Om een niet te makkelijk voor de hand liggend voorbeeld te nemenNiels schreef:911 3.0 Turbo werd toen net een jaartje gebouwd. Je kunt ook voor een Countach gaanRuben schreef:Wat is er in '75 gemaakt/op de markt gekomen?

Om een niet te makkelijk voor de hand liggend voorbeeld te nemenNiels schreef:911 3.0 Turbo werd toen net een jaartje gebouwd. Je kunt ook voor een Countach gaanRuben schreef:Wat is er in '75 gemaakt/op de markt gekomen?
Richardt. schreef:Die Alfa GTA op de eerste pagina is magistraal zeg!![]()
Ik kom uit 1987 en al jaren is de Ferrari F40 uit dat jaar mijn favoriet, gewoon in het rood
Wat dacht je van deze Romoromo schreef:`66......................ik pas, allemaal oude meuk...................en ook geen D`66
Dan zou ik eerder voor een Bora gaan. Merak = V6, Bora = V8.Ruben schreef:Om een niet te makkelijk voor de hand liggend voorbeeld te nemenNiels schreef:911 3.0 Turbo werd toen net een jaartje gebouwd. Je kunt ook voor een Countach gaanRuben schreef:Wat is er in '75 gemaakt/op de markt gekomen?kies ik voor de Maserati Merak, gemaakt (als ik het goed heb) van 1972-1982.
Sorry, hij komt niet uit m'n geboortejaarRuben schreef:Je kan natuurlijk ook zoiets voor een driftcursus kopen Perry![]()
Smokey and the Bandit bedoel je?Dennis Cavallino schreef:Daar weet ik wel wat op hoor. Snipey & the Bandit:
Nog niet wakker Steve? Gelukkig is het maandag, goed excuus. Hij quote Snipe....steve smith schreef:Smokey and the Bandit bedoel je?Dennis Cavallino schreef:Daar weet ik wel wat op hoor. Snipey & the Bandit:![]()
Tja. Kan nu wel een foto plaatsen maar daar krijg ik een paar maanden spijt van waarschijnlijk...Tom schreef:Nog niet wakker Steve? Gelukkig is het maandag.steve smith schreef:Smokey and the Bandit bedoel je?Dennis Cavallino schreef:Daar weet ik wel wat op hoor. Snipey & the Bandit:![]()
:drinking:
IdemJoop schreef:Ik doe met Dennis mee; want dat is ook zo de eerste auto die mij te binnen schiet, waarvan ik zeg....![]()
![]()
; maar dan wel een 911 Turbo in boswachtergroen van een jaartje jonger:
Broekieduifjes.com schreef:Klopt Stefan....maar jij en ik weten dat 1973 toch echt HET jaar was 8)
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 5 gasten