Haha, ja volledig commercieelallen schreef:Tjonge jonge toch. Gaan we dat weer krijgen. Nou eh... forumbezoekers willen wel complete openheid van zaken hebben. Of gaan jullie commercieel nu?![]()
Posten die hap!!Metchu schreef:Binnenkort in dit theater: Support Mark Nauta... powerd by Metchu Productions 8)
Nouja, het is natuurlijk een leuke binnenkomer.luco hornsveld schreef:Met alle respect hoor![]()
Maar mijn korte ervaring in de autosport is dat je gewoon je eigen ding moet doen, dit soort "wedstrijden" dragen echt niet bij aan een betere carriere.
Maar goed het zal een leuke ervaring zijn
Kasteel schreef:Posten die hap!!Metchu schreef:Binnenkort in dit theater: Support Mark Nauta... powerd by Metchu Productions 8)
Xave30 schreef: enne Uncle Sam , nice touch
Ja, toen op Zolder wilde niemand meer een foto maken van die Amerikaanse schuit.....Downforce Hans schreef:Ik heb hem bekeken maar er staan veel te veel beemers en P cars op het filmpje..........jammer
Ehhhhhh ik kan hier uit opmaken dat je donderdag niet mee rijdMark Nauta schreef:Ja, toen op Zolder wilde niemand meer een foto maken van die Amerikaanse schuit.....Downforce Hans schreef:Ik heb hem bekeken maar er staan veel te veel beemers en P cars op het filmpje..........jammer
Nou maar hopen dat de x-rated shops nog opgerakeld wordenMetchu schreef:Xave30 schreef: enne Uncle Sam , nice touch
We need YOU
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten