Mooi? of te nep
-
Mooi? of te nep
Reactie's?
http://www.globaldc.nl/meerfotosporsche/
http://www.globaldc.nl/meerfotosporsche/
- MartijnGizmo
Re: Mooi? of te nep
Suffe snapshots voor op Marktplaats, het is geen grasmaaier...
- GTRene
Dat hebben ze verrekte fraai gedaan met zo'n hardtop gelijkens naar Cayman 
ik vind het wel oke

ik vind het wel oke

- Davy MR2DRIFT
Ik zeg ja:

- GTRene
zal wel een 2.500,-euro ofzo kosten neem ik aan 

- Sjoerd MP BMW
Mooi!
Moet Porsche standaard bij een Boxster leveren als wintersetup.
Moet Porsche standaard bij een Boxster leveren als wintersetup.
- Niels
- Auto: Prius+
Zeer goede oplossing voor een hardtop bij een Boxster imho. Echter is de prijs van deze Boxster wel te hoog imho..
- TOM EVO VI
Een vriend van me levert deze daken voor een boxster in nederland.
Heb er al een 2 tal gezien met zo'n dak erop en ziet er erg goed uit moet ik zeggen!
Voor de liefhebbers een linkje naar zijn zaak: http://www.lynxcardesign.nl
Bij media staat een filmpje van het dak
Heb er al een 2 tal gezien met zo'n dak erop en ziet er erg goed uit moet ik zeggen!
Voor de liefhebbers een linkje naar zijn zaak: http://www.lynxcardesign.nl
Bij media staat een filmpje van het dak
-
Mooi, maar niet de naam Cayman voeren voor de 986.
Toch?...
Toch?...
-
Tja wat moet je ermee. Ik begrijp hardtops niet. Worden meestal gekocht door mensen die nooit open rijden.
Je kunt die dingen nergens kwijt als je em er niet op hebt.
En het voegt niets toe, behalve wat veiliger tegen inbraak/vernieling (maar waarom koop je dan uberhaupt een cabrio?).
Je kunt die dingen nergens kwijt als je em er niet op hebt.
En het voegt niets toe, behalve wat veiliger tegen inbraak/vernieling (maar waarom koop je dan uberhaupt een cabrio?).
-
Ben het helemaal met Tom eens, maar de uitvoering van deze hardtop ziet er toch erg gelikt uit, het hele plaatje in overweging nemende 8)
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
hmmm, en toch he.........
iedere keer als ik de topic titel lees, verwacht ik in dit draadje allemaal plaatjes van borsten, waarbij de lezers moeten raden of ze "mooi, of te nep" zijn....
Sorry, kan er niets aan doen...
Back on-topic :
Ik kan dit dus weer niet waarderen, ziet er mooi afgewerkt uit enzo, maar een Boxter is en blijft een Boxter en zal ook nooit een Cayman worden.
Niet dat dat moet, want voor zo ver ik weet heeft zo'n Boxter best wel ( understatement ) een goede wegligging !
iedere keer als ik de topic titel lees, verwacht ik in dit draadje allemaal plaatjes van borsten, waarbij de lezers moeten raden of ze "mooi, of te nep" zijn....
Back on-topic :
Ik kan dit dus weer niet waarderen, ziet er mooi afgewerkt uit enzo, maar een Boxter is en blijft een Boxter en zal ook nooit een Cayman worden.
Niet dat dat moet, want voor zo ver ik weet heeft zo'n Boxter best wel ( understatement ) een goede wegligging !
-
De oude Boxster heeft toch een beetje een kappersauto uiterlijk. Zo'n hardtop haalt dat een beetje weg is mijn mening. Bij de nieuwe (987?) is het al beter. Maar het Cayman design heeft ook wel wat. Een beetje van alles dus als je of de nieuwe of geen Cayman kan betalen..
- GTRene
maar wat zijn de kosten dan compleet gespoten en gemonteerd?
kijk een boxter is al goedkoop te krijgen, of als je er al 1 hebt maar de Cayman nog te nieuw/duur is...hij wordt wel stoerder zo

kijk een boxter is al goedkoop te krijgen, of als je er al 1 hebt maar de Cayman nog te nieuw/duur is...hij wordt wel stoerder zo

-
Zou zo het (échte) eerste model Cayman kunnen zijn geweest.
- markk
Vind het nep, koop dan gewoon een Cayman.
Verder is deze hardtop veel lastiger te (de)monteren dan de oem hardtop. De oem hardtop heb he er met z'n twee in 30sec. eraf of erop. Deze duurt veel langer ivm o.a. het (de)monteren van de achterklep.
Mark.
Verder is deze hardtop veel lastiger te (de)monteren dan de oem hardtop. De oem hardtop heb he er met z'n twee in 30sec. eraf of erop. Deze duurt veel langer ivm o.a. het (de)monteren van de achterklep.
Mark.
-
Hardtop is voor mietjes. 8)
Ruben heeft een hardtop op een Elise. Michel op een Exige... :drinking:
Ruben heeft een hardtop op een Elise. Michel op een Exige... :drinking:
-
Op wat voor forums zit jij normaal Eric H :banaan:Eric H schreef:hmmm, en toch he.........
Back on-topic :
- Niels
- Auto: Prius+
Tja ik ben geen openrijder maar wel een Boxster liefhebber. Was een Boxster een dichte auto geweest dan stond ie misschien nog wel hoger op mijn wish lijstje. Dan is dit wel een erg goede oplossing imho, een originele hardtop is natuurlijk nooit echt mooi qua lijn om te zien maar meer noodzakelijk kwaad.
Overigens vind ik de Boxster wel een van de mooiste open auto's qua looks, dat dan wel weer.
Overigens vind ik de Boxster wel een van de mooiste open auto's qua looks, dat dan wel weer.