DOWNFORCE MOTORSPORT
- Michel P
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Die 2e plaats moet worden gehaald, al is het alleen maar voor Dennis en Bjorn!!
Mooi jaar, ondanks de tegenslagen lijkt me.
Michel
Michel
-
Het stukje Downforce promotie, wat destijds op SBS6 is uitgezonden, word komende zondag in verkorte vorm opnieuw uitgezonden.
Het valt weer samen met het DSC achtergrondverhaal. Wellicht kunnen jullie er nog wat mee!
Het valt weer samen met het DSC achtergrondverhaal. Wellicht kunnen jullie er nog wat mee!
-
En voor Jan, Madelief, Lenie, Peter, Jitse, Eric, Tom, Nico......... En alle Downforce liefhebbers!!Michel P schreef:Die 2e plaats moet worden gehaald, al is het alleen maar voor Dennis en Bjorn!!
Michel
- DownforceNico
We gaan er het beste van maken.
Ik moet zaterdag nog wel werken op mijn dagelijks werk maar erna kom ik team downforce weer versterken, hoop zoals altijd weer snel daar te zijn

Ik moet zaterdag nog wel werken op mijn dagelijks werk maar erna kom ik team downforce weer versterken, hoop zoals altijd weer snel daar te zijn

- RVV
Net gezien, leuk, ondanks alle tegenslag kan iedereen trots zijn, een grote opsteker voor Downforce !Jordy van Kouwen schreef:Het stukje Downforce promotie, wat destijds op SBS6 is uitgezonden, word komende zondag in verkorte vorm opnieuw uitgezonden.
- Dennis Cavallino
Net ook even gekeken, blijft toch mooi om te zien hoe snel Downforce uit de grond is gestampt. Valt me mee dat Jordy niet voor de lol Dennis heeft ondertiteld. 

- Peter Tunissen
Dank je Dennis!
Inmiddels is iedereen keihard aan het werk om er tijdens de Finaleraces komend weekend op Assen toch weer bij te zijn. Het was in veel opzichten een bewogen jaar, dat durf ik wel te stellen. Autosport zorgt voor hoge pieken en voor diepe dalen, een middenweg is er vaak niet.
In al die tijd is de steun die Downforce als geheel en de teamleden individueel van DF'ers gekregen hebben altijd een enorm motiverende factor geweest. En daar willen de vaste Downforce teamleden niet zomaar aan voorbij gaan.
Aangezien dit zoals het er nu voor staat (zeer waarschijnlijk) de laatste race is die we zonder hoofdsponsor zullen rijden, willen we de gehele zijkant van de twee 130i's reserveren voor een DF'er die hier wel brood in ziet.
Wie wil kan dus voor een symbolisch bedrag komend weekend hoofdsponsor van Downforce zijn inclusief de bijbehorende exposure die we voor elkaar krijgen (sowieso de tv-uitzending op SBS6 waar we voor de eerste keer weer aanwezig sinds de botsing met de vrachtwagen zeker weer in beeld zullen zijn, het gebruikelijke raceverslag in BN de Stem etc. etc.).
Om dit voor elkaar te krijgen zal ik het dan wel uiterlijk dinsdagmiddag moeten weten (dinsdagavond stickers bestellen, woensdag die ophalen, donderdag de auto's naar het circuit en 's avonds plakken; wie zei er ook al weer dat autosport niet altijd een race tegen de klok is?
), wie het eerst komt wie het eerst maalt; ik ben tot die tijd vrijwel 24/7 bereikbaar via peter@downforce.nl of 06-50212847.

Inmiddels is iedereen keihard aan het werk om er tijdens de Finaleraces komend weekend op Assen toch weer bij te zijn. Het was in veel opzichten een bewogen jaar, dat durf ik wel te stellen. Autosport zorgt voor hoge pieken en voor diepe dalen, een middenweg is er vaak niet.
In al die tijd is de steun die Downforce als geheel en de teamleden individueel van DF'ers gekregen hebben altijd een enorm motiverende factor geweest. En daar willen de vaste Downforce teamleden niet zomaar aan voorbij gaan.
Aangezien dit zoals het er nu voor staat (zeer waarschijnlijk) de laatste race is die we zonder hoofdsponsor zullen rijden, willen we de gehele zijkant van de twee 130i's reserveren voor een DF'er die hier wel brood in ziet.
Wie wil kan dus voor een symbolisch bedrag komend weekend hoofdsponsor van Downforce zijn inclusief de bijbehorende exposure die we voor elkaar krijgen (sowieso de tv-uitzending op SBS6 waar we voor de eerste keer weer aanwezig sinds de botsing met de vrachtwagen zeker weer in beeld zullen zijn, het gebruikelijke raceverslag in BN de Stem etc. etc.).
Om dit voor elkaar te krijgen zal ik het dan wel uiterlijk dinsdagmiddag moeten weten (dinsdagavond stickers bestellen, woensdag die ophalen, donderdag de auto's naar het circuit en 's avonds plakken; wie zei er ook al weer dat autosport niet altijd een race tegen de klok is?

-
Toffe actie, Peter!!
8)

- Downforce Bjorn
Oeh, dat moet ik toch eens proberen... 8)Peter Tunissen schreef:... ik ben tot die tijd vrijwel 24/7 bereikbaar via ... 06-50212847.
- Tommy
klik... Hallo Peter?! just checking
...
..
..
klik... Hallo? Peter? ja nog even kijken of je nog wakker bent
.
.
..
klik. hal..%^*$@#&^)#@*#%#%@$_$($#@^#!!!!!!

...
..
..
klik... Hallo? Peter? ja nog even kijken of je nog wakker bent

.
.
..
klik. hal..%^*$@#&^)#@*#%#%@$_$($#@^#!!!!!!
- Oscar29
voor 10 euro m'n naam op een auto voor een weekend klinkt wel aanlokkelijk 

- Hielke
Heb gehoord dat er dit weekend op Assen een mystery driver voor DF gaat meedoen.
Eentje waarbij The Stig als konijn uit de hoge hoed totaal zou verbleken!!!

- RVV
Ik kom wel langs, ben benieuwd (al weet ik al wie de mystery driver is) laat de beste winnen 

- Snipe
Het schijnt beter te gaan met de nek van Schumacher.
- Downforce Hans
Hielke schreef:Heb gehoord dat er dit weekend op Assen een mystery driver voor DF gaat meedoen.
Tja, het moet er dan toch maar eens van komen......
Het langs de kant staan en het altijd maar beter weten gaat komend weekend niet meer op......

-
Ga jij rijden dan HansDownforce Hans schreef:Hielke schreef:Heb gehoord dat er dit weekend op Assen een mystery driver voor DF gaat meedoen.
Het langs de kant staan en het altijd maar beter weten gaat komend weekend niet meer op......![]()

- Snipe
Zet Downforce komend weekend een hele vloot 130i's in of doen de mensen die langs de kant staan en het beter weten mee met een touringcar?Downforce Hans schreef: Tja, het moet er dan toch maar eens van komen......
Het langs de kant staan en het altijd maar beter weten gaat komend weekend niet meer op......![]()
-
Joost Hermens schreef:Ga jij rijden dan HansDownforce Hans schreef:Hielke schreef:Heb gehoord dat er dit weekend op Assen een mystery driver voor DF gaat meedoen.
![]()

- Niels
- Auto: Prius+
Zo'n thuis wedstrijd mag je idd niet missen! Ik denk dat ik ook ff ga kijkenRico schreef:Ik kom wel langs, ben benieuwd (al weet ik al wie de mystery driver is) laat de beste winnen

-
Eindelijk assen, ik ben er bij!
- Hielke
Hoho, ik ben er ook nog. Neem zo de commentaarpositie van de speaker over.Downforce Hans schreef: Het langs de kant staan en het altijd maar beter weten gaat komend weekend niet meer op......![]()
- Snipe
Zo is datHielke schreef:Hoho, ik ben er ook nog.Downforce Hans schreef: Het langs de kant staan en het altijd maar beter weten gaat komend weekend niet meer op......![]()

- Hielke
Zit net te bedenken dat het maar goed is geweest dat ik afgelopen Juli de baan van Assen nog op ben geweest.
Anders kom je helemaal zo onbeslagen ten ijs.
Anders kom je helemaal zo onbeslagen ten ijs.
-
Als hans gaat rijden moet ik zeker even langskomen. Iemand moet hem toch uitlachen als hij in een BMW zit. 

- Peter Tunissen
Haha, is dit het goede moment om te zeggen dat ik nog nooit op Assen gereden heb?

Maar goed, maakt niet uit, het gaat komend weekend druk worden met Downforce coureurs op het podium; daar gaat het om! :shakeit:

Maar goed, maakt niet uit, het gaat komend weekend druk worden met Downforce coureurs op het podium; daar gaat het om! :shakeit: