[IMG
[IMG
[IMG
[IMG
En natuurlijk de winnaars gefeliciteerd!!
1. Remmo Niezen - CarPerformance Skyline
2. Lennard Wander - Firenza Skyline
3. Jasper Spaan - Anymade AE86
HEhHEHEhe... inmiddels is dat sprookje de wereld uit en zijn we APETROTS met onze nieuwe 'good looking' coureur: JOEP de Kort!Driftreport.nl schreef:Ik denk dat dit wel een eenmalige actie van Remmo is. En dat Wilco juist blijft rijden in de skyline tot zn eigen wagen klaar is. Maar Wilco en Car Performance blijft een onafscheidelijk duo
Vertel, waarom of waardoor is het sprookje ten einde met WilcoDriftreport.nl schreef:
Ik denk dat dit wel een eenmalige actie van Remmo is. En dat Wilco juist blijft rijden in de skyline tot zn eigen wagen klaar is. Maar Wilco en Car Performance blijft een onafscheidelijk duo
HEhHEHEhe... inmiddels is dat sprookje de wereld uit en zijn we APETROTS met onze nieuwe 'good looking' coureur: JOEP de Kort!
Mja, ik ben blij dat je zelf de deur opengooit erover, er gaan nogal wat "sprookjes"Mathieu schreef:Vertel, waarom of waardoor is het sprookje ten einde met WilcoDriftreport.nl schreef:
Ik denk dat dit wel een eenmalige actie van Remmo is. En dat Wilco juist blijft rijden in de skyline tot zn eigen wagen klaar is. Maar Wilco en Car Performance blijft een onafscheidelijk duo
HEhHEHEhe... inmiddels is dat sprookje de wereld uit en zijn we APETROTS met onze nieuwe 'good looking' coureur: JOEP de Kort!:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten