Rot weg.

Bijna goed het is Hee > Ra > Om > Har iddErik Stoffelsen schreef:Duifjes.. Klinkt als Zw > Om > Har...![]()
Rot weg.
duifjes.com schreef:Bijna goed het is Hee > Ra > Om > Har iddErik Stoffelsen schreef:Duifjes.. Klinkt als Zw > Om > Har...![]()
Rot weg.
klopt!Gert-jan schreef:Maar tegenwoordig in ieder geval geen flitspalen meer
Je zegt nu hertjes...maar idd herten, konijnen en ander overstekend gebeuren.....dat zet me soms wel eens aan het denken......stel je rijdt 150 en er steekt iets over van een kg of 30+ heb je wel een f**** probleem.....Ook zijn er veel oversteekplaatsen die kunnen ewaarschijnlijk erg lastig je snelheid inschatten......daar doe ik vaak iets rustiger aan.Xave30 schreef:@Duifjes
Wat nou als je hertje aan de kant van de weg net pech ziet staan?... wordt je afgeleid joah . = FLITS
Inderdaad!Mika schreef:
OOK ZEER HERKENBAAR IN ZUID-HOLLAND
Je bent niet de enige hier hoor..Richardt. schreef:Hmm, word ik nog serieus genomen als ik zeg dat ik nog nooit zelf op de afsluitdijk heb gereden?![]()
Goh, hebben ze 't nu al door!!!!Geelhoed schreef:Einde A4 bij delft!
Bovenop het viaduct mag je niet (meer) rechtsaf.
Speciaal voor Jacco dan..De weg waar je een keer gepakt kan worden....
Dat is toch die weg met al die rotondes en die "stoeprandjes" overdwars op de middenstreep?Kgroot.nl schreef: de M.A. Reinaldaweg vanaf nieuwegein naar Lopik
Je hebt het bij het rechte eindEG schreef:Marco denk dat Hans niet op "heterdaad" is gepakt.
Want 77 te hard betekent gewoon automatisch 6 maanden inbeslagname rijbewijs + 2 jaar voorwaardelijk (2 jaar lang mag je niet met 30 te hard binnen bk en 40 te hard buiten bk gepakt worden, anders mag je hem alweer komen inleveren...).
1000 euro is omdat de bestuurder niet bekend is, is gewoon "extra" straf voor de eigenaar. Ik zou zeker 1000 euro over hebben hoor, want het betekent ook dat er geen streepie achter je naam komt.
Is mijn maat ook overkomen, kreeg brief met wie is de bestuurder, netjes op mijn advies in de prullenbak geknikkerd, boete betaald (meer dan 500 euro) en case closed.
Die weg is me zeker bekend, maar daar staan ze toch net wat te vaak voor mij....Fer Benning schreef:Komt mij zeer bekend voor... Weg van en naar mijn werk. 15km 80 weg door het bos. Bijna geen zijstraten en een paar heerlijke bochten. Wordt daar naar mijn weten bijna nooit gecontroleerd, maar als het een keer gebeurt...![]()
Voor de Limbo's onder ons zal de weg wel redelijk bekend zijn. Roermond->Koningsbosch->Brunssum. Heb er ooit na een heftige ruzie met mijn in middels ex-vriendin bijna de 200 gehaald om half 3 's nachts...
Ja, als ik een auto voor of achter me heb doe ik het natuurlijk ook niet.....er wordt inderdaad wat meer gecontroleerd de laatste paar jaar. Maar als er niets te zien is, kun je tussen de sluizen doen wat je wilt!Richardt. schreef:Afsluitdijk lijkt me trouwens ook wel erg gevaarlijk, als je Wegmisbruikers af en toe eens kijkt dan zie je dat ze daar toch net even te vaak undercover rijden
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], EvdP, Majestic-12 [Bot], Martijn_bmw en 7 gasten