DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Er zit een kantoortje in voor het (af)werk(en) van de pitspoezen
Joost Hermens schreef:Als ze em helemaal slikt zit ze in je navel te porren.. dat lijkt me niet zo prettig
Gewoon andersom, kan ze nog lekker snuiven ook

-
Wat een smeerlappen zijn jullie toch. Misschien post de vader van het kind hier ook wel! 

- GTRene
heerlijke pose en dame zo te zien
verder gefeliciteerd downforce mannen
en Andre, ik had niks anders van je verwacht
8)

verder gefeliciteerd downforce mannen

- Snipe
Mocht iemand hier de vader van deze mevrouw zijn:Ruben schreef:Wat een smeerlappen zijn jullie toch. Misschien post de vader van het kind hier ook wel!
- graag meer foto's
- graag meer info
- graag foto's van haar zussen als ze die heeft
Alvast bedankt.
Snipe schreef:Mocht iemand hier de vader van deze mevrouw zijn:Ruben schreef:Wat een smeerlappen zijn jullie toch. Misschien post de vader van het kind hier ook wel!
- graag meer foto's
- graag meer info
- graag foto's van haar zussen als ze die heeft
Alvast bedankt.

-
Ik heb wel een zooitje spierpijn in me nek. Dat komt van het hanssysteem das zo hard in je nek. Vrouwtje direct maar even masseren.
- Bert ///M3
Is dat puur omdat je nu een uur achter elkaar in de auto zit? Of heb je daar normaal ook veel last van?
- Mathieu
Wat heeft Hans met je gedaanAndre schreef:Ik heb wel een zooitje spierpijn in me nek. Dat komt van het hanssysteem das zo hard in je nek. Vrouwtje direct maar even masseren.

- Downforce Hans
Hij stond in lichterlaaie en ik stond met een brandblusser..............
Ik heb die blusser in zijn nek gelegd..........,was dat niet de bedoeling dan
: 
Ik heb die blusser in zijn nek gelegd..........,was dat niet de bedoeling dan

- Macboy
Gefeliciteerd Laurens, Andre en het Downforce
lol @ overige opmerkingen van je

Andre schreef:Podium mijn fles champagne leeggespoten op een pitspoes met een stel mooie jopen met tepels erop waar je een bontjas aan vast kan lussen. Ik kon het niet laten:)

Tja dat ligt dan een beetje aan jezelf. Niet voor niets zoveel verhalen hier over Andre. Het is gewoon een meester achter het stuur. Als je ziet welke wagencontrole hij op de openbare weg heeft, dan twijfel je niet aan zijn kunnen op het circuit.Snipe schreef:Eerlijk gezegd nam ik de verhalen op DF over Andre wel eens met een korrel zout. Niet vanwege hemzelf maar meer door de manier waarop sommigen zijn woorden als de Heilige Graal beschouwen.
lol @ overige opmerkingen van je

- Snipe
Zo is het maar net.Macboy schreef:Tja dat ligt dan een beetje aan jezelf.Snipe schreef:Eerlijk gezegd nam ik de verhalen op DF over Andre wel eens met een korrel zout. Niet vanwege hemzelf maar meer door de manier waarop sommigen zijn woorden als de Heilige Graal beschouwen.
-
Nom nom nom
-
Hmm, lekker snoepje!
Ik ga met de pics aan de slag
Trouwens:
@ 50:30 http://www.raceworld.tv/index_SL.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik ga met de pics aan de slag

Trouwens:

-
Race nummero uno, op de zaterdag.
1. Een voorwielloze 436 in de pitbox.

2. Peter rijdt in de pitbox de baan, even voor de race.

3. Dennis, Tom en Jitse, met Peter in nummer 434 op de achtergrond.

4. "Succes man!"

5. André en Laurens op de startgrid.

6. Tom en de 130i van Laurens.

7. Peter krijgt een duimpje van Björn.

8. The wave op de tribunes.. maar dan net even anders.

9. 'Ready for take-off'

10. Start van de opwarmronde, de Nissan (inmiddels uit beeld) kwam moeilijk weg, waardoor het een beetje ophoopte.

11. André en Laurens, een hoop (heerlijk) kabaal, en het rechte stuk.

12. 200+ ?

13. Dennis aan de pitmuur.

14. André in de pitstraat, helaas problemen met de 130i.

15.

16. Zoomtekort kan ook zo uitpakken.

17. Juist!! Eerste plek voor Laurens.

18. Groepsfoto erbij.

19. SBS6 in de pitbox.

20. Downforce spam op de baan.

21. "Morgen geen regen" .. "Mooi!"

Meer foto's: HIER!
That's all for now. Morgen de foto's van ... Surprise!: Zondag.
1. Een voorwielloze 436 in de pitbox.
2. Peter rijdt in de pitbox de baan, even voor de race.
3. Dennis, Tom en Jitse, met Peter in nummer 434 op de achtergrond.
4. "Succes man!"
5. André en Laurens op de startgrid.
6. Tom en de 130i van Laurens.
7. Peter krijgt een duimpje van Björn.
8. The wave op de tribunes.. maar dan net even anders.
9. 'Ready for take-off'
10. Start van de opwarmronde, de Nissan (inmiddels uit beeld) kwam moeilijk weg, waardoor het een beetje ophoopte.
11. André en Laurens, een hoop (heerlijk) kabaal, en het rechte stuk.
12. 200+ ?
13. Dennis aan de pitmuur.
14. André in de pitstraat, helaas problemen met de 130i.
15.
16. Zoomtekort kan ook zo uitpakken.
17. Juist!! Eerste plek voor Laurens.
18. Groepsfoto erbij.

19. SBS6 in de pitbox.
20. Downforce spam op de baan.
21. "Morgen geen regen" .. "Mooi!"
Meer foto's: HIER!
That's all for now. Morgen de foto's van ... Surprise!: Zondag.

- RJay
Netjes, goed gedaan hoor Luuk 

- Downforce Hans
Ziet er goed uit Luuk 

-
- Auto: M3P, 130i
Leuke fotoreportage Luuk!
Wordt er nog wat gedaan met Sinh Sahn?

Wordt er nog wat gedaan met Sinh Sahn?
- Hielke
Schitterende foto's!
Zoveel beter dan de standaard brij die vaak voorbij komt.
Zoveel beter dan de standaard brij die vaak voorbij komt.
- Sander
Bedankt voor de leuke berichten
Kost altijd genoeg tijd die foto's maken en een beetje bewerken
, dus wat enthousiaste berichten geeft weer moed voor de volgende keer.
Luuk mooie foto's heb je gemaakt, ook gelijk gezien hoe je de bewerking grotendeels achter de schermen al afmaakt (Cokin systeem
).. Cool!

Kost altijd genoeg tijd die foto's maken en een beetje bewerken

Luuk mooie foto's heb je gemaakt, ook gelijk gezien hoe je de bewerking grotendeels achter de schermen al afmaakt (Cokin systeem

- Michel P
Heren, geweldige prestatie, 2x een eerste plaats, en dat in het eerste volledige race seizoen!!
Michel
Michel
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wat een waanzinnige fotoreportage Luuk!!! Heel fraai!!!
- Downforce Dennis
Ik ook een keer reageren dan:
Ik wil eerst en vooral iedereen hartelijk danken voor de bemoedigende woorden en de bezoekjes van vele DF-ers. Ik heb niet iedereen uitvoerig kunnen spreken, mijn oprechte excuses! Heb het soms een beetje druk tijdens zo'n weekend
Special thanks to David om zijn trailer nog een keertje ter beschikking te stellen voor ons, David BEDANKT kerel!
Verdere dankwoorden naar onze hoofdsponsor H2O Hanz. Hans, je bent echt een topkerel! Heel het jaar hebben we mogen profiteren van zijn kennis en contacten mbt gereedschappen e.d.. En daarbovenop heeft hij iedereen de kans gegeven om dit jaar op een mooie manier af te sluiten...
Ook moet gezegd worden dat Hans, samen met Milan, Lois en Bianca, elk raceweekend de sfeer voor zijn rekening neemt. Altijd lol met hem in de buurt dus!
Lenie, catering van de grootste klasse... Smakelijker dan de beste restaurants, sfeervoller dan welke club dan ook, BEDANKT Lenie!
En ja, de rest van de trouwe teamleden natuurlijk. Ik kan altijd met mijn ogen dicht rekenen op de volle medewerking en motivatie van "mijn" team en dat komt niet veel voor. Ik bedank iedereen persoonlijk, maar ook nog via deze weg: Thanks hombre's!
Dit weekend was net iets specialer dan de anderen. Laurens had een 2de positie te verdedigen, Peter en Jitse mochten hun 434 weer rondknallen en we mochten een "special guest" ontvangen. Die special guest was dus Andre. Ik heb hem altijd bewondert voor zijn rijderskwaliteiten. Er zijn een paar dingen voorgevallen waarbij de contacten tussen Downforce en hem vertroebelt waren. Daarop hebben we dan eigenlijk heel last minute beslist om hem uit te nodigen. Dit kwam na kort overleg helemaal voor elkaar. Spijtig dat de 436 enkele onderliggende problemen vertoonde die we, tijdens race 1 pas echt konden ontdekken. Door praktische moeilijkheden heeft Andre voorgesteld om zijn knappe 130i te laten runnen door Downforce die deze keer versterkt werd door Wouter, een opkomend talent wat klaargestoomd wordt voor de racerij door Andre. Houdt Wouter in de gaten trouwens, heel gedreven kerel die de juiste drive en kennis heeft! We hebben al snel de misverstanden uitgefilterd, en zijn er samen goed voor gaan zitten! De sfeer en drive zat er donderdagavond al goed in! Ik vond het een enorm vruchtbare ervaring, en ik denk dat Andre nu wel een juist beeld heeft van ons en wij van hem. We hebben ervaringen uitgewisselt en mijlpalen gezet om in de toekomst samen te ontwikkelen en te testen, mooi of niet? :drinking:
De 435 en Laurens hebben samen afgemaakt waar ze dit seizoen hard voor hebben gewerkt, een heel respectabele 2de positie vastgesteld in de Sport klasse! Laurens en ik zijn dit seizoen bijna 2 handen op 1 buik geworden, wie had dat begin dit jaar kunnen denken? Ik hoop iig op een vruchtbare samenwerking volgend jaar. Altijd enorm gezellig slap gelul klaar, en toch serieus wanneer het erop aankomt, top!
En na een woelig seizoen kropen Peter en Jitse voor een laatste keer dit seizoen achter het stuur van hun 434. Ook zij hebben het er goed vanaf gebracht op Zondag. Zaterdag liep fout af door een uitgaande diff flens die brak, oorzaak wordt momenteel onderzocht. Zondag hebben ze beide hun 130i toch nog succesvol over de finish kunnen brengen na een oliedouche van een Lotus.
En bij deze valt voor ons dus het doek van een leerzaam, emotioneel, woelig, zwaar maar vooral GEWELDIG seizoen.
Maar geen nood, achter de schermen zijn we weer enorm druk in de weer om onszelf in 2010 weer als een raket te lanceren met nog snellere 130i's en NOG leukere evenementen. Ik ben gedrevener dan ooit, en dat geldt voor het hele team... What doesn't kill you makes you stronger, en zo is't maar net
Tot op het circuit vrienden, en nogmaals
a f*ckin' lot :shakeit:
Ik wil eerst en vooral iedereen hartelijk danken voor de bemoedigende woorden en de bezoekjes van vele DF-ers. Ik heb niet iedereen uitvoerig kunnen spreken, mijn oprechte excuses! Heb het soms een beetje druk tijdens zo'n weekend

Special thanks to David om zijn trailer nog een keertje ter beschikking te stellen voor ons, David BEDANKT kerel!

Verdere dankwoorden naar onze hoofdsponsor H2O Hanz. Hans, je bent echt een topkerel! Heel het jaar hebben we mogen profiteren van zijn kennis en contacten mbt gereedschappen e.d.. En daarbovenop heeft hij iedereen de kans gegeven om dit jaar op een mooie manier af te sluiten...
Ook moet gezegd worden dat Hans, samen met Milan, Lois en Bianca, elk raceweekend de sfeer voor zijn rekening neemt. Altijd lol met hem in de buurt dus!
Lenie, catering van de grootste klasse... Smakelijker dan de beste restaurants, sfeervoller dan welke club dan ook, BEDANKT Lenie!
En ja, de rest van de trouwe teamleden natuurlijk. Ik kan altijd met mijn ogen dicht rekenen op de volle medewerking en motivatie van "mijn" team en dat komt niet veel voor. Ik bedank iedereen persoonlijk, maar ook nog via deze weg: Thanks hombre's!

Dit weekend was net iets specialer dan de anderen. Laurens had een 2de positie te verdedigen, Peter en Jitse mochten hun 434 weer rondknallen en we mochten een "special guest" ontvangen. Die special guest was dus Andre. Ik heb hem altijd bewondert voor zijn rijderskwaliteiten. Er zijn een paar dingen voorgevallen waarbij de contacten tussen Downforce en hem vertroebelt waren. Daarop hebben we dan eigenlijk heel last minute beslist om hem uit te nodigen. Dit kwam na kort overleg helemaal voor elkaar. Spijtig dat de 436 enkele onderliggende problemen vertoonde die we, tijdens race 1 pas echt konden ontdekken. Door praktische moeilijkheden heeft Andre voorgesteld om zijn knappe 130i te laten runnen door Downforce die deze keer versterkt werd door Wouter, een opkomend talent wat klaargestoomd wordt voor de racerij door Andre. Houdt Wouter in de gaten trouwens, heel gedreven kerel die de juiste drive en kennis heeft! We hebben al snel de misverstanden uitgefilterd, en zijn er samen goed voor gaan zitten! De sfeer en drive zat er donderdagavond al goed in! Ik vond het een enorm vruchtbare ervaring, en ik denk dat Andre nu wel een juist beeld heeft van ons en wij van hem. We hebben ervaringen uitgewisselt en mijlpalen gezet om in de toekomst samen te ontwikkelen en te testen, mooi of niet? :drinking:
De 435 en Laurens hebben samen afgemaakt waar ze dit seizoen hard voor hebben gewerkt, een heel respectabele 2de positie vastgesteld in de Sport klasse! Laurens en ik zijn dit seizoen bijna 2 handen op 1 buik geworden, wie had dat begin dit jaar kunnen denken? Ik hoop iig op een vruchtbare samenwerking volgend jaar. Altijd enorm gezellig slap gelul klaar, en toch serieus wanneer het erop aankomt, top!
En na een woelig seizoen kropen Peter en Jitse voor een laatste keer dit seizoen achter het stuur van hun 434. Ook zij hebben het er goed vanaf gebracht op Zondag. Zaterdag liep fout af door een uitgaande diff flens die brak, oorzaak wordt momenteel onderzocht. Zondag hebben ze beide hun 130i toch nog succesvol over de finish kunnen brengen na een oliedouche van een Lotus.
En bij deze valt voor ons dus het doek van een leerzaam, emotioneel, woelig, zwaar maar vooral GEWELDIG seizoen.
Maar geen nood, achter de schermen zijn we weer enorm druk in de weer om onszelf in 2010 weer als een raket te lanceren met nog snellere 130i's en NOG leukere evenementen. Ik ben gedrevener dan ooit, en dat geldt voor het hele team... What doesn't kill you makes you stronger, en zo is't maar net

Tot op het circuit vrienden, en nogmaals

-
Thanks voor de foto-comments, altijd leuk om te horen!
Dennis, mooie woorden man. Ik denk dat iedereen die Downforce dit jaar van dichtbij (en veraf) heeft meegemaakt, het er 100% mee eens is.

Dennis, mooie woorden man. Ik denk dat iedereen die Downforce dit jaar van dichtbij (en veraf) heeft meegemaakt, het er 100% mee eens is.