Gave foto!!Alfistroel schreef:Dit kan echt niet natuurlijk, moet je kijken hoe scheef die wielen staan![]()
Michel
Gave foto!!Alfistroel schreef:Dit kan echt niet natuurlijk, moet je kijken hoe scheef die wielen staan![]()
Zie je niet hoe donker het is, we hadden storm in NL die dag :jenna:Dennis Cavallino schreef:Hé pauper, die mistlampen kunnen echt niet hoor!! :twisted:
weet je wel hoe zo'n 4.8IS klinkt?! Dan blijf je er wel achter rijden hoorTommy schreef:donker? je moet ook niet steeds achter een X5 gaan rijden op zo'n dag
gefeliciteerd dan maar weerFabian schreef:Zo, op oudjaarsdag mn Z3 eindelijk maar even APK laten keuren (de dag waarop ie verliep). Gelukkig zonder problemen goedgekeurd. Was even bang voor de emissie ivm het andere inlaatspruitstuk, de racekat etc. Maar dat was geen enkel probleem!
Gelukkig maar, hoef ik me daar ook geen zorgen meer over te maken. Toch wel 5000km gereden dit jaar trouwens![]()
Nu 2 nieuwe mistlampen bestellen, eentje is gesneuveld op Papenburg door een steen, de andere op de heenweg naar Papenburg door een overstekende haas die helaas ook wat krasjes op mn bumper heeft achtergelaten.
EN het wordt echt tijd voor het onderstel.......denk dat het KW variant 3 gaat worden. Nog even over nadenken
jaja, k weet t. Maar mn auto staat niet naast de deur, hij staat bij mn ouders in de garage. En ik rij niet ff 40 min heen en 40 min terug om een half uurtje te knallen met de Z3. Dit jaar mn appartement inruilen voor een huisje met garage, dan komt het met de km's op jaarbasis wel goedKnot schreef:Da's niet veul.. 5000km. Ik heb er met de 328 al 22.000 gemaakt vanaf eind februari...en dat is ook mn 2e auto.. rijden met dat ding man!
En je weet hoe AST rijdt inmiddels...
Inderdaad! En daarom dus zojuist bij Dick een KW Variant 3 schroefset besteld incl camberplatesNiels schreef:Ach de M3 maakt ook zo'n 5000km per jaar denk ik en die staat gewoon bij de deur. Als je maar lol hebt als je er in rijdt
Allen , dit is niet http://www.driving-fun.com/forum/member ... file&u=443allen schreef:En dan volgende maand de verkoop in.
Joost Hermens schreef:Allen , dit is niet http://www.driving-fun.com/forum/member ... file&u=443allen schreef:En dan volgende maand de verkoop in.
Onderstel is eindelijk gefabriceerd en geleverd. Volgende week naar Dick brengen voor de montageFabian schreef:Inderdaad! En daarom dus zojuist bij Dick een KW Variant 3 schroefset besteld incl camberplatesNiels schreef:Ach de M3 maakt ook zo'n 5000km per jaar denk ik en die staat gewoon bij de deur. Als je maar lol hebt als je er in rijdt![]()
Hehe, eindelijk, na 3 jaar komt het ervan.
Nu alle onderstelrubbers nog een keer en de....., en de......, en de......., en de........, en de...............
Laat ik de vraag omdraaien: waarom juist H&R of Bilstein?indobesar schreef:Nice!![]()
Waarom overigens KW3 en bijv. niet H&R of Bilstein?
Gebruikers op dit forum: Bjeffindividual, Erminio, erwin20vt, Fabian, SlowCo en 11 gasten