Ik hoop dat de schade meevalt, alhoewel dat bij een Lotus natuurlijk al snel tegenvalt denk ik

Idd, erg dubbele gevoelensJoostSchouten schreef:Prachtige foto's, maar wat een klapper zeg!![]()
Succes met het herstellen, echt zonde van zo'n mooie auto.
allen schreef:Goedemiddag wat een klap!
Dan moet jij de tijd van het forum even beter instellenDownforce Hans schreef:allen schreef:Goedemiddag wat een klap!
Goede middag: je post dit om 5 over tien.....teveel koelvloeistof gedronken gisteren
Mark Nauta schreef:Dan moet jij de tijd van het forum even beter instellenDownforce Hans schreef:allen schreef:Goedemiddag wat een klap!
Goede middag: je post dit om 5 over tien.....teveel koelvloeistof gedronken gisteren
. Het was namelijk om 5 over 11
. Nog steeds wel in de ochtend ja
allen schreef:Hans bibberrem kan dus niet klok kijken? Heb ik op de peuterschool al geleerd...
Ennuh, begrijpend Nederlands is ook al 2 bruggen te ver voor hem...
Ik dacht dat jij naar de schuur moest omdat vrouwlief je voedsel al in de trog had uitgestort Spaans varken...luco hornsveld schreef:Zo doen homo's nu eenmaal onderling
allen schreef:Ik dacht dat jij naar de schuur moest omdat vrouwlief je voedsel al in de trog had uitgestort Spaans varken...luco hornsveld schreef:Zo doen homo's nu eenmaal onderling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten