Toch?
In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
-
allen
- Berichten: 18302
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 22:46
Re: In welke auto zat ik? (extra aanwijzingen!!!)
Eric is er al.
Toch?
Toch?
- Fernando
- Berichten: 5164
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: In welke auto zat ik? (extra aanwijzingen!!!)
Ok +1 voor Eric H, het is idd de Lotus Elise ECE.
Moet zeggen dat het toch een hele aparte beleving is als je erin gaat zitten. Die versnelling is echt ontzettend lineair en het enige wat je hoort is een licht zoefend geluid. Als dit echt de toekomst is dan zie ik het niet zo somber in met deze Lotus
. Moeten wel de kosten en laadtijd omlaag en de actieradius omhoog. Oh ja en een koptelefoon met een bandje van een screamende 4 cylinder... 
Moet zeggen dat het toch een hele aparte beleving is als je erin gaat zitten. Die versnelling is echt ontzettend lineair en het enige wat je hoort is een licht zoefend geluid. Als dit echt de toekomst is dan zie ik het niet zo somber in met deze Lotus
- Eric H
- Berichten: 3641
- Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
- Locatie: Zoetermeer
Re: In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
En oneindige roem is mijn deel.......
Denk inderdaad dat de lineaire versnelling het meest bizarre is wat je meemaakt in zo'n auto.
Plus het feit dat die versnelling plaatsvindt zonder de altijd karakteristieke motorgeluiden....
Een beetje hetzelfde als een rotonde andersom rijden..
Het gaat, het is leuk, maar het gevoel is heel apart ( understatement
)
Denk inderdaad dat de lineaire versnelling het meest bizarre is wat je meemaakt in zo'n auto.
Plus het feit dat die versnelling plaatsvindt zonder de altijd karakteristieke motorgeluiden....
Een beetje hetzelfde als een rotonde andersom rijden..
Het gaat, het is leuk, maar het gevoel is heel apart ( understatement
- Fernando
- Berichten: 5164
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
Hij heeft ook 4 versnellingen en een koppelingspedaal maar dat is puur voor de beleving, in principe zou je met het gaspedaal van 0 tot max. kunnen gaan. 8)
edit: zonder te schakelen natuurlijk....
edit: zonder te schakelen natuurlijk....
Laatst gewijzigd door Fernando op 09 okt 2009, 20:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
OMFG.
850 nm in zo'n dingetje?
best gruwelijk
Zou het bijna nog willen ook.
850 nm in zo'n dingetje?
best gruwelijk
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
ik heb ook zo'n ritje gehad als passagier, ik vond het nog leuk ookFernando schreef:Hij heeft ook 4 versnellingen en een koppelingspedaal maar dat is puur voor de beleving, in principe zou je met het gaspedaal van 0 tot max. kunnen gaan. 8)
de 2de? generatie batterijen zijn veel beter schijnbaar 10x meer opslag dus zeg je hebt ongeveer de helft nodig en zeg 4x zoveel actieradius als dat je nu hebt, of bv 2x de actieradius en meer vermogen
- Fernando
- Berichten: 5164
- Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27
Re: In welke auto zat ik? Eeuwige Roem voor Eric H ;-)
Volgens de eigenaar was de Lotus begrensd op 1000Nm....RJay schreef:OMFG.
850 nm in zo'n dingetje?
best gruwelijkZou het bijna nog willen ook.
Steekt de motor schril bij af met 150kW
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Bing [Bot], tomgtr en 13 gasten
