Ooops, nou een nog succesvoller seizoen dan! Ik dacht dat de eerste overwinning nu pas was door het verhaal met dat bed van Rico?Laurens schreef:Op Spa was dat ook al een keer geluktk33z schreef:Mooi dat Downforce op zaterdag de eerste overwinning van het seizoen heeft binnen gehaald, puike prestatie!
Ik ben er niet bij geweest, maar de overwinning op zondag heeft denk ik niet zoveel met Downforce te maken? Andre in zijn eigen auto die al volledig geprepareerd was, daar zie ik weinig 'downforce' aan.
Doet niets af aan het mooie eerste seizoen met ten minste 1 echte downforce overwinning en een 2e plaats algemeen. Alvast succes met de voorbereidingen voor volgend jaar.
DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Ik lig nog steeds op een ikea bed van 22 en een halve euro.
-
@Andre, het binnenhof roept!
Volgens mij mocht jij ook een bed ophalen, maar wel persoonlijk heb ik begrepenAndre schreef:Ik lig nog steeds op een ikea bed van 22 en een halve euro.

- Downforce Dennis
al dat verzoen tussen rico en Andre eist de aandacht op, maarrr... WAAR WAS JE, HIELKE?!? 

-
Alvast één plaatje. De startgrid op zaterdag: Race 1.

Morgen ga ik eerst even lekker lang uitslapen, en dit topic dan helemaal volspammen met foto's (thank god heb ik op dit ouwe pc'tje wel photoshop kunnen frotten). Heb er weer aardig wat weten te schieten, dus dat is altijd leuk!
Dit weekend was natuurlijk, zoals ieder ander, ZEER geslaagd. De Downforce-sfeer was weer in volle kracht aanwezig, en dit was ook duidelijk te zien in de resultaten. Twee keer (!) een eerste plek, dat is iets waar iedereen een big smile van op zijn gezicht krijgt!
Het héle team, GEFELICITEERD, en misschien is het leuk om binnenkort eens met z'n allen in de kart te stappen. (Ik zet m'n geld op Milan!
)
Dus: Morgen meer pics!
Morgen ga ik eerst even lekker lang uitslapen, en dit topic dan helemaal volspammen met foto's (thank god heb ik op dit ouwe pc'tje wel photoshop kunnen frotten). Heb er weer aardig wat weten te schieten, dus dat is altijd leuk!

Dit weekend was natuurlijk, zoals ieder ander, ZEER geslaagd. De Downforce-sfeer was weer in volle kracht aanwezig, en dit was ook duidelijk te zien in de resultaten. Twee keer (!) een eerste plek, dat is iets waar iedereen een big smile van op zijn gezicht krijgt!
Het héle team, GEFELICITEERD, en misschien is het leuk om binnenkort eens met z'n allen in de kart te stappen. (Ik zet m'n geld op Milan!

-
@Luuk, wat een sfeervolle plaat!
- RVV
Mijn excuus Dennis,Downforce Dennis schreef:al dat verzoen tussen rico en Andre eist de aandacht op,y:

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Toen ik het gisteren las was ik van plan om vandaag even een kijkje te komen nemen. Maar was niet bepaald fit vandaag, dus ben de deur niet uit geweest.
Van hart gefeliciteerd met jullie prestaties en op naar het volgende seizoen!
Volgend jaar kom ik ook zeker een keer kijken op Assen!
Van hart gefeliciteerd met jullie prestaties en op naar het volgende seizoen!

Volgend jaar kom ik ook zeker een keer kijken op Assen!
- Downforce Bjorn
Het was echt een superweekend op Assen, de resultaten, de sfeer, de spanning, alles...!
Nu gewoon het bed in om de nek te rusten
blijft toch maar opspelen dat ding.
Aan allen die erbij waren, ons volgen, steunen en iedereen die de passie voor auto's en autosport deelt, bedankt!
Nu gewoon het bed in om de nek te rusten

Aan allen die erbij waren, ons volgen, steunen en iedereen die de passie voor auto's en autosport deelt, bedankt!
- Downforce Hans
Luuk schreef:Alvast één plaatje. De startgrid op zaterdag: Race 1.
Morgen ga ik eerst even lekker lang uitslapen, en dit topic dan helemaal volspammen met foto's (thank god heb ik op dit ouwe pc'tje wel photoshop kunnen frotten). Heb er weer aardig wat weten te schieten, dus dat is altijd leuk!![]()
Het héle team, GEFELICITEERD, en misschien is het leuk om binnenkort eens met z'n allen in de kart te stappen. (Ik zet m'n geld op Milan!)
Luuk, ik vind deze foto al fantastisch

- Downforce Hans
Ehhhhh, wat staat die dronken zwerver midden in die foto daar nou te doen :drinking: 

-
Haha
Thanks k33z en Hans

Thanks k33z en Hans

-
Kees politiek antwoord nee niet helemaal.
Het rijden was dit weekend onder de vlag van downforce incl de sponsors die het mogelijk hebben gemaakt daar is de discussie mee klaar wat mij betreft. En welke auto s daar nou voor gebruikt worden is in mijn ogen ondergeschikt. We hebben met ze allen de handen uit de mouwen gestoken. Ook wouter en zeker ook peter klaassen (moton). Het was gewoon een aangename samenwerking waarbij we van elkaar dingen hebben opgestoken.
Het rijden was dit weekend onder de vlag van downforce incl de sponsors die het mogelijk hebben gemaakt daar is de discussie mee klaar wat mij betreft. En welke auto s daar nou voor gebruikt worden is in mijn ogen ondergeschikt. We hebben met ze allen de handen uit de mouwen gestoken. Ook wouter en zeker ook peter klaassen (moton). Het was gewoon een aangename samenwerking waarbij we van elkaar dingen hebben opgestoken.
- Hielke
Thuis. Het was wel m'n bedoeling om te komen maar dit lukte helaas niet. Was ik er wel geweest dan was ik slechts toeschouwer geweest. Het geforceerde gedoe met eventuele verzoeningen is niet mijn ding.Downforce Dennis schreef:al dat verzoen tussen rico en Andre eist de aandacht op, maarrr... WAAR WAS JE, HIELKE?!?
Uitspraken op het forum over de samenwerking van dit weekend hoef je niet van mij te verwachten. Alles wat ik zeg zou (begrijpelijk) naar Andre of Wouter terugvertaald kunnen worden.
Ik heb nooit persoonlijke aanvallen op mensen gedaan en zal dat ook nooit doen. Mijn gedachten over een eventuele samenwerking tussen Driving Fun en Downforce zijn hetzelfde als toen ze net bekend werden gemaakt. Ik vind het een onzalig idee. De kracht van Driving Fun zat in z'n onafhankelijkheid.
Verder wens ik jullie voor 2010 veel wijsheid om met succes een weerwoord te bieden op de kracht van JR Motorsport. Ik heb eerder gezegd dat ik jullie dat succes gun en daar blijf ik bij.
-
@Andre, zoals ik op MSN al zei zie dit niet als een 'discussie'. Ik leg slechts een stelling neer, gebaseerd op redelijk gebrekkige informatie van mijn kant. Maarja, meningen zijn er om gegeven te worden en om weerlegd te worden.
Allemaal dikke prima
@Hielke, dat zijn nog eens duidelijke posts waar iedereen wat mee kan (serieus).
Allemaal dikke prima

@Hielke, dat zijn nog eens duidelijke posts waar iedereen wat mee kan (serieus).
- Peter Tunissen
Whoa, wat een weekend weer!
Een lang verslag komt zeker nog, maar niet nu, want ik ben echt kapot en dat terwijl het eigenlijk toch wel een rustig weekend was.
In ieder geval twee races gereden en twee keer de eerste plaats naar Downforce; het heeft even geduurd, maar dat is dus hoe het moet zijn. Laurens en Andre, gefeliciteerd!
Erg jammer van de pech met Jitse en mijn auto op zaterdag en het daarna achteraan moeten starten op zondag; de kans op een podium was daarmee eigenlijk wel verkeken. Jitse had wat problemen met olie op zijn ruit (heb de onboard beelden al gezien, echt ongelofelijk, hij heeft af en toe de baan echt niet kunnen zien....) en ik reed daarna de laatste stint van het jaar op compleet versleten banden. Niet goed voor de tijden, wel erg leuk; qua fun was dit misschien wel de leukste race van het jaar met een auto die echt alle kanten op gleed, maar toch voorspelbaar genoeg was om daar plezier in te hebben.
Het was een ongelofelijk jaar; iedereen die daaraan bijgedragen heeft ontzettend bedankt en ik zal het in ieder geval nooit vergeten!
En dat uitgebreide verslag is morgen zeker hier te lezen!

Een lang verslag komt zeker nog, maar niet nu, want ik ben echt kapot en dat terwijl het eigenlijk toch wel een rustig weekend was.
In ieder geval twee races gereden en twee keer de eerste plaats naar Downforce; het heeft even geduurd, maar dat is dus hoe het moet zijn. Laurens en Andre, gefeliciteerd!

Erg jammer van de pech met Jitse en mijn auto op zaterdag en het daarna achteraan moeten starten op zondag; de kans op een podium was daarmee eigenlijk wel verkeken. Jitse had wat problemen met olie op zijn ruit (heb de onboard beelden al gezien, echt ongelofelijk, hij heeft af en toe de baan echt niet kunnen zien....) en ik reed daarna de laatste stint van het jaar op compleet versleten banden. Niet goed voor de tijden, wel erg leuk; qua fun was dit misschien wel de leukste race van het jaar met een auto die echt alle kanten op gleed, maar toch voorspelbaar genoeg was om daar plezier in te hebben.

Het was een ongelofelijk jaar; iedereen die daaraan bijgedragen heeft ontzettend bedankt en ik zal het in ieder geval nooit vergeten!
En dat uitgebreide verslag is morgen zeker hier te lezen!

- Snipe
Eerlijk gezegd nam ik de verhalen op DF over Andre wel eens met een korrel zout. Niet vanwege hemzelf maar meer door de manier waarop sommigen zijn woorden als de Heilige Graal beschouwen. Dit weekend heeft hij (met Downforce) iets laten zien waar ik toch wel een tikkie van onder de indruk ben. Binnen komen wandelen in een klasse en de snelste tijd scoren in de kwalificatie is al knap. Uitvallen en dan in de reservewagen alsnog de tweede race winnen grenst aan het ongelooflijke. Je zou bijna spreken van een heroïsche overwinning.
Mooie afsluiting van het seizoen voor Downforce en hopen dat de resultaten volgend jaar alleen maar beter worden.
Mooie afsluiting van het seizoen voor Downforce en hopen dat de resultaten volgend jaar alleen maar beter worden.
- RVV
Luuk erg mooie sfeerplaat 

- Snipe
+1Rico schreef:Luuk erg mooie sfeerplaat
-
Het was nogal hectisch vandaag eigenlijk. Auto moest gekeurd worden aanvraag bij de organisatie voor extra tankbeurt in pitstop etc.
Dennis had de TC inmiddels al ingelicht voor de keuring. Wouter was naar de toren geweest om transponder nummer door te geven en melding te doen voor tankbeurt. Toen dre op circuit kwam was alles al bijna voorelkaar. We hadden nog een tanksysteem van albi engineering geleend en die heeft het op laatste moment nog voor ons pas gemaakt. Ik had wouter mijn 130i raceoveral gegeven voor het tanken want dat was verplicht. Echter de man met de brandblusser moest ook een overal. Dus ik even buurten en kon de reserve overal van marco poland lenen. Echter toen we verdeling van de mensen deden en tot de conclusie kwamen dat hans de blusser moest vasthouden had ik even twijfels als die wel in die overal ging passen zonder dat de rits uit zijn sponningen schoot:) Maar het ging gelukkig allemaal perfect. De tank beurt ging super98.
De start was prima ik had het gas er al vroeg op en had meteen een aantal te grazen:) Maar in de 2e ronde ging het mis. Er reed een nissan supertourer voor me die alleen gas gaf op de rechte stukken. Maar in de bochten bijna stil stond maar ja kom dat maar eens voorbij met minder vermogen. Echter ik zag een gaatje dook er in maar er was geen ruimte meer ik moest binnen door over een natte groen strook mijn banden nat en grip was weg ik maakte een mega zwieper en kwam in het gras terecht. Dre dacht gas erop rally rijden ook geen probleem maar daar de dacht de 130i anders over. Na flink wat snelheid te hebben opgebouwd had de 130i een andere route in het hoofd door het gras als Dre wat uiteindelijk resulteerde in 360 of zo maar kwam toch weer aardig bij de baan uit:) Dus terug naar de 1 en we gaan weer opnieuw beginnen.
Ben redelijk snel door het veld gegaan de ronde tijden waren super rond 1.54 en later 1.55. Kon aardig wat plekken goed maken. Het pitbord hing uit met waar ik op dat moment zat. Ik zag de E36 van JR in de verte rijden maar dacht die pak ik nooit meer. Maar wat bleek ze hadden 10 straf sec dus ik trappen voor wat ik waard was en zorgen dat ik onder de 10 sec afstand kom en dat is gelukt dus 1e.
Podium mijn fles champagne leeggespoten op een pitspoes met een stel mooie jopen met tepels erop waar je een bontjas aan vast kan lussen. Ik kon het niet laten:)
Een mooi resultaat en mooi en voldaan weekend.
Dennis en team bedankt ondanks wat tegenslagen toch een top weekend en we hebben ons er doorheen geslagen. Jan en Hans heel erg bedankt en natuurlijk de catering dames. De erwten soep laat ik voor wat het is anders had ik zeker schade gehad:)
Dennis had de TC inmiddels al ingelicht voor de keuring. Wouter was naar de toren geweest om transponder nummer door te geven en melding te doen voor tankbeurt. Toen dre op circuit kwam was alles al bijna voorelkaar. We hadden nog een tanksysteem van albi engineering geleend en die heeft het op laatste moment nog voor ons pas gemaakt. Ik had wouter mijn 130i raceoveral gegeven voor het tanken want dat was verplicht. Echter de man met de brandblusser moest ook een overal. Dus ik even buurten en kon de reserve overal van marco poland lenen. Echter toen we verdeling van de mensen deden en tot de conclusie kwamen dat hans de blusser moest vasthouden had ik even twijfels als die wel in die overal ging passen zonder dat de rits uit zijn sponningen schoot:) Maar het ging gelukkig allemaal perfect. De tank beurt ging super98.
De start was prima ik had het gas er al vroeg op en had meteen een aantal te grazen:) Maar in de 2e ronde ging het mis. Er reed een nissan supertourer voor me die alleen gas gaf op de rechte stukken. Maar in de bochten bijna stil stond maar ja kom dat maar eens voorbij met minder vermogen. Echter ik zag een gaatje dook er in maar er was geen ruimte meer ik moest binnen door over een natte groen strook mijn banden nat en grip was weg ik maakte een mega zwieper en kwam in het gras terecht. Dre dacht gas erop rally rijden ook geen probleem maar daar de dacht de 130i anders over. Na flink wat snelheid te hebben opgebouwd had de 130i een andere route in het hoofd door het gras als Dre wat uiteindelijk resulteerde in 360 of zo maar kwam toch weer aardig bij de baan uit:) Dus terug naar de 1 en we gaan weer opnieuw beginnen.
Ben redelijk snel door het veld gegaan de ronde tijden waren super rond 1.54 en later 1.55. Kon aardig wat plekken goed maken. Het pitbord hing uit met waar ik op dat moment zat. Ik zag de E36 van JR in de verte rijden maar dacht die pak ik nooit meer. Maar wat bleek ze hadden 10 straf sec dus ik trappen voor wat ik waard was en zorgen dat ik onder de 10 sec afstand kom en dat is gelukt dus 1e.
Podium mijn fles champagne leeggespoten op een pitspoes met een stel mooie jopen met tepels erop waar je een bontjas aan vast kan lussen. Ik kon het niet laten:)
Dennis en team bedankt ondanks wat tegenslagen toch een top weekend en we hebben ons er doorheen geslagen. Jan en Hans heel erg bedankt en natuurlijk de catering dames. De erwten soep laat ik voor wat het is anders had ik zeker schade gehad:)
- Snipe
Andre schreef:Podium mijn fles champagne leeggespoten op een pitspoes met een stel mooie jopen met tepels erop waar je een bontjas aan vast kan lussen. Ik kon het niet laten:)
EVEN GEDULD A.U.B.
Wij wachten op verbinding voor foto's en/of video's
-
- Auto: M3P, 130i
Andre schreef:Het was nogal hectisch vandaag eigenlijk. Auto moest gekeurd worden aanvraag bij de organisatie voor extra tankbeurt in pitstop etc.

Leuk verhaal.

-
- Auto: M3P, 130i
@Snipe,
Sander schreef: