Ik hoop dat de schade mee valt, maar ik ben er bang voor.

grtz,Hanz06

En ik maar denken dat het ding niet onder de 1.57 konHarry-944-basic schreef: o ja, heb een 1:55.9 gereden, wel onder ideale omstandigheden, t was een top dag met dito weer
Peter en de rest van de organisatie bedankt!
Ben_968CS schreef:En ik maar denken dat het ding niet onder de 1.57 konHarry-944-basic schreef: o ja, heb een 1:55.9 gereden, wel onder ideale omstandigheden, t was een top dag met dito weer
Peter en de rest van de organisatie bedankt!Goed gedaan Harry! Mijn enige troost is dat in jouw race-auto ik degene ben die daar ooit de snelste tijd mee heeft gereden
. Al is het verschil daar geen 1.5 sec... Spijtig dat ik er niet bij kon zijn, de verhalen zijn weer goed, nu nog de Nauta pics en de Metchu DVD
Wat vind je slecht aan de Dunlop Sportmaxx TT? Meerdere keren getest door de AMS, ADAC, e.d. en kwam altijd erg sterk uit de bus. Als ik mij niet vergis is het ook de keuze band van meerdere sportwagenfabrikanten.Steven Nauta schreef:2:05 gaat je niet lukken met PS2's en betere remmen. Ik rij nu 2:12 met Dunlop Sportmaxx TT (wat echt geen goede band is trouwensKnot schreef:Adrenaline was er niet helemaal uit zoals je kon zien.. hoekte volgens mij nog iets te enthausiast over rotondes heen op weg naar huis.
Met PS2 rondom en Hawk blokken moet een 2:05 mogelijk zijn volgens mij na wat proberen, dat is het streven voor volgende keer!) Maar voor een 2:05 zou je toch naar semi's moeten en flink wat gewicht moeten lozen.
Ben_968CS schreef:Metchu DVD
Ik blijf iedere dag vol verwachtig mijn brievenbus openen! Plaag je maar Metin, hoop er volgende keer weer met pak en das bij te zijn voor het betere video-commentaar.Metchu schreef:Ben_968CS schreef:Metchu DVD
Metchu was vandaag niet aanwezig in functie. Metchu is na de sessie even langsgewipt, dus helaas geen videobeelden van mij dit keer
Lekker relaxed. 8) Zo voel ik me ook altijd na een dag knallen, of 't nu met de motor is of de auto....Xave30 schreef:leuk muziekje erbij Youp.
8)Youp schreef:Lekker relaxed. 8) Zo voel ik me ook altijd na een dag knallen, of 't nu met de motor is of de auto....Xave30 schreef:leuk muziekje erbij Youp.
Ik heb jou er ook nog op Dominique. Je ging erg lekker en vooral erg hard rond vandaag!!Dominique schreef:Het was zeker een geslaagde ochtend. Peter en marshalls bedankt!!
Zeer spijtig van de mooie oranje Exige. De schade zou mee kunnen vallen als het subframe onbeschadigd is.
Gelukkig heb je geen persoonlijk letsel. Veel suc6 met herstel.
ByThaWay, mooie foto Mark!
Ik was al aan t twijfelen... Zal ik Rene z'n bak dr in laten zitten.... Of... Net niet....?GTRene schreef:leuk filmpje Youp en lekker muziekje eronder, maar zo dat je toch nog wat andere geluiden hoort...
en na 4.20min het laatste stukje is helemaal gaaf...
al die auto's die langs sjeesen en dan ineens die dikke V8 heerlijkheb dat stukje vanaf 4:15 zeg maar nu 5x achterelkaar gehoord...
Downforce Hans schreef:Een v8 met meer inhoud dan 5500 cc is pas een dikke v8![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten