Je snapt zelf het verschil wel toch?martijnsud schreef:Dus een andere verzekeringsmaatschappij opgezocht? Dus als ik mijn auto totall loss rijdt op de Duitse autobahn moet ik ook wissellen van verzekering? Snap de reactie van hun wel maar blijft wel 'vreemd'Ik kreeg hetzelfde verzoek.Die bron is er niet.... het komt wel eens voor, maar zeer zelden en zeker geen 9 van de 10 keerDe 1 op 10 keer haal je nog niet eens.. Ken helaas genoeg mensen die de vangrail van te dichtbij hebben bekeken. Eén daarvan (met een claim van 30k ivm een gerolde 964) werd vriendelijk verzocht een andere maatschappij te zoeken....
Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Kasteel
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Voor de duidelijkheid, ik heb het niet per definitie over een schadegeval op de NS, maar om het declareren van vangrails, baansluiting etc, dat soort zaken.Paskal Morriën schreef:Die bron is er niet.... het komt wel eens voor, maar zeer zelden en zeker geen 9 van de 10 keerTom van H. schreef:Bron?Mark Nauta schreef: Dat kan wel ja. Maar 9 van de 10 keer krijg je dan ook een brief erbij waarin je vriendelijk wordt verzocht daarna een andere verzekeraar te gaan zoeken.De 1 op 10 keer haal je nog niet eens.. Ken helaas genoeg mensen die de vangrail van te dichtbij hebben bekeken. Eén daarvan (met een claim van 30k ivm een gerolde 964) werd vriendelijk verzocht een andere maatschappij te zoeken....
- VLA
Sterker nog, een kennis van mij (die al 7 jaar schadevrij heeft opgebouwd) reed iemand gewoon op de openbare weg aan van achteren (voorligger stopte ineens vol voor oranje stoplicht), schade aan de tegenpartij was rond de 7000 euro. Kreeg erna een brief dat hij uit de verzekering word gegooid (terwijl ie all risk verzekerd was), en dat hij een andere verzekeringsmaatschappij mag zoeken. Maar de andere maatschappijen nemen hem niet meer aan omdat hij bij zijn vorige eruit gegooid is.Mark Nauta schreef: Voor de duidelijkheid, ik heb het niet per definitie over een schadegeval op de NS, maar om het declareren van vangrails, baansluiting etc, dat soort zaken.

Volgens mij kijken ze gewoon naar het totaalbedrag en de situatie, en kijken wat hun het beste uitkomt blijkbaar. Denk dat ze het ook niet leuk vinden als ze wat vangrail + baansluit kosten moeten maken.
- Bert ///M3
Volgens mij ligt dat gewoon aan je terugval op de BM ladder? Als je te laag uit komt (negatieve schadevrije jaren) dan kunnen ze je er uit gooien volgens mij?
-
Om even terug On Topic te gaan: Gisteren de eerste rondjes met de Civic gedaan en ontzettend lekker gereden! Met name de laatste ronde toen het lekker rustig was op de baan.

Hij heeft in iedergeval de sticker verdient!
Hij heeft in iedergeval de sticker verdient!
- Mathieu
- Remmie
Deze foto (gemaakt door Martin Stollenwerk) vind ik toch wel erg cool, die gasten gingen er echt voor zo te zien
OF de rijder wel, en de passagier niet echt

OF de rijder wel, en de passagier niet echt

- Paskal
- Auto: meerdere
Cool waren ze zekers.... want het was best wel fris om de motor te zittenRemmie schreef:Deze foto (gemaakt door Martin Stollenwerk) vind ik toch wel erg cool,

-
Lees ik het goed, zijn de laatste dagen van het jaar vergeven?
http://www.nuerburgring.de/ft/nordschle ... no_cache=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nuerburgring.de/ft/nordschle ... no_cache=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Lekker, 2 nov. is ook bijna helemaal geschrapt. Dan word het op 1 nov 13 rondjes op rijden....
- Remmie
Hier staat anders heel wat anders:
http://www.nuerburgring.de/ft/events-ve ... hrten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.nuerburgring.de/ft/events-ve ... hrten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paskal
- Tim Schuurman
Pascal, toch 50% van de namen onthouden!
Het eten was inderdaad goed
Gisteren ook nog even geweest met de dagelijkse Leon omdat er aan de Clio Williams een paar dingetjes moeten gebeuren. Ondanks de lange sluiting toch erg veel lol gehad en tijdens die sluiting de omgeving doorgereden, de auto werd er alleen niet schoner van...

Het eten was inderdaad goed

Gisteren ook nog even geweest met de dagelijkse Leon omdat er aan de Clio Williams een paar dingetjes moeten gebeuren. Ondanks de lange sluiting toch erg veel lol gehad en tijdens die sluiting de omgeving doorgereden, de auto werd er alleen niet schoner van...

-
Leuk verslag weerPaskal Morriën schreef:Ik was er gisteren ook... dit keer met de 530d
Mijn verslag met wat fotokes vind je hier

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Ik heb nog wel een zwarte ringsticker over hoorPaskal Morriën schreef:Ik was er gisteren ook... dit keer met de 530d

- Paskal
Ik ga voor dezelfde kleur als op mijn 540 aangezien dat mooi past bij de kleur van de achterlichtenKgroot.nl schreef:Ik heb nog wel een zwarte ringsticker over hoor

- Jurjen
- Auto: 987S / 955
Mooi verslag weer!
- Peter-Paul
Dit is natuurlijk ook een manier om mensen voorbij te gaan.:
- Joy
Jammer dat de 996 er niet voor bleef, hij liet 'm in 1e instantie wel staan
Ach ja in zo een geval kun je maar beter aan de kant gaan en denken 'zoek het uit'.

- Kasteel
Wat een idioot, gaat echt nergens meer over....Peter-Paul Haars schreef:Dit is natuurlijk ook een manier om mensen voorbij te gaan.:
-

Damn, het leek alsof het een now or never ronde was...
-
BMW mentaliteit. Om te janken... 

-
Spot de nepperrrrrrrrrrrrrt!Paskal Morriën schreef:Ik was er gisteren ook... dit keer met de 530d
Chromen spijlen in een diesel? Foei! Jij als ex-V8-rijder moet toch weten dat die aan de Ottocilindri's voorbehouden zijn.......
- Knot
Hij doet het wat TE aggressief, maar bij T13 vind ik m nog netjes wachten. Richting Flugplatz zou je verwachten dat die porker niet expres op het gas gaat wat die ook wel doet.... en tsja, het is druk. Alleen dat schelden en claxoneren weglaten, geduld en afstand factor verdubbelen en dan is hij er. Moet wel zeggen dat het een fel E30'je lijkt!Kasteel schreef:Wat een idioot, gaat echt nergens meer over....Peter-Paul Haars schreef:Dit is natuurlijk ook een manier om mensen voorbij te gaan.:
- L@urens
Nadat hij de baan afgetoeterd is - zonder ook maar kans te krijgen aan de kant te gaan nadat ze samen die bang bus voorbij gaan :drinking: ?Knot schreef:Richting Flugplatz zou je verwachten dat die porker niet expres op het gas gaat wat die ook wel doet....