van de aanschaf waarde van de TT. Enkel buiten dat al hoe pijnlijk zal een stoeprandje, of een corrosie plekje op je velg wel niet zijn.

@ Scotsman Ja ben er zelf ook erg blij mee! :D Liefst ook een 180 of 225 pk quattro willen hebben. Echter deze is altijd dealer onderhouden, en ook dat was lastig om te vinden. Me persoonlijke voorkeur ging uit naar ''zwart'' en 225 pk, helaas geen van beiden geworden. Maar toch ik heb mijn TT :D .

@ Kevin20v Dankje man :D, ja ik volg jou 20vt project ook op beide fora, mocht je nog eens wat handige tips hebben over tuning mogelijkheden van de 20vt dan hoor ik dat graag :D !

Verder heb ik vandaag pas bij de velgen kunnen kijken, en deze gelijk gekocht.
Nieuwe banden heb ik erbij besteld, nu alleen nog even een manier verzinnen om die boutjes te vervangen voor hogere kwaliteit materiaal.
Zit er aan te denken die plastic poppers uit te boren, draad in te tappen, en dan een boutje erin draaien, die horen bij echte 2-delige velgen.

Deze kleur wil ik ze t.z.t. gaan geven, soort antraciet. Maar pas nadat ik vervangende boutjes gevonden heb.

Afbeelding

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 19 feb 2009, 16:28

Die kleur past wel goed bij je TT!

kamerplant

Bericht door kamerplant » 27 feb 2009, 16:02

doen doen! :hosanna:

Jeroen R

Bericht door Jeroen R » 27 feb 2009, 19:21

Bedankt voor de reacties :D

Hierbij de foto, deze foto had ik niet zelf gemaakt. Dat zal morgen gebeuren als het goed is.
Voorkant moet ik alleen nog verder naar beneden schroeven, moest alleen wachten op mijn spoorverbreders, en centreerringen.(die ik nog niet heb)

Afbeelding

Jeroen R

Re: Jeroen R audi TT verkocht---> BMW 118d

Bericht door Jeroen R » 27 okt 2009, 13:51

De TT is afgelopen week ingeruild op een BMW118d, volgens mij alweer de zoveelste BMW op het DF-forum.
Het is modeljaar 2005, 6 bak en slechts 122 pk.
Verder ben ik wel benieuwd waar ik exact kan vinden welke opties deze auto af fabriek heeft meegekregen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan opzoeken.

Mijn plannen op dit moment zijn:

- Dit jaar nog laten chippen (denk aan o.a. JD)
- Verlagen d.m.v. een vaste set.(denk op dit moment aan Eibach/koni) 45-30, iemand anders eventueel een goede tip hiervoor?
- 18 inch velgen i.p.v. de huidige 16 inch, zelf denk ik aan AC Schnitzer type 3, of de velgen die je ziet op de 130i cup.

Verder is het een prima auto om in te sturen, mis alleen wel de MP3 functie van de radio. Overigens had ik wel ergens gelezen dat er op de aux ingang een mp3 speler valt aan te sluiten, misschien is er iemand dit mij dat kan uitleggen.

In principe is het nu een hele saaie auto om te zien, maar goed wel RWD :thumbup:

Afbeelding

Niels
Auto: Prius+

Re: Jeroen R audi TT verkocht---> BMW 118d gekocht

Bericht door Niels » 27 okt 2009, 19:15

:hmmm: Gefeliciteerd? :mrgreen:

Nee, geintje. Je hebt daar een hele fijne kar aan :thumbup: Over Supro kom ik ook positieve dingen tegen als het om chippen van BMW's gaat.

RVV

Bericht door RVV » 27 okt 2009, 23:15

Verder is het een prima auto om in te sturen, mis alleen wel de MP3 functie van de radio. Overigens had ik wel ergens gelezen dat er op de aux ingang een mp3 speler valt aan te sluiten, misschien is er iemand dit mij dat kan uitleggen.

Aux kabeltje gebruiken, dat is alles.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 28 okt 2009, 09:37

Precies, dus een kabeltje met aan beide kanten een 'mannetje'...

Jeroen R

Bericht door Jeroen R » 28 okt 2009, 11:17

Niels schreef::hmmm: Gefeliciteerd? :mrgreen:

Nee, geintje. Je hebt daar een hele fijne kar aan :thumbup: Over Supro kom ik ook positieve dingen tegen als het om chippen van BMW's gaat.
Haha :D De TT was natuurlijk een heel ander soort auto, maar de BMW bevalt goed! Ik zal gelijk even naar hun site surfen en contact opnemen! thnx :thumbup:

Rico schreef:

Aux kabeltje gebruiken, dat is alles.
Eigenlijk te simpel!
Martijn Koevoets schreef:Precies, dus een kabeltje met aan beide kanten een 'mannetje'...

Ik zag namelijk op internet speciale adapters hiervoor staan, maargoed groot nadeel van dit alles blijft wel dat ik natuurlijk het geluid moet bedienen via de MP3 speler, of IPOD.
Dus ik ga maar op zoek naar een bmw radio type professional, als het goed is speelt deze wel MP3 af.

Plaats reactie