Passat eruit, ID.4 erin.
- Tom V
Re: BMW M3 sedan
Wat is het toch een mooi ding. 8)
- Niels
- Auto: Prius+
Mooi werk :shakeit: Staat super gaaf met die rode klauwen 

-
- Auto: M3P, 130i
Dat ziet er serieus uit! Je kunt nu 'stoppies' maken? 8)
- Ahmed
Dik! 

- JurT
Erg vet die remmen!! Die laatste foto heb ik in mijn foto mappie opgeslagen 

- vwk
Mooi om te lezen Joy dat deze M3 bij een liefhebber als jij op de stoep is beland. Het zijn nét de subtiele zaken die hem af maken, je bent op de goeie weg. Ik ben blij dat je bij de witte pinkers bent gebleven, volgens mij was dat ook origineel M3 en een optie voor de E36's in de eerste jaren.
Good busy!
Vincent
Good busy!
Vincent
-
Oranje op 3.0vwk schreef: Ik ben blij dat je bij de witte pinkers bent gebleven, volgens mij was dat ook origineel M3 en een optie voor de E36's in de eerste jaren.
Wit voor en Oranje achter op GT 3.0
Wit rondom op 3.2
Optie op alle andere e36s.
- Knot
Mooi spul Joy! Straks snel het AST eronder en hij ken bruut!
- Joy
Stoppies mogen niet, Allen is bang om achter me aan te rijden dus vooralsnog probeer ik het maar niet
Vincent ik doe m'n best zoals je ziet
Knippers vond ik in het wit beter staan dan oranje rondom.
JurT, wil je een acceptgiro of betaal je via IDEAL ?
Knot, ja nog even geduld. Heb jij een idee van de AST levertermijn ? Iets meer dan 2 weken geleden besteld, maar ik begreep dat het niet soepel verliep.

Vincent ik doe m'n best zoals je ziet

JurT, wil je een acceptgiro of betaal je via IDEAL ?

Knot, ja nog even geduld. Heb jij een idee van de AST levertermijn ? Iets meer dan 2 weken geleden besteld, maar ik begreep dat het niet soepel verliep.
- Bert ///M3
Die levertijden bij AST zijn ook drama als ik de berichten de laatste tijd hoor. Jij bent niet de enige bij wie het lang duurt in elk geval.
Zij zijn niet de enige hoor, Bilstein Motorsport is ook niet echt vlot het laatste jaar.
Zij zijn niet de enige hoor, Bilstein Motorsport is ook niet echt vlot het laatste jaar.
- Knot
Volgens mij was het in mijn geval een kleine 2 weken, op maat gemaakte dempers natuurlijk, dat duurde even.Joy schreef: Knot, ja nog even geduld. Heb jij een idee van de AST levertermijn ? Iets meer dan 2 weken geleden besteld, maar ik begreep dat het niet soepel verliep.
- Joy
Ja, het is wel bij meer dingen. Remblokken en dergelijke schijnt ook rampzalig te zijn. Net of ze minder voorraad houden en langer wachten tot er een aantal orders staan voordat er weer een productierun wordt gedraaid.
- Bert ///M3
2 weken valt nog wel mee.
Ik weet van anderen een jaar geleden dat het veel langer duurde. Erger was Bilstein, daar duurde het in sommige gevallen maanden voordat ze iets uitleverden
Ik weet van anderen een jaar geleden dat het veel langer duurde. Erger was Bilstein, daar duurde het in sommige gevallen maanden voordat ze iets uitleverden

- Knot
Verschilt dan toch wel of je een uit de schappen B14 of B16 kit neemt of een op maat gemaakte demper?
Maargoed, het is het wachten waard zo'n AST onderstelletje
Maargoed, het is het wachten waard zo'n AST onderstelletje

- Bert ///M3
Ja natuurlijk, Bilstein en Bilstein Motorsport zijn 2 verschillende takken. Bilstein Motorsport bemoeit zich niet met standaard B8 kitjes 

- vwk
Bedankt voor de verduidelijkingsteve smith schreef:Oranje op 3.0vwk schreef: Ik ben blij dat je bij de witte pinkers bent gebleven, volgens mij was dat ook origineel M3 en een optie voor de E36's in de eerste jaren.
Wit voor en Oranje achter op GT 3.0
Wit rondom op 3.2
Optie op alle andere e36s.

Zo ken ik jeJoy schreef:Vincent ik doe m'n best zoals je zietKnippers vond ik in het wit beter staan dan oranje rondom.

- Joy
Morgen de auto naar Bas brengen. AST onderstel met camberplates, versteviging achter, OMP veerpootbrug en de koplampsproeiers monteren. Voor de lol nog even de originele M3 remmen gewogen. Precies 30 kg inclusief remleidingen. Mov'its zijn 32 kg, dus per kant 1 kg zwaarder geworden. Gezien de toename van het klauwoppervlak best netjes.
- Knot
Klinkt goed... OMP veerpootbrug is een mooi ding, sluit perfect aan op de torens.
Zie dat je ook de achtertorens laat verstevingen, heeft Tom ook gedaan maar Bas vond het niet perse nodig omdat ik een sedan had en hij een touring. Heb jij het zelf geoppert om het toch te doen?
Zie dat je ook de achtertorens laat verstevingen, heeft Tom ook gedaan maar Bas vond het niet perse nodig omdat ik een sedan had en hij een touring. Heb jij het zelf geoppert om het toch te doen?
- Joy
Ik had het op de 318is ook niet. Het hoeft ook niet perse volgens Bas maar je bent de ellende er een stapje mee voor. De dempertoren kan heel blijven, hij kan kleine scheurtjes vertonen of als je te laat bent er doorheen zakken. Dan ben je verder van huis, dus voor de zekerheid laat ik het nu gewoon verstevigen dan kan dat nooit meer opspelen. Auto weegt ook aardig wat en dat komt allemaal op dat dunne stukje metaal te staan.
- Niels
- Auto: Prius+
Goede ontwikkelingen
En maak je de Koni's nog ff mooi schoon 

- Joy
Komt goed Niels, ik heb een goeie staalborstel thuis die zal ik er eens even goed overheen halen 

- Joy
Vandaag voor het eerst bij koude motor wat stoterig lopen en af en toe een misfire. Teken van vocht in de bobineschacht. Bij warme motor geen last. Dus meteen maar even na laten kijken en eventueel vervangen. Kwam me al bekend voor van de 320i, zelfde symptomen.
Achteras gaat meteen maar in de Powerflex zwart, nog wat strakker dan hoe het nu is. Vooral bij uitaccelereren krijg je wel eens het idee dat de achteras wat soepel in zijn rubbers zit.
Achteras gaat meteen maar in de Powerflex zwart, nog wat strakker dan hoe het nu is. Vooral bij uitaccelereren krijg je wel eens het idee dat de achteras wat soepel in zijn rubbers zit.
- Knot
Daar heb ik ook vaak last van, sommigen noemen dat soepel in het rubber, anderen noemen het in de slip raken.... voor mij valt het onder hoofdstuk driftenJoy schreef:Vooral bij uitaccelereren krijg je wel eens het idee dat de achteras wat soepel in zijn rubbers zit.

- Joy
Gezien de geringe toerentoename, het ontbreken van tegenstuur en slijpgeluiden denk ik dat het bij mij toch de onderstelrubbers zijn