als ik een dagje RC6 erin leg zijn ze zwart ge poedercoat... matzwart

PS.. auto is ook niet zwart ...

+1indobesar schreef:Nuttig? Dan denk ik aan uitlaatspruitstukken vervangen...
Joy schreef:+1indobesar schreef:Nuttig? Dan denk ik aan uitlaatspruitstukken vervangen...![]()
![]()
Het scheelt wel een stuk als de hemel donker is. Nu eigenlijk nog een set mooi leer.
Al geef je een aap een gouden ring, het blijft een aap...allen schreef: Eens kijken wanneer ik weer eens wat chroom omgooi voor carbon... Dat is tenminste nuttig!
In navolging van een zwarte dakhemel, wanneer face-lift achterlichten?? Kost minder energie, dus meer vermogen. Moet jou wel aanspreken...Tommy schreef:Toch nog maar een E46 gekocht. Deze keer 2 deuren minder. Op de sedan zitten de achterdeuren toch al dichtgeplakt met algen denk ik.
320ci exe gekocht met 67k teller, een kerstkindje van 2002.
Zit DSC op, design line(sportstoelen, witte knippers).
Verder rijdt het gewoon prima. De 170 pk voldoen eigenlijk ruim voldoende in de praktijk.
feateaus:
voorlopig maar even rustig mee rondtoeren
Ah Tommy is ook aangekomenallen schreef:Gaan we dat weer krijgen. De heavyweights schieten mekaar te hulp. Alletwee een zwarte dakhemel zeker?
Rico schreef:Ah Tommy is ook aangekomenallen schreef:Gaan we dat weer krijgen. De heavyweights schieten mekaar te hulp. Alletwee een zwarte dakhemel zeker?![]()
Tommy gaat daar niet mee rommelen, direcht grof geschut!Knot schreef:Hawk HT10 en HP+ of anders Pagid Geel... anders worden het nog duurdere trackday's als je elke keer 2 sets oem blokken moet halen
Gebruikers op dit forum: beske, jessedehaan en 12 gasten