audi rs4 gestolen
-
audi rs4 gestolen
Hallo mede DF'ers...
Er is een aantal weken geleden een blauwe audi rs4 gestolen...dezelfde kleur en model als Marc rs4 heeft...
Echter wordt deze auto als vlucht auto gebruikt bij zware incidenten...
Is het iemand hier opgevallen dat er nu ineens in zijn buurt zo'n rs4 rijd...
Vooral provincie Utrecht...daar gaat 't in de eerste instantie om
Als iemand iets weet...schroom niet om me PB'en..
Bij voorbaat dank...
Mvg
Wim
Er is een aantal weken geleden een blauwe audi rs4 gestolen...dezelfde kleur en model als Marc rs4 heeft...
Echter wordt deze auto als vlucht auto gebruikt bij zware incidenten...
Is het iemand hier opgevallen dat er nu ineens in zijn buurt zo'n rs4 rijd...
Vooral provincie Utrecht...daar gaat 't in de eerste instantie om
Als iemand iets weet...schroom niet om me PB'en..
Bij voorbaat dank...
Mvg
Wim
-
Vergeef me mijn woorden maar wat een K*TZOOTJE!
Een ding is wel echt klote aan zo een auto en dat is dat ik bij het minste of geringste denk dat ie gestolen wordt.......
Nu helemaal....
Wat was het kenteken Wim? foto ook handig..
Een ding is wel echt klote aan zo een auto en dat is dat ik bij het minste of geringste denk dat ie gestolen wordt.......
Nu helemaal....
Wat was het kenteken Wim? foto ook handig..
Laatst gewijzigd door Marc R op 14 nov 2006, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De auto ziet er exact t zelfde uit als die van Marc rs4...hij heeft ook de originele velgen eronder...
Kenteken kan ik wel aan komen...maar zoveel rijden er niet in Utrecht...
Misschien dat het iemand opgevallen is...en zeker door autoliefhebbers..
Er zijn de laatste tijd erg veel audi rs4's gestolen....de politie spreekt van een soort hype op die auto's...
dus Marc...wees gewaarschuwd...de sleutels halen ze jammer genoeg uit t huis van de eigenaar...(welke er gewoon voor t rapen liggen)...
Kenteken kan ik wel aan komen...maar zoveel rijden er niet in Utrecht...
Misschien dat het iemand opgevallen is...en zeker door autoliefhebbers..
Er zijn de laatste tijd erg veel audi rs4's gestolen....de politie spreekt van een soort hype op die auto's...
dus Marc...wees gewaarschuwd...de sleutels halen ze jammer genoeg uit t huis van de eigenaar...(welke er gewoon voor t rapen liggen)...
- RVV
Marc RS4 schreef:Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik met een huis bezig ben met garage (speciaal voor de auto),erg he....
.
Waarom ? Mijn M3 staat ook niets anders dan onder dak, elke dag weer achter slot en grendel in de garage met een vet alarmsysteem op de garagedeur waar zo'n beetje de hele buurt van wakker word :twisted:
-
-
Ze hebben een paar jaar geleden ook bij mijn zusje ingebroken voor de autosleutels,auto was dus weg smorgens...
Je kan je sleutels uit het zicht leggen maar stel dat ze de auto zo graag willen hebben dat ze je zelfs in je slaapkamer komen opzoeken voor de sleutels?..
Overigens zet mijn zusje haar auto's niet meer precies voor de deur want dat zorgt er wel voor dat ze precies weten waar ze moeten zijn,nu staat de auto wat verderop in de straat en niet meer op de oprit..
Je kan je sleutels uit het zicht leggen maar stel dat ze de auto zo graag willen hebben dat ze je zelfs in je slaapkamer komen opzoeken voor de sleutels?..
Overigens zet mijn zusje haar auto's niet meer precies voor de deur want dat zorgt er wel voor dat ze precies weten waar ze moeten zijn,nu staat de auto wat verderop in de straat en niet meer op de oprit..
-
T enige wat ik weet is dat zo'n type Audi een aantal weken geleden gestolen is in Houten...t was dezelfde auto/kleur als Marc rs4 wat ik gezien heb op foto's...
En toevallig reed er zo'n rs4 voor me neus langs afgelopen nacht in Utrecht welke met mach 6 vandoor ging en zn lichten doofden...
tja..een en een is...
Maar ik kan er niet al teveel op ingaan..
Het kenteken kom ik nog op terug...
En toevallig reed er zo'n rs4 voor me neus langs afgelopen nacht in Utrecht welke met mach 6 vandoor ging en zn lichten doofden...
tja..een en een is...
Maar ik kan er niet al teveel op ingaan..
Het kenteken kom ik nog op terug...
- Kasteel
Same here, fietsen van de familie staan gewoon op zolder bij ons om die redenRico v Velzen schreef:Marc RS4 schreef:Ik ben heel eerlijk als ik zeg dat ik met een huis bezig ben met garage (speciaal voor de auto),erg he....
.
Waarom ? Mijn M3 staat ook niets anders dan onder dak, elke dag weer achter slot en grendel in de garage met een vet alarmsysteem op de garagedeur waar zo'n beetje de hele buurt van wakker word :twisted:

- Hielke
- Niels
- Auto: Prius+
Daarom rijden ze er zelf ook inpartyondude schreef:Niet voor niks dat de Subaru Impreza, tot verdriet van de importeur, in Engeland door het dievengilde is uitgeroepen tot 'Best Get Away car' 8)
En das geen grapje

-