Weer wordt inderdaad wel aardig, wel frisjes, 's morgens krabben

PatrickC2 schreef:Komen vast nog wel wat last minute aanmeldingen bij, valt nu nog tegen ja![]()
De sigaar werkt momenteel aardig tegen. Lees iets met startmotor, stroomkabeltje en accu. Dus afwachten of ik even met de zeilboot langskom of ga rijden.Downforce Hans schreef:Allen staat met kroketten in de box en dat is dat geld al dubbel en dwars waard.
Kom ook ff kijken en neem een lekkere zelf gemaakte cake mee.........o nee dat is natuurlijk niet mogelijk nu dat je alle alu folie uit de keuken gepikt heb en op je speelgoed racert geplakt heb.
Lekt hij nog OLIO![]()
Hoi Ben,Ben_968CS schreef:Leuk Frank! Leeft de 205 nog wel? De laatste keer dat ik hem zag was ie nogal kort van voren...Dimma schreef:Vermits het weer meewerkt kom ik de 968 ook even uitlaten.
Aha, tja, dat krijg je met 944-rijders heDimma schreef:Hoi Ben,Ben_968CS schreef:Leuk Frank! Leeft de 205 nog wel? De laatste keer dat ik hem zag was ie nogal kort van voren...Dimma schreef:Vermits het weer meewerkt kom ik de 968 ook even uitlaten.
Dan heb je slecht gekeken ; de 944-torpedo-met-chronisch-gebrek-aan-hersencellen-berijder zat van voren in elkaar nadat ie mijn linker zijkant eruit gereden had .... Maar ja, de Dimma leeft nog en staat klaar om volgende week naar de schademannen verscheept te worden.
Zie je Donderdag !
Groet, Frank
Vergeet je ook de turtle wax niet, zuinige Arie met je poetsdoek........Hans GP schreef:Kom jij ook dan met die tupperware amerikaan van je.. nee toch, ik zal een extra poetsdoek voor je meenemen voor in de pit :playcar:
Hanz06, doe je wel rustig aan met Mark T. in z'n oranje Exige :banaan:Downforce Hans schreef:Tot donderdag, Hans en mark en Dennis en Jan en B en en sjaak en en en en en en en en en en en .....................
ho ho niks mis met amerikanen heHans GP schreef:Kom jij ook dan met die tupperware amerikaan van je.. nee toch, ik zal een extra poetsdoek voor je meenemen voor in de pit :playcar:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten