Zie de remmen, zie een carbon dak..................................wat krijgen we nou??
Wat gaat dit worden???
- romo
- Berichten: 27061
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wat gaat dit worden???
Zie de remmen, zie een carbon dak..................................wat krijgen we nou??
Laatst gewijzigd door romo op 13 okt 2009, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
- Berichten: 5236
- Lid geworden op: 27 sep 2006, 12:12
- Auto: Jeep Rubicon
- Locatie: Paradijs
Re: Wat gaat dit worden???
Een lelijk eendje 
Edit: Weer veranderd die andere foto's nog niet gezien.. maar daar kan je wel eens gelijk in hebben toch een M1 ?

Edit: Weer veranderd die andere foto's nog niet gezien.. maar daar kan je wel eens gelijk in hebben toch een M1 ?
Laatst gewijzigd door Hans R op 13 okt 2009, 20:22, 2 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Wat gaat dit worden???
*hoopmodus* 1 serie coupe ///M?
(Of toch die 1-serie tii concept?)

- JP
- Berichten: 34236
- Lid geworden op: 13 dec 2008, 22:39
- Locatie: Boomer Life Matters
Re: Wat gaat dit worden???
Duur, iig
- Fernando
- Berichten: 5076
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: Wat gaat dit worden???
De nieuwe Halfords-tuning-catalogus.... 

- Mark 320iS
- Berichten: 2883
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Wat gaat dit worden???
Zou het niet gewoon een mule zijn voor de nieuwe 1 serie?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat BMW in de nadagen van de 1e generatie 1 serie nog gaat investeren in een M.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat BMW in de nadagen van de 1e generatie 1 serie nog gaat investeren in een M.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Wat gaat dit worden???
M1 idd. wel humor dat ze de logo's afplakken....alsof je niet kunt zien wat het is....
-
- Berichten: 1659
- Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:43
- Locatie: SF
Re: Wat gaat dit worden???
Het zou geen M1 zijn, maar een CSL variant.
- duifjes.com
- Berichten: 8490
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Locatie: Fryslan
Re: Wat gaat dit worden???
Ik bedoel natuurlijk M// van de 1serie...ipv M1
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
Re: Wat gaat dit worden???
Fappen op een nieuwe 1 serie variant is zooooooo 2006. Nou mij maakt het de pis niet meer lauw hoor, carbon dakje extra brede velgen. Zal wel een airboxje op komen, 360 pk chip er in. En het is een CSL look I like maar dan op de verkeerde manier.
- Rodney
- Berichten: 683
- Lid geworden op: 13 mar 2008, 17:33
- Locatie: Schiedam
Re: Wat gaat dit worden???
Wel cool.. aan het cruisen met de einser`s 

-
- Berichten: 4500
- Lid geworden op: 14 feb 2008, 22:40
- Locatie: Achter het stuur
Re: Wat gaat dit worden???
Hmmm, zou er dan toch nog een echte hele dikke 1 komen ipv zo'n geblazen frikandel? 

- Niels
- Berichten: 22503
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Wat gaat dit worden???
En zwaarJP schreef:Duur, iig

-
- Berichten: 18927
- Lid geworden op: 18 aug 2008, 13:19
- Locatie: Boedelbak
Re: Wat gaat dit worden???
Rico schreef:Fappen op een nieuwe 1 serie variant is zooooooo 2006. Nou mij maakt het de pis niet meer lauw hoor, carbon dakje extra brede velgen. Zal wel een airboxje op komen, 360 pk chip er in. En het is een CSL look I like maar dan op de verkeerde manier.
En straks is 't een Porno Machine a la E46 M3 CSL....
Dan praat je wel weer anders....

-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: Wat gaat dit worden???
Laten we hopen een lichtgewicht 6 cil atmo maar denk het niet.
De 6 cil turbo met 306pk is midbend al niet te sturen op het gas dus een getunede 6 cil turbo is nog erger. Zeker met de kortere wielbasis van de 1 serie.
Met het oog op lager gewicht zou een 4 cil turbo de beste keus zijn na een high rev 6 cil atmo.
De 6 cil turbo met 306pk is midbend al niet te sturen op het gas dus een getunede 6 cil turbo is nog erger. Zeker met de kortere wielbasis van de 1 serie.
Met het oog op lager gewicht zou een 4 cil turbo de beste keus zijn na een high rev 6 cil atmo.
-
- Berichten: 6759
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: Wat gaat dit worden???
Kan er toch niet warm of koud van worden eigenlijk 

-
- Berichten: 11405
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
En wat gaat dit worden part 2
http://www.germancarzone.com/new-bmw-mo ... sting.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
- Berichten: 43050
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: Wat gaat dit worden???
Ff samengevoegd met dit draadje om het overzichtelijk te houden.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Wat gaat dit worden???
wel vreemd...of ze testen gewoon iets nieuws in een 135i coupe wat later op een 1-serie platvorm terug komt
gezien die van achter breder is als van voren misschien een nwe Z3 coupe :banaan: of een Z2 


- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: Wat gaat dit worden???
All going as planned, the Z2 would hit the market around 2013 and would be based on the next generation of BMW’s 1 Series architecture.

dat zou mooi zijn onder 1.000kg...According to AutoZeitung, BMW is working on the BMW Z2 roadster that will be based on the new 1-Series platform. Z2 roadster will have a soft-top that will fold into the trunk. Under the hood BMW is planning the 120hp 1.6 litre 4-cylinder engine, and two turbocharged engines ranging from 175hp to 211hp.
Configured to allow front-, rear- or all-wheel drive, the Z2 is likely to feature the German automaker’s latest fuel-saving Efficient Dynamics technology, including a possible plug-in hybrid powertrain. Rumors say that BMW Z2 could get a sequential transmission borrowed from BMW’s high-end motorcycles. The BMW Z2 will weigh in at UNDER 1,000 kg, weight being kept low by using composite materials in key parts, while Active Aerodynamics (adjustable front spoiler and intake slats) should offer high downforce when necessary and low drag the rest of the time.
- Roman
- Berichten: 3237
- Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
- Locatie: Liverpool
Re: Wat gaat dit worden???
211 pk en 1000kg of iets minder?
Lekker
Lekker

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bjeffindividual, Thomas H en 3 gasten