Het wordt tijd dat ik weer eens iets van me laat horen in ons eigen Downforce-topic.
Na het lezen van alle posts weet ik nu zeker dat het een goede beslissing is geweest om er dit weekend nog een keer full scale bij te zijn en Andre ook uit te nodigen. Top 3 kwalificeert binnen 0,7 seconden. Dat belooft wat! Gemakkelijk zal het niet worden, maar 1 en 2 in 1 race is niet ondenkbaar. Wie had dat begin 2009 durven voorspellen?
@ Dennis c.s.: geweldig dat jullie er met maar een week voorbereiding weer weten te staan. Sorry voor mijn late beslissing, maar zo gaat dat soms.
@ Andre: Vorig seizoen hadden we al afgesproken dit een keer te doen. "Jan, ik wil graag een keer mijn eigen auto in het DSC op het podium zetten." . Weliswaar niet met je eigen auto, maar misschien is dat nu nog wel knapper. Het begin is veelbelovend.
@ LAurens: nu komt het er op aan. Ik reken er natuurlijk wel op dat je tenminste een race 1ste wordt.
@ Jitse en Peter: gewoon beide races uitrijden en jullie staan dit weekend alsnog een keer op het podium is mijn inschatting. :
@ Alle DF-ers die dit topic en met name onze rijders dit weekend volgen: geniet ervan!
Wie toch nog wil zeuren: ga gerust je gang. Ons deert het absoluut niet.