
Dus:
- oliefilter / carterring
- olie
- remvloeistof
- remschijven voor/achter
- remblokken voor/achter
- luchtfilter
- interieurfilter
- bougies
En dat dus voor de BoxsterS, 206gti, de EVO, de FJ1200, de Burgman en de Silverwing.
EVO is nieuw binnen en Edwin heeft de setjes voor de GTT en e30 M3 meegekregen (part of the deal). Dus tijd om een setje aan te schaffen voor de EVO.
Even lokale Mitsu dealer gebeld. Teringjantje. Remschijven voor of achter Mitsu origineel 266 per stuk. Blokken 388 per paar. Rondom setje remmen (schijven/blokken) dus gewoon ~1800 euri !!! Tuurlijk nog niet gesproken over de "standaard" 20% korting maar dan nog, blijft een fortuin.
Ter vergelijk Porsche, ook niet de goedkoopste, rekent 100 euri ex btw per voorschijf. Gewoon de dealer / importeur, origineel spul. (Wel inclusief 15% korting, Pon is niet zo vrijgevig...)
Ben natuurlijk geen gekke Henkie en bel wat leveranciers die ik ken en waar ik vaker in veelvoud spullen heb ingeslagen. Kunnen het originele Brembo spul van de EVO leveren voor 141 euri per schijf.
Uiteindelijk niet nodig want Andre had nog wat speciaal rally spul liggen en dat heb ik van hem overgenomen.
Maar zeg nou ff, DIT GAAT TOCH NERGENS MEER OVER...
Mark.