Otoooos op Kreta

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Kim

Otoooos op Kreta

Bericht door Kim » 13 okt 2009, 21:54

Oh jee, ik heb ook auto's gespot tijdens de vakantie (waar gaat het met me heen??), wat ik er van kan maken zal ik er bij zetten, maar ik heb er niet héél veel verstand van :P
(had veel meer foto's kunnen maken, maar anders werd m'n man gek van me, dus ik heb gewoon dat wat me opviel op de foto gezet)

First and best!!!
Daew-... uh Chevrolet Matiz, onze loaner :mrgreen:
toen hij nog schoon was
Afbeelding

Met een chicky op de motorkap
Afbeelding

Je kan er wel om lachten, maar hij heeft ons overal heen gebracht <3 Hij heeft een warm plekkie in m'n hart inmiddels. To the end of the world - and back
Afbeelding

Tot zo ver de ode aan onze mattie :P

Afbeelding
Een vierkante Celica

Afbeelding
Een supervette Datsun 8)

Afbeelding
geen idee, maar cool :P

Afbeelding
Ook niet helemaal zeker ;)

Afbeelding
Afbeelding
Toyota MR (2?)

Afbeelding
Afbeelding

&

Afbeelding
Afbeelding

mazda RX-8

Véél variatie dus, van super bling bling nieuw naar het rijdt niet omdat het vast zit in de goot :P

overigens, leuk autorijden op Kreta... dwz, veel hoogte verschillen en misschien 200meter rechte stukken weg, verder allemaal vette (al dan niet haarspeld-)bochten :shakeit:
helaas is de kwaliteit van de wegen wel bagger, veel gaten, maar zodra je door hebt waat die zitten kun je ze makkelijk ontwijken en dat draagt weer bij aan het plezier. zo'n 800-900km gereden in die 2 weken.

Niels
Auto: Prius+

Re: Otoooos op Kreta

Bericht door Niels » 14 okt 2009, 01:23

Kreta, lekker man! Ik schrok wel van het aantal verkeerslachtoffers daarzo :shock: Je kunt soms precies zien waar ze de bocht uitgevlogen zijn....

Tim N

Bericht door Tim N » 14 okt 2009, 06:59

Nog gefeli he, was dit de huwelijksreis?

Kim

Bericht door Kim » 14 okt 2009, 08:45

Niels schreef:Kreta, lekker man! Ik schrok wel van het aantal verkeerslachtoffers daarzo :shock: Je kunt soms precies zien waar ze de bocht uitgevlogen zijn....
vind je het gek met dat rijgedrag :shock:
Tim N schreef:Nog gefeli he, was dit de huwelijksreis?
jazeker 8) Was heerlijk.

Alain

Bericht door Alain » 14 okt 2009, 08:48

Kim schreef: http://i303.photobucket.com/albums/nn12 ... mg0012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een VW T2b (bouwjaar 1972 - 1979) Kim

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 14 okt 2009, 10:12

Die Grieken op Kreta rijden als malloten idd., onze touringcar chauffeur reed overal volgas. Inhalen met 110 in flauwe bocht? Waarom niet!

Maargoed, ik vond de auto's op Kreta (in Chersonissos) niet heel veel bijzonders eigenlijk. Wel een erg mooi eiland.

Toppunt (naast het feesten) was toch wel de jeep safari, alles kon en alles mocht. En reken maar dat we onze best hebben gedaan :mrgreen:

Gefeliciteerd met jullie huwelijk! :thumbup:

Kim

Bericht door Kim » 14 okt 2009, 10:27

Alain schreef:
Kim schreef: http://i303.photobucket.com/albums/nn12 ... mg0012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is een VW T2b (bouwjaar 1972 - 1979) Kim
dankje ik dacht al wel dat het iig een VW moest zijn...maar ik heb niet veel verstand van busjes.

Jaaaa dat rijgedrag, overal inhalen, knipperlicht? parkeren? bumpers, die zijn overbodig :P En als het niet meer rijdt, laat maar staan. Haha. Ik was al eens in polen geweest, daar gaat het net zo.

Roy

Bericht door Roy » 14 okt 2009, 11:28

Het is inderdaad een apart land qua verkeer. Toen ik daar was had ik voor een week een quad gehuurd, wat een chaos daar joh en wat rijd een quad klote :P

Plaats reactie