Anpassen Motor e30 M3 (motor afgesteld op de bank)

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 16 nov 2006, 20:44

man man man. ik wist niet eens dat we een werkplaats hadden. vanaf februari post michel al hier :(

haha

binnenkort ga ik ook meerijden. heb nu alleen nog maar meegereden toen ie niet boven 4000 toeren mocht komen ....

vond het nu al briljant allemaal ....

Gebruikersavatar
Desmond Prins
Berichten: 362
Lid geworden op: 14 jun 2006, 20:40
Locatie: Vaassen

Bericht door Desmond Prins » 16 nov 2006, 21:25

Michel nette waardes uit het blok. Is het ook wat je verwacht had?

Johan kan heel veel en heel boeiend vertellen is mijn ervaring. En zijn volvo is echt een mooie street legal. Hij heeft toen ook een test run met de volvo gemaakt toen wij er waren. (Wij hadden de bank gehuurt voor een dag met het Saabforum.)

Online
Gebruikersavatar
Bram
Berichten: 16611
Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Locatie: Breda

Bericht door Bram » 16 nov 2006, 21:54

Voor zover ik weet loopt verlies op naarmate het vermogen toeneemt. Hoe hoger het vermogen, des te lastiger is het om dat nauwkeurig te meten.

arjanvanessen
Berichten: 357
Lid geworden op: 12 nov 2006, 14:03

Bericht door arjanvanessen » 16 nov 2006, 22:26

TOP MAN , ben blij dat ik een klein steentje heb kunnen bijdragen in het geheel, ik wens je veel en probleemloze KM toe met deze combinatie
Arjan
ps, zal die van mij toch ook mar eens op de bank moeten daar , je maakt me wel benieuwd

Gebruikersavatar
MX5T
Berichten: 1237
Lid geworden op: 08 feb 2006, 18:28

Bericht door MX5T » 17 nov 2006, 14:12

Mooi resultaat 122 pk/ltr
Als de auto nog zijn "Cecotto"- gewicht heeft (dunner glas was het geloof ik) dan zal de 0 - 100 km/u juist onder de 6 sek kunnen komen en de Vmax zal oplopen naar 265 km/u.......een btg8-beater dus :D

Gebruikersavatar
Joy
Berichten: 10871
Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24

Bericht door Joy » 17 nov 2006, 17:55

Wow, dat is veel meer dan ik dacht dat er uit zou rollen.

Gefeliciteerd man, erg gaaf.

Kun je nog eens een lijstje maken met wat er precies voor onderdelen zijn aangepast/vervangen ?

Gebruikersavatar
Ruud Hulsegge
Berichten: 817
Lid geworden op: 04 feb 2006, 19:06
Locatie: Doesburg

Bericht door Ruud Hulsegge » 17 nov 2006, 21:55

Ben heel benieuwd hoe het nu rijd Michel. Gezien je enthousiaste reactie vandaag en gisteren moet het fantastisch zijn!

Heb tijdens de drivingfunsimworldmeeting (3x woordwaarde) genoten van de vlammen achter je auto. De rit hiernaar toe was genieten.

Mooi geluid en vond dat hij al goed van de plek afkwam. Moest zowaar een beetje gas geven om je bij te houden :wink:

Erg gaaf en binnenkort gaan we een keer knallen. Maar dan ga ik hem eerst even laten fijn afstellen met de ecutec. Want na de laatste aanpassingen bij mijn auto staat hij duidelijke effe te rijk.

Ruud.

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 22 dec 2006, 12:19

Nog foto's sinds hij gereed is ?

(ja, het draadje is gevonden :) )

Gebruikersavatar
Elmar
Berichten: 4519
Lid geworden op: 19 feb 2006, 16:30

Bericht door Elmar » 22 dec 2006, 17:32

Jij kan dit draadje toch wel verplaatsen naar "Mijn Auto"?

Gebruikersavatar
Peter Tunissen
Berichten: 8386
Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
Locatie: Weert

Bericht door Peter Tunissen » 22 dec 2006, 18:09

*maakt voor alle zekerheid alvast 12 back-ups van dit draadje* :lol:

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 22 dec 2006, 18:36

Peter Tunissen schreef:*maakt voor alle zekerheid alvast 12 back-ups van dit draadje* :lol:
LOL :lol:

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 11 jan 2007, 21:25

schop

Gebruikersavatar
Macboy
Berichten: 26187
Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
Locatie: www.petkovski.nl

Bericht door Macboy » 11 jan 2007, 21:25

en niet bijdehand "auw" gaan roepen of zo

Gebruikersavatar
Leen
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
Locatie: Katwijk aan Zee

Bericht door Leen » 27 feb 2007, 09:54

Michel Pol schreef:@Leen,

Wil nog een keer met je mee rijden om het Intrax onderstel te ervaren, dus als mijn auto klaar is spreken we een keer wat af!

Michel
Jouw auto is af dus wanneer spreken we af, ben benieuwd hoe dat rijdt 8)

Na het 6 cylinder avontuur , gauw weer terug naar de S14 , komt in de racer eenzelfde conversie als bij jou in , verwacht de auto weer rijdend in 3e week maart.

Gebruikersavatar
Dennis Cavallino
Berichten: 15827
Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
Locatie: Groene Hart

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2007, 10:12

Precies op tijd voor de eerste race :)

Gebruikersavatar
Michel P
Berichten: 12572
Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37

Bericht door Michel P » 27 feb 2007, 10:45

Leen schreef:
Michel Pol schreef:@Leen,

Wil nog een keer met je mee rijden om het Intrax onderstel te ervaren, dus als mijn auto klaar is spreken we een keer wat af!

Michel
Jouw auto is af dus wanneer spreken we af, ben benieuwd hoe dat rijdt 8)

Na het 6 cylinder avontuur , gauw weer terug naar de S14 , komt in de racer eenzelfde conversie als bij jou in , verwacht de auto weer rijdend in 3e week maart.
Bel me maar een keer Leen, ik pb mijn nummer wel ff.

Michel

Gebruikersavatar
Hubert D
Berichten: 665
Lid geworden op: 10 jul 2006, 10:52

Bericht door Hubert D » 27 feb 2007, 12:23

Leen schreef:Na het 6 cylinder avontuur , gauw weer terug naar de S14
Dat is vloeken in de kerk hier met al die 6pitfappers :lol:

Gewicht viel mee en het vermogen niet tegen toch? Wat was er precies niet lekker dan?

Gebruikersavatar
Leen
Berichten: 1213
Lid geworden op: 02 feb 2006, 17:06
Locatie: Katwijk aan Zee

Bericht door Leen » 27 feb 2007, 13:17

De 328 motor heeft eigenlijk nooit lekker gelopen (maar 2 races gedeeltelijk gereden Oschersleben, Zandvoort) en de beloofde 230 pk zat er zeker niet in . en na Zandvoort vorig jaar october is hij definitief overleden. zou nu een andere 6pitter in gaan 325i24v 193 pk maar daar had ik eigenlijk geen trek in .

Dus heb vorige week de S14 racemotor van Peter Niessen gekocht incl carbon Airbox en DTA computer.

Gebruikersavatar
Bert ///M3
Berichten: 9418
Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30

Bericht door Bert ///M3 » 27 feb 2007, 13:40

Mooi werk leen :)

E30 M3 hoort gewoon een S14 in, niks vloeken in de kerk.

leonard
Berichten: 1638
Lid geworden op: 11 mar 2006, 19:22

Bericht door leonard » 27 feb 2007, 21:12

gaaf leen

Zie je wel in Z'voort!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nivek, Peter-Paul en 13 gasten