Inderdaad, gisteren een stukje geracet. Helaas liep race 1 niet goed af: bij de start remde ik optimistisch laat aan de binnenkant van de Tarzan, op het laatste moment moest ik naar rechts omdat een BMW oppeens naar rechts naast me uitweek, zodat ik verder moest remmen op het gras aan de binnenkant van de Tarzan met mijn rechterwielen. Gevolg: auto niet meer onder controle en op driekwart van de Tarzan kwam ik de paarse 964 RS-CS van Pieter Bos tegen (die hij net te koop had gezet

). Ik raakte hem op driekwart zodat hij achterstevoren ging en ik hem in de ogen keek. Mijn voorwielophang was hier en daar wat ontzet, einde van de 1e race. Harry & team hebben hem min meer weer in orde gekregen voor race 2, alleen kon de auto niet worden uitgelijnd. Pieter had een kromme velg en tevens een auto die uitgelijnd moest worden, verder geen schade gelukkig. In race 2 toch nog 2e geworden, nadat ik rustig aan was begonnen om de auto uit te proberen. De bochten naar links kon ik nemen door het stuur maar een heel klein beetje naar links te draaien, de rechterbochten door het stuur een keer of 2 rond te draaien. Er klopte niets meer van, maar nog steeds 1.58 kunnen rijden. Richard met zijn 944 Turbo had ik bijna nog te pakken aangezien hij achterbanden had die het niet meer deden (hij reed 2.03 in plaats van 1.53), maar ik kwam net een ronde te kort.
Op naar de laatste race (samen met Harry): de Zandvoort 500 op 7 november!
Kwam Tristan nog tegen, die zag er niet blij uit: hij had een aanrijding gehad en het zag er niet goed voor het kampioenschap voor hem. Het was me niet helemaal duidelijk wat er gebeurd was, maar Huub Vermeulen wist te melden dat er 2 E30 rijders waren die volgend jaar niet meer terug mogen komen: het waren nummer 5 en 6 van de afgelopen 15 jaar die waren weggestuurd van de DNRT, zo'n toestand scheen het geweest te zijn. Wel een hoop schade E30 gezien. Tristan, kun jij vertellen wat er voor cowboy taferelen hebben plaatsgevonden? Spijtig voor je man! Toen ik de auto van de leider in het kampioenschap in de Hugenholtz geparkeerd zag staan, hoopte ik dat dat het kampioenschap voor je zou betekenen.