Ik reed toch maar een rondje of 2 voor je ....Knot schreef:Steven, je zag met wat voor meuk ik rondreed... en ik liep nog langzaam in ook, dat moet toch tijd kosten die meukbanden, meukblokken. Geef dan de banden 1sec en de blokken ook..... plus ik reed achter iemand aan waar ik schrok van de rempunten. Stel ik 2:08 als volgende target, dat lijkt me wel haalbaar.
[15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
-
Gelukkig was vdk nog zo aardig om me te slepen. Want van Hans en Mark hoef ik het blijkbaar niet te hebben. Ben benieuwd wat er nu weer niet schort aan het Engelse hok. Mezelf zo even naar de een klant chauffeuren en dan weer huiswaarts.
- Knot
Alex, was precies het rondje dat ik voor de gein ging timen, maar boeit verder natuurlijk ook niet, je had er eerst een ronde of 2 achter gehangen volgens mij.
Volgende keer hang ik wel een driftbox of pda met tool in de auto en dan zie ik het na 4 uur wel wat het geworden is, dat is natuurlijk veel handiger.
Had alleen verwacht dat de subaru veel beter zou kunnen remmen gezien mijn textar meukblokken ervaring. Maargoed, dat deel heb je al uitgelegd, liever minder hard en ook lol dan iets harder en naar de plaatwerker
Volgende keer hang ik wel een driftbox of pda met tool in de auto en dan zie ik het na 4 uur wel wat het geworden is, dat is natuurlijk veel handiger.
Had alleen verwacht dat de subaru veel beter zou kunnen remmen gezien mijn textar meukblokken ervaring. Maargoed, dat deel heb je al uitgelegd, liever minder hard en ook lol dan iets harder en naar de plaatwerker

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Hehe, voor m'n gevoel ging ik op een gegeven moment (3e en 4e uur) als een debiel over de baan....Luuk schreef:Ah dat suckt inderdaad wel, 's middags had je inderdaad een stuk beter de vaart erin.Youp schreef:Wat een gefaal.... Van de 3 on-board filmpjes zijn de laatste 2 mislukt, helemaal ingezoomd... Weer met m'n dikke poten aan de zoomknop gezeten...Het 1e filmpje is wel gelukt, maar uiteraard aan het begin van de dag en aangezien ik nog nooit op Zandvoort had gereden zit er bijna geen snelheid in...
![]()

- Race For Fun
vandaag 'verplicht' moeten trainen voor de zandvoort 500 in de 968 van Ben, heb me uitstekend vermaakt ook al was het soms net slalom rijden..... jammer van de lotus, had er zelf ook nog even een momentje mee, insturen scheivlak zat ik bijna in de achterkant, dat kan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel harder dacht ik bij mezelf, laat hij dat later nog doen ook, alleen had ik het fout, dat kon dus niet veeeeeeeeeeeeeeel harder
o ja, heb een 1:55.9 gereden, wel onder ideale omstandigheden, t was een top dag met dito weer
Peter en de rest van de organisatie bedankt!

o ja, heb een 1:55.9 gereden, wel onder ideale omstandigheden, t was een top dag met dito weer
Peter en de rest van de organisatie bedankt!
- De Sjack
Heb ook weer een fantastisch dagje gehad.
Begon niet al te best, had zero grip, na een drift in slotemaker,
een grote witte rookwolk bij het aanremmen van Audi-S en wat haggelijk gevang in Scheivlak maar naar binnen gegaan.
Op advies bandenspanning omlaag gedaan, dat ging een stuk beter.
Heb lekker m'n rondjes kunnen rijden, leuke dag gehad.
Organisatie bedankt, op naar de volgende dag...
Begon niet al te best, had zero grip, na een drift in slotemaker,
een grote witte rookwolk bij het aanremmen van Audi-S en wat haggelijk gevang in Scheivlak maar naar binnen gegaan.
Op advies bandenspanning omlaag gedaan, dat ging een stuk beter.
Heb lekker m'n rondjes kunnen rijden, leuke dag gehad.
Organisatie bedankt, op naar de volgende dag...
- Knot
Ben trouwens wel benieuwd met wat voor bandenspanning men op straatauto's met straatbanden reed. Ik had in de pit warm 2,6 voor in de pilot sport.
- duifjes.com
Ohh....was dat vandaag.... 

- Youp
- Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi
Ik had warm 2,7 in m'n PE2's op de vooras, achter zal het wel iets van 2,1-2,2 geweest zijn...Knot schreef:Ben trouwens wel benieuwd met wat voor bandenspanning men op straatauto's met straatbanden reed. Ik had in de pit warm 2,6 voor in de pilot sport.
-edit-
Koud was het 2,3 en 1,9

Laatst gewijzigd door Youp op 15 okt 2009, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
1.5 voor, 1.6 achter, koud.Knot schreef:Ben trouwens wel benieuwd met wat voor bandenspanning men op straatauto's met straatbanden reed. Ik had in de pit warm 2,6 voor in de pilot sport.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Niet te vertrouwen die Chinese maffia.....Downforce Hans schreef:Ik zag je staan en wilde je helpen maar MARK NAUTA zei maar 1 ding........................WEGWEZEN

- Mark T
Pfff wat een dag vandaag. Aanvankelijk rustig aangedaan om een beetje aan de auto te wennen. Laatste ronden gingen lekker maar bij het aanremmen van Scheivlak ging het mis. Raakte de bandenstapel achterstevoren met een flinke klap en toen was de sessie voor mij over
Ik wil hierbij iedereen bedanken die mij geholpen heeft de auto te slepen en rotzooi op te ruimen. Hartverwarmend is het medeleven van iedereen. Thanx! Hoop jullie snel weer ergens (met een gerepareerde Lotus) te ontmoeten.
Groeten, Mark
PS foto's van de crash ontvang ik graag.

Groeten, Mark
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Mark dat zal flink schrikken geweest zijn
Balen dat je na zo'n korte periode van genieten al de pineut bent

Balen dat je na zo'n korte periode van genieten al de pineut bent

- Youp
Die heeft Patrick wel voor je... Knudde man, ik schork behoorlijk toen ik je daar zag staan... Zo kan het dus ook gaan...Mark T schreef:Pfff wat een dag vandaag. Aanvankelijk rustig aangedaan om een beetje aan de auto te wennen. Laatste ronden gingen lekker maar bij het aanremmen van Scheivlak ging het mis. Raakte de bandenstapel achterstevoren met een flinke klap en toen was de sessie voor mij overIk wil hierbij iedereen bedanken die mij geholpen heeft de auto te slepen en rotzooi op te ruimen. Hartverwarmend is het medeleven van iedereen. Thanx! Hoop jullie snel weer ergens (met een gerepareerde Lotus) te ontmoeten.
Groeten, Mark

Succes met de afwikkeling!
- Downforce Hans
Hee Allen, ben je al thuisallen schreef:Gelukkig was vdk nog zo aardig om me te slepen. Want van Hans en Mark hoef ik het blijkbaar niet te hebben. Ben benieuwd wat er nu weer niet schort aan het Engelse hok. Mezelf zo even naar de een klant chauffeuren en dan weer huiswaarts.

allen schreef:Gelukkig was vdk nog zo aardig om me te slepen. Want van Hans en Mark hoef ik het blijkbaar niet te hebben. Ben benieuwd wat er nu weer niet schort aan het Engelse hok. Mezelf zo even naar de een klant chauffeuren en dan weer huiswaarts.
Had dan ook een bmw gekocht
LUL

- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg erg vervelend Mark (understatement). Ik dacht toen ik je de pitlane in zag komen dat het nog wel mee zou vallen, maar toen ik hem nader bekeek schrok ik toch wel even. Ik hoop dat het verder goed af te handelen is!
Ik hoop dat ik de pijn met deze 2 foto's ietsje kan verachten!

- Mathieu
Nondeju, wat een gave foto's weer.
Toen was de Exige nog
Luuk, kan jij er over heen qua foto's
: 8)
Ik ben benieuwd.
Toen was de Exige nog

Luuk, kan jij er over heen qua foto's

Ik ben benieuwd.
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Lekkere foto's mister Nauta..
Zit er trouwens veel schade aan de Exige???
Zit er trouwens veel schade aan de Exige???
- Tommy
nee wij zijn nog niet thuis. Allen moet opschieten anders kan hij treinkaartje kopen amsterdam naar huis. Rommel die lightweight. Om de haverklap stuk. Reliability isn't part of the english dictionary.
- Mark T
Mark Nauta schreef:Erg erg vervelend Mark (understatement). Ik dacht toen ik je de pitlane in zag komen dat het nog wel mee zou vallen, maar toen ik hem nader bekeek schrok ik toch wel even. Ik hoop dat het verder goed af te handelen is!
Hee Mark,
Super dat je die foto's hebt geschoten! Ben ik erg blij mee. Goh wat is het toch een fraai bakkie.
Thanx!
Mark
- Mark T
Mark Nauta schreef:Erg erg vervelend Mark (understatement). Ik dacht toen ik je de pitlane in zag komen dat het nog wel mee zou vallen, maar toen ik hem nader bekeek schrok ik toch wel even. Ik hoop dat het verder goed af te handelen is!
Hee Mark,
Super dat je die foto's hebt geschoten! Ben ik erg blij mee. Goh wat is het toch een fraai bakkie.
Thanx!
Mark
- Knot
Heb je er in ieder geval nog wat materiaal aan over gehouden Mark!
Herstel moet ook wel lukken lijkt me, en dan gewoon weer rustig aan gaan rijden natuurlijk. Kijk wel uit, het dakje is besmet met een e36 virus
Herstel moet ook wel lukken lijkt me, en dan gewoon weer rustig aan gaan rijden natuurlijk. Kijk wel uit, het dakje is besmet met een e36 virus

- Patrick van Wijngen
Pruts caterham... er moet altijd wel weer een bmw en/of een bmw-rijder mee als support, anders kom je nergens met dat hok :playcar:
- Mathieu
Ik heb hem ook weleens in de M3 meegenomen op een industrieterrein in de regen, dus hij is al bekend met een E36.Knot schreef:Heb je er in ieder geval nog wat materiaal aan over gehouden Mark!
Maar hij wilde toch een Lotus