[15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Re: [15-10-2009]DF @ CPZ deel VIII
Er rijden nog aardig wat auto's rond zeg, jammer dat er verder niet heel veel te zien is.
-
Ga nu even kijken 

-
Er rijd al 2 min niemand langs de cam! 
Sterker nog; Word er nog wel gereden @ the moment?
Hoop dat er niks gebeurd is!
Wss wel; oranje exige word eraf gesleept..

Sterker nog; Word er nog wel gereden @ the moment?
Hoop dat er niks gebeurd is!

Wss wel; oranje exige word eraf gesleept..
- Mathieu
Koetzooi, de oranje Exige is overstuurd de vangrail ingegaan in het Scheivlak.
Gelukkig alleen materiële schade.
-
Zo, ben weer thuis..
De volgende keer maar in m'n huistuinkeukenkleren komen en met de C-klasse, want in pak met een S-klasse is toch wel erg vreemd he...
en dan ook maar handjes schudden enz..
De volgende keer maar in m'n huistuinkeukenkleren komen en met de C-klasse, want in pak met een S-klasse is toch wel erg vreemd he...

en dan ook maar handjes schudden enz..
-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Die heeft hem toch nog niet zo lang of is het een andere???Mathieu schreef:Koetzooi, de oranje Exige is overstuurd de vangrail ingegaan in het Scheivlak.

-
Kgroot.nl schreef:Die heeft hem toch nog niet zo lang of is het een andere???Mathieu schreef:Koetzooi, de oranje Exige is overstuurd de vangrail ingegaan in het Scheivlak.
Zag zo geen schade iig....
Maar er word iig niet gereden/ of nou wel weer maja...
Ik weet 't verder ook niet!

Er word weer gereden!!
Edit: Miste ff je bericht: Zag ik het toch goed, DAMN wat klote...
Hij heeft 'm pas net ja...

-
Dat is mooi klote dan..
Hopelijk niet te veel schade
Hopelijk niet te veel schade

- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Zag er niet lekker uit die Exige.
Maar zelf heb ik wel lekker gevlagd en gereden.
Ik heb een mooi progje op mijn android telefoon staan die de rondetijd kan meten en ze staan ook gelijk live op internet:
http://twitter.com/nico_tracktimes" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuustruus voor vandaag: wat een kauwgomballenbanden zitten er nu onder de elise, met beter rubber moet het wel wat harder kunnen.
Ik heb een mooi progje op mijn android telefoon staan die de rondetijd kan meten en ze staan ook gelijk live op internet:
http://twitter.com/nico_tracktimes" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuustruus voor vandaag: wat een kauwgomballenbanden zitten er nu onder de elise, met beter rubber moet het wel wat harder kunnen.

- VLA
2.17 met de elise ? moet idd wel wat beter kunnen lijkt me. Wel cool dat die laptimes live op internet komen, is dat betaalde software ?N!co schreef:Zag er niet lekker uit die Exige.
Erg zonde van die exige. Bestuurder zelf mankeert hopelijk niks ?
Laatst gewijzigd door VLA op 15 okt 2009, 14:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Sperdy
Die oranje Exige heeft heel veel schade. Erg vervelend, de auto was net een dag er voor uit Engeland gehaald. Erg jammer.
Ik heb ontzettend genoten. Mijn eerste paar rondjes met een auto op het circuit. Ik ging als een oma de baan over, maar na een tijdje begreep ik dat de auto toch wel meer kan, dan ik van 'm vroeg (understatement). Maar erg leuk. Dit smaakt wel naar meer..
Ik heb ontzettend genoten. Mijn eerste paar rondjes met een auto op het circuit. Ik ging als een oma de baan over, maar na een tijdje begreep ik dat de auto toch wel meer kan, dan ik van 'm vroeg (understatement). Maar erg leuk. Dit smaakt wel naar meer..
- Michel P
Mathieu schreef:Koetzooi, de oranje Exige is overstuurd de vangrail ingegaan in het Scheivlak.

Zat je er bij in Mathieu? Reed hij op semi's, zonder temperatuur in de banden? Was het een rijdersfout, of was de baan glad/nat?
Michel
- N!co
Software is 5 dollar ofzo: http://trackaroo.com/" onclick="window.open(this.href);return false;VLA schreef:
2.17 met de elise ? moet idd wel wat beter kunnen lijkt me. Wel cool dat die laptimes live op internet komen, is dat betaalde software ?
...
Maar idd, me snelste rondes zijn allemaal 2.17 en dat moet sneller kunnen.
-
Ik ben na de sessie ff een uurtje langs geweest... heel eventjes maar 8)
schades zagen er vervelend uit
Ik hoop dat het Chuck ook allemaal gelukt is voor de rest!
schades zagen er vervelend uit

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Altijd jammer als iemand schade rijdt, ik hoop voor 'm dat het meevalt.
Was het iemand van DF trouwens?

Was het iemand van DF trouwens?
-
Metchu schreef:Ik ben na de sessie ff een uurtje langs geweest... heel eventjes maar 8)
schades zagen er vervelend uitIk hoop dat het Chuck ook allemaal gelukt is voor de rest!
Chuck? Met de witte E30?
Of heet de exige bestuurder ook Chuck?
Er is toch niks met die mooie witte M3 ehh? Dat zou dubbel zonde zijn...

Wel risico van't vak.. Daarom reed ik in die ouwe E36... Net zoals Paskal nou weer in een 205 zijn schik beleefd....
-
Chuck is de poelie of iets dergelijks van los gekomen... De e30 moest gesleept worden...
-
Gaat lekker zo
Dat zijn er al 2 op een dag die niet op eigen kracht weg kunnen komen

- gijzbed-opc

Voor mij persoonlijk een nieuw Pr. van 2.19.3 en een topsnelheid rechte stuk 177Km/u echte .
Rijd met gewone allwether bandjes dus weinig grip in de echte bochten.
Maar toch heel veel fun voor een amateurtje.

Op naar een volgende trackday of mischien nog een tourtocht?//???

Ps.
Dit is de derde trackday met de zelfde banden :!:
Gr. Peter.
Laatst gewijzigd door gijzbed-opc op 15 okt 2009, 15:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Kgroot.nl schreef:Gaat lekker zo
Ach, ook onderhoud is na zo'n dag part of the game...
Ik moest vanuit België gesleept worden.. Geintje koste me €400,-
Dat soort grut kan gebeuren... Ongelukken zijn minder leuk....
-
Ik moet zeggen dat ik nog steeds baal dat ik niet kon komen.
Zit alleen in de showroom hier vandaag
Had er maar wat graag bij geweest
Zit alleen in de showroom hier vandaag

Had er maar wat graag bij geweest
- Knot
Wat een schik zeg, heb mega genoten en veel met het onderstel kunnen uitproberen. Uiteindelijk kon ik niet stugger achter omdat de Roadhog banden de uitgaande demping niet konden hebben, dat ging te veel schuiven. De pilot sport voor deden het prima. Heb uiteindelijk met voor 8 klikjes en achter 4 klikjes opgedraaid gereden. De Textar blokken waren voor op de helft, die zijn nu na 200km zo goed als weg en achter van 80% terug naar 25%. Rechte stuk durfde ik niet naar 5 omdat het straatblokjes blijven, eerste rondje doen ze aardig, daarna worden ze te warm. Deed nu 200km/u (teller = gps bij mij) in 4 in de begrenzer met 6500 toeren. Mooi referentiepunt in de ochtend, vlak na het plasje remmen 
Heb een rondje geklokt met de CD speler, natuurlijk geen nette meting maar van volgende nummer starten op start/finish en daarna met 2:10 er weer langs komen vond ik een nette prestatie met de roadhog meuk achter en de textar remblokjes! Alex reed voor me (blauwe impreza), hield niet echt op, remde soms alleen wat vroeg, daar schrok ik van, maar hij deed ook zeker een 2:12 volgens mij.
Snel Hawk spullen regelen, Pilot Sport 2 rondom en hij ken weer bruut!
Chuck, hoop dat je goed thuis bent gekomen en dat de handel snel te fixen is. Lotusje was ook zonde, hoop dat het met een diffuser, uitlaat en achterkantje af kan. Heb het genoegen gehad het eraf geslingerde dakpaneel in de E36 te mogen vervoeren.... 8)

Heb een rondje geklokt met de CD speler, natuurlijk geen nette meting maar van volgende nummer starten op start/finish en daarna met 2:10 er weer langs komen vond ik een nette prestatie met de roadhog meuk achter en de textar remblokjes! Alex reed voor me (blauwe impreza), hield niet echt op, remde soms alleen wat vroeg, daar schrok ik van, maar hij deed ook zeker een 2:12 volgens mij.
Chuck, hoop dat je goed thuis bent gekomen en dat de handel snel te fixen is. Lotusje was ook zonde, hoop dat het met een diffuser, uitlaat en achterkantje af kan. Heb het genoegen gehad het eraf geslingerde dakpaneel in de E36 te mogen vervoeren.... 8)
- N!co
Hehe, je rondetijd meten met je CD speler, creatief! 

- gijzbed-opc
Knot schreef:Wat een schik zeg, heb mega genoten en veel met het onderstel kunnen uitproberen. Uiteindelijk kon ik niet stugger achter omdat de Roadhog banden de uitgaande demping niet konden hebben, dat ging te veel schuiven. De pilot sport voor deden het prima. Heb uiteindelijk met voor 8 klikjes en achter 4 klikjes opgedraaid gereden. De Textar blokken waren voor op de helft, die zijn nu na 200km zo goed als weg en achter van 80% terug naar 25%. Rechte stuk durfde ik niet naar 5 omdat het straatblokjes blijven, eerste rondje doen ze aardig, daarna worden ze te warm. Deed nu 200km/u (teller = gps bij mij) in 4 in de begrenzer met 6500 toeren. Mooi referentiepunt in de ochtend, vlak na het plasje remmen
Knap resultaat Knot

Zo zie je maar,Pk"s zegt niet alles,maar een goede afstelling en banden zijn erg belangrijk en natuurlijk een goede baan kennis.

- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Zo.. ben ook weer thuis.
Heb me ontzettend vermaakt met de 205, was voor mij de tweede keer op Zandvoort.
Mijn passagier heeft het nodige beeldmateriaal gemaakt bij mij in de auto en later langs de baan en dat komt vandaag of in het weekend op internet te staan.
Ondanks dat mijn bestelde oliekoeler niet binnen was kon ik deze keer een flink aantal rondes non-stop rijden zonder dat de olie te heet werd. (het scheelt behoorlijk als het buiten flink koud is)
Na 2 uur gereden te hebben de Rallye geparkeerd en 2 uur staan vlaggen.
Op een paar keer een glijpartijtje na was er in die 2 uur niets bij de Audi S bocht gebeurt.
Later de Exige voorbij zien komen, eeuwig zonde die schade
Maar wat mij betreft ben ik volgende keer weer van de partij
Heb me ontzettend vermaakt met de 205, was voor mij de tweede keer op Zandvoort.
Mijn passagier heeft het nodige beeldmateriaal gemaakt bij mij in de auto en later langs de baan en dat komt vandaag of in het weekend op internet te staan.
Ondanks dat mijn bestelde oliekoeler niet binnen was kon ik deze keer een flink aantal rondes non-stop rijden zonder dat de olie te heet werd. (het scheelt behoorlijk als het buiten flink koud is)
Na 2 uur gereden te hebben de Rallye geparkeerd en 2 uur staan vlaggen.
Op een paar keer een glijpartijtje na was er in die 2 uur niets bij de Audi S bocht gebeurt.
Later de Exige voorbij zien komen, eeuwig zonde die schade

Maar wat mij betreft ben ik volgende keer weer van de partij