Het Sohosted Racing Team!
- Tristan
Re: Het Sohosted Racing Team!
Viel wel mee. Als het nat is is iedereen behoorlijk voorzichtiger. Verschillen qua rondentijden zijn dan ook veel groter. Nr.1 en ik reden gem. een seconden sneller per ronde dan nr. 3 en 4.
- Michel P
Team Sohosted en Tristan gefeliciteerd met het behaalde resultaat.
Michel
Michel
- RJay
Jongens, gefeliciteerd :drinking:
Vind het nog steeds zwaar k)dt dat ik niet heb kunnen rijden.... had leuk geworden. Onbekende auto, onbekend circuit, REGEN. En die auto is zo stijf en hard als maar ka n
Vind het nog steeds zwaar k)dt dat ik niet heb kunnen rijden.... had leuk geworden. Onbekende auto, onbekend circuit, REGEN. En die auto is zo stijf en hard als maar ka n

-
Goed bezig!
Beide first of the losers, mooi positie
Beide first of the losers, mooi positie

-
Kees ik heb een aantal teamleden op water en brood. Zien als dat wat brengt.
- Mathieu
De uitwerking zal niet eerder effect sorteren dan volgend jaar.Andre schreef:Kees ik heb een aantal teamleden op water en brood. Zien als dat wat brengt.
Want eer dat RenéRosé vel over been is zijn we echt pas een jaar verder.

- Ben_968CS
Goed gedaan mannen! 5 uur rijden, wat een feest. En top Tristan!
Het was een mooi gezicht hoe de meute E30s binnen een rondje uit elkaar waren gevallen en de goede rijders gescheiden van de mindere. En zowaar weinig schade in de eerste bocht
Gisteren ben ik zelf de eerste race op slicks gestart: een gokje.
Dat pakte verkeerd uit (bij het oprijden van de baan begon de net opgedroogde baan weer flink nat te regenen), de laatste plaats was mijn deel. De tweede race op R888's gestart ipv regenbanken of slicks. Dat ging beter: een 2e plaats.

Gisteren ben ik zelf de eerste race op slicks gestart: een gokje.

- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Afgelopen weekend niet gereden begrijp ik? Nog 'n reden voor?
- Tristan
Alleen de auto's A reden, Dacia's vallen onder Auto's B.
- Laurens
De 24h mochten de Dacia's wel aan deelnemen, was ook de bedoeling dat er 2 zouden gaan rijden maar waarom dat uiteindelijk niet is door gegaan weet ik niet.
18 oktober mogen we voor de laatste keer
18 oktober mogen we voor de laatste keer

- RJay
En de Sakers Tristan?Tristan schreef:Alleen de auto's A reden, Dacia's vallen onder Auto's B.

Toch ,de dacia's schitterden inderdaad door afwezigheid.
Geen/te weinig rijders heb ik mij laten influisteren?????

- Tristan
Saker's rijden zowel A als B. 

- RJay
True, maar officieel is de saker klasse een B klasse.Tristan schreef:Saker's rijden zowel A als B.
Legends en MAx5jes zijn trouwens echte B-dagen auto's
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Ok, maar dan kloppen de kalenders her en der dus voor geen meter
(die gaven voor afgelopen weekend aan dat A-B-Endurance zouden rijden).

- Laurens
Dat zal inderdaad wel de reden zijn...RJay schreef:En de Sakers Tristan?Tristan schreef:Alleen de auto's A reden, Dacia's vallen onder Auto's B.![]()
Nja voor het kampioenschap niet verkeerd, want de punten telde daar dubbel dus sta ik nu nog steeds 12 punten voor

- Laurens
Dacia's vallen trouwens onder Endurance en niet onder auto's B...
- Tristan
Oschersleben is een apart verhaal omdat de opkomst vaak lager is waardoor ze de klasses mixen om zo iedereen zoveel mogelijk te laten rijden. Op de rest van de kalender is het wel apart tussen A en B.
- RJay
Nice, dan zie ik je volgende week wel he?Laurens schreef:Dat zal inderdaad wel de reden zijn...RJay schreef:En de Sakers Tristan?Tristan schreef:Alleen de auto's A reden, Dacia's vallen onder Auto's B.![]()
Nja voor het kampioenschap niet verkeerd, want de punten telde daar dubbel dus sta ik nu nog steeds 12 punten voor

- Laurens
Ik ben er zaterdag en zondag 

- Laurens
Hallo allemaal,
Het is jammer dat er geen Dacia’s meededen met de 24 uur van Oschersleben, het zou het kampioenschap flink door elkaar hebben kunnen schudden. Het lijkt het er nu op dat Racing Care de titel van regerend kampioen Erbi zal gaan overnemen. Zij hebben een voorsprong van 12 punten op KRM en om alsnog de titel te kunnen grijpen moet KRM winnen en mag Racing Care niet hoger dan plaats 6 finishen en ook nog eens geen punten pakken voor pole en snelste ronde. Pakt KRM deze twee punten dan mag Racing Care niet hoger dan plaats 5 finishen. Pakt Racing Care echter deze punten dan mag men (vanuit KRM oogpunt) maximaal 7e worden om KRM te kronen.
De tussenstand en de erestraffen :
Tussenstand LEC 2009
Positie Startnr. Teamnaam Punten Erestraf
1 94 Racing Care 147 120 seconden
2 91 KRM 135 100
3 98 Sonic Shadow 103 80
4 92 So-Hosted 98 60
4 96 FlexWorx/Dorzo 98 60
6 99 Etec 88 20
7 90 Bastion 64
8 93 ABUS II 56
9 97 ABUS I 42
10 92 Jadbalja 16
Dus hopen dat die Dacia zo goed is dat ie het na 6 uur nog doet, vorige keer lukte dat niet... mja KRM kan dat ook nog hebben natuurlijk...
Het is jammer dat er geen Dacia’s meededen met de 24 uur van Oschersleben, het zou het kampioenschap flink door elkaar hebben kunnen schudden. Het lijkt het er nu op dat Racing Care de titel van regerend kampioen Erbi zal gaan overnemen. Zij hebben een voorsprong van 12 punten op KRM en om alsnog de titel te kunnen grijpen moet KRM winnen en mag Racing Care niet hoger dan plaats 6 finishen en ook nog eens geen punten pakken voor pole en snelste ronde. Pakt KRM deze twee punten dan mag Racing Care niet hoger dan plaats 5 finishen. Pakt Racing Care echter deze punten dan mag men (vanuit KRM oogpunt) maximaal 7e worden om KRM te kronen.
De tussenstand en de erestraffen :
Tussenstand LEC 2009
Positie Startnr. Teamnaam Punten Erestraf
1 94 Racing Care 147 120 seconden
2 91 KRM 135 100
3 98 Sonic Shadow 103 80
4 92 So-Hosted 98 60
4 96 FlexWorx/Dorzo 98 60
6 99 Etec 88 20
7 90 Bastion 64
8 93 ABUS II 56
9 97 ABUS I 42
10 92 Jadbalja 16
Dus hopen dat die Dacia zo goed is dat ie het na 6 uur nog doet, vorige keer lukte dat niet... mja KRM kan dat ook nog hebben natuurlijk...
- RJay
Zo dan, succes volgende week.
Spreek je zaterdag en zondag nog wel denk ik, komen zondagmiddag wel effies kijken.
Spreek je zaterdag en zondag nog wel denk ik, komen zondagmiddag wel effies kijken.
-
Heb jullie net zien rijden, leuk om eens gezien te hebben. Ik was er op een zwarte Kawasaki ZX6R, dus mocht je die hebben zien reden... ik was het. Ben er niet zo lang geweest.
- RJay
Toen ik er was lagen jullie 2e, zo te zien hebben jullie dat vast weten te houden.
Goed gedaan jongens
Gefeliciteerd.
Goed gedaan jongens

Gefeliciteerd.
- Laurens
De Dacia waarmee ik reed is niet heel gebleven, maar uiteindelijk wel uit kunnen rijden
Resultaat 5e plaats dus genoeg om het kampioenschap binnen te halen..
's Ochtends in de kwalificatie eindelijk onder de 2:16 kunnen rijden en met een 2:15:807 een nieuw baanrecord gereden.
Race verliep goed we lagen ruim op kop na 2 stints, maar toen ik aan de 3e stint begon schoot hij gelijk in het eerste rondje uit z'n 3e versnelling met een hele hoop gekraak tot gevolg. Toen in 4 gezet en zo blijven rijden dit ging prima was alleen bij de pitsstops even lastig want dan is wegrijden wat moeilijker.
En ondanks alleen in z'n 4 te rijden toch nog 2:20 constant kunnen rijden en zelfs nog aantal Dacia's ingehaald.
Die vroegen dan later wel waarom ben je zo langzaam bij het uitkomen van de langzame bochten en waren dan verbaasd dat ik er alsnog voorbij kwam wel lekker makkelijk rijden
Laatste half uur schoot ie ook nog uit z'n 4 dus toen in 5 em over de finish gereden, en nog steeds verbaasd dat met zo'n berg kabaal uit de versnellingsbak het toch blijft rijden.

Resultaat 5e plaats dus genoeg om het kampioenschap binnen te halen..
's Ochtends in de kwalificatie eindelijk onder de 2:16 kunnen rijden en met een 2:15:807 een nieuw baanrecord gereden.
Race verliep goed we lagen ruim op kop na 2 stints, maar toen ik aan de 3e stint begon schoot hij gelijk in het eerste rondje uit z'n 3e versnelling met een hele hoop gekraak tot gevolg. Toen in 4 gezet en zo blijven rijden dit ging prima was alleen bij de pitsstops even lastig want dan is wegrijden wat moeilijker.
En ondanks alleen in z'n 4 te rijden toch nog 2:20 constant kunnen rijden en zelfs nog aantal Dacia's ingehaald.
Die vroegen dan later wel waarom ben je zo langzaam bij het uitkomen van de langzame bochten en waren dan verbaasd dat ik er alsnog voorbij kwam wel lekker makkelijk rijden

Laatste half uur schoot ie ook nog uit z'n 4 dus toen in 5 em over de finish gereden, en nog steeds verbaasd dat met zo'n berg kabaal uit de versnellingsbak het toch blijft rijden.
-
Ja, gefeliciteerd Laurens en team 8) Mooie bekers..
Gisteren als 2e over de finish, met een wagen die ook helemaal op was.. ging alleen nog in de 5 en de aandrijflijn had ook zijn beste tijd gehad.
4e overall, als we de 1e race mee hadden gedaan had er een 2e overall ingezeten en zeker 3e..
En als enige team zonder schade gereden
Wat een heerlijk seizoen was dit, bedankt allemaal !
1 april 2010 meer nieuws .... :drinking:
Gisteren als 2e over de finish, met een wagen die ook helemaal op was.. ging alleen nog in de 5 en de aandrijflijn had ook zijn beste tijd gehad.
4e overall, als we de 1e race mee hadden gedaan had er een 2e overall ingezeten en zeker 3e..
En als enige team zonder schade gereden

Wat een heerlijk seizoen was dit, bedankt allemaal !
1 april 2010 meer nieuws .... :drinking: