118d Chippen ?
- Jelmer850i
118d Chippen ?
http://www.ziptuning.nl/chiptuning/Bmw- ... tml#header
Lijkt zo wel de moeite waard!
Maar heeft iemand hier ervaring mee, en hoet denkt de dealer hierover? Vooral gezien de garantie...
Lijkt zo wel de moeite waard!
Maar heeft iemand hier ervaring mee, en hoet denkt de dealer hierover? Vooral gezien de garantie...
- Tom van H.
Zie ook mijn draadje: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... highlight=hugo schreef:Chippen geen probleem maar doe het dan aub wel bij een gerespecteerde chipboer. Er zijn legio tuners maar er zijn er maar een aantal echt goed.
Carly in NL of autotune Heinz in Belgie.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Een vriend van mij heeft zijn lease 118d ook laten chippen, enorme verbetering, 165pk nu en koppel van.. weet ik eigenlijk niet.. maar hij zei dat die het veel eerder had moeten laten doen! bij: www.beekautoracing.nl zeg dat je via de newminiclub komt en je krijg nog korting ook
Of anders idd Carly!

Of anders idd Carly!
- Jelmer850i
- Jeroen R
Re: 118d Chippen ?
Om even een oud topic te heropenen, zijn er inmiddels misschien wat goede bedrijven voor het chippen van een 118d?
De tt heb ik namelijk ingeruild op 118d met 122 pk, echter het tekort aan vermogen begin ik me nu een beetje aan te ergeren.
Verder zie ik heel veel sites waarbij het vermogen van 122 pk stijgt naar 143pk, 150pk en 163 pk.
Hopelijk kan iemand mij adviseren met verschillende bedrijven.
Gr. nog een bmw driver.
De tt heb ik namelijk ingeruild op 118d met 122 pk, echter het tekort aan vermogen begin ik me nu een beetje aan te ergeren.
Verder zie ik heel veel sites waarbij het vermogen van 122 pk stijgt naar 143pk, 150pk en 163 pk.
Hopelijk kan iemand mij adviseren met verschillende bedrijven.
Gr. nog een bmw driver.
- Downforce Bjorn
Ik heb over ziptuning wel al goede dingen gehoord.
Wat je ook doet, ga NEVER NOOIT NIET naar Heinz in Belgie. Die kerel mag mijn velgen niet eens poetsen...
Wat je ook doet, ga NEVER NOOIT NIET naar Heinz in Belgie. Die kerel mag mijn velgen niet eens poetsen...
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Nou ziptuning mag niet eens naar mijn velgen kijken.. ze doen niks zelf, ze hebben niet eens een rollenbank hoe wil je dan een auto afstellen...
en idd Heinz is ook niet al te best..
- Jeroen R
Oke dan hebben we nu in principe al 1 a 2 die afvallen, maar er wordt toch vaak genoeg een standaard chip in de auto gezet. Als ik bij VW een auto ABT liet tunen, kwam er volgens mij gewoon een standaard chip in.(zonder dat er een rollenbank aan te pas kwam)
Ik begrijp dat een chip op maat optimaler is, maar voor mij zou een standaard chip ook voldoen.
Als het maar een bedrijf is wat echt kennis heeft van zijn doen en laten.
(bij VAG is het namelijk vaak Jos, Johan of JD)
Ik begrijp dat een chip op maat optimaler is, maar voor mij zou een standaard chip ook voldoen.
Als het maar een bedrijf is wat echt kennis heeft van zijn doen en laten.
(bij VAG is het namelijk vaak Jos, Johan of JD)
- Niall
JD kan ook BMW's chippen
- Jeroen R
Oke dat is mooi, kan namelijk enkel informatie vinden over de VAG auto's op zijn site.Niall schreef:JD kan ook BMW's chippen
- RVV
Het schijnt dat ze nu wel een rollenbank hebben.Hans GP schreef:Nou ziptuning mag niet eens naar mijn velgen kijken.. ze doen niks zelf, ze hebben niet eens een rollenbank hoe wil je dan een auto afstellen...
- Niall
Klopt wordt niet openbaar gepubliceerd. Stuur Raceend op SO maar een PB, die kan je wel vertellen hoe of wat.Jeroen R schreef:Oke dat is mooi, kan namelijk enkel informatie vinden over de VAG auto's op zijn site.Niall schreef:JD kan ook BMW's chippen
- Arthur
- Auto: Nr.51
Of JD zelf bellen?

- Tristan
Heb regelmatig contact met JD, ze kunnen het wel maar hebben niet de juiste apparatuur voor BMW software om alles goed uit te kunnen lezen. Oudere modellen is geen probleem.
Maar bel anders even: http://www.jdengineering.com" onclick="window.open(this.href);return false; en vraag naar Jeroen of Mark.
Maar bel anders even: http://www.jdengineering.com" onclick="window.open(this.href);return false; en vraag naar Jeroen of Mark.
- Niels
- Auto: Prius+
Ik kom ook wel tevreden verhalen tegen over Supro op het E46 forum.