Tissi RS stelt zich voor

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Tissi RS

Tissi RS stelt zich voor

Bericht door Tissi RS » 24 jul 2009, 21:59

Zo, nadat ik dit forum al bijna een maand dagelijks bezoek en doorlees heb ik nu dan toch maar besloten mij hier aan te melden. Voor sommigen hier ben ik al bekend als Porsche RS op het forum van Autovisie en ik heb een paar spots op Autogespot(vast geen onbekende voor de meesten van jullie) al is dat laatste al een tijdje geleden.

Mijn echte naam is Erik en ik ben 19 jaar oud, waarschijnlijk haal ik daarmee de gemiddelde leeftijd op dit forum wel wat naar beneden maar dat zie ik eerder als voordeel voor zowel mij als ook voor jullie. Jullie kunnen mijn mening nog beïnvloeden(gezien de vele Lotus en BMW eigenaren) en ik kan hier veel leren. Overdag ben ik accountancy-student en accountant bij een accountantskantoor dat net buiten de Big Four valt, ik ga nu beginnen aan mijn 2e jaar dus ik weet al een beetje hoe alles in zijn werk gaat.

Mijn hobby's zijn tennis, skiën en auto's(sport). Mijn eigen vervoermiddel is een Peugeot 107 met 5 deuren, niet bepaald het niveau wat hier aanwezig is dus ik ga hem ook niet in het "Mijn auto" topic plaatsen, gelukkig verloopt volgend jaar het leasecontract op die auto en daar kijk ik dan ook bijna reikhalzend naar uit. De volgende auto moet namelijk alles zijn wat deze auto niet is, een auto gericht op de bestuurder. Bij de Peugeot is dat niet het geval namelijk en kan de auto mij weinig bekoren.

Ik heb trouwens ook fanatiek gefotografeerd(niet het niveau van Mark, jullie referentie) maar het waren ook geen standaard vakantie kiekjes om het zo maar te noemen.

Voor nu heb ik denk ik voldoende geschreven dus mochten er nog vragen zijn, brand los...

Update ...

Afbeelding

Dit is dan mijn eerste auto, een 5-deurs Peugeot 107.
Laatst gewijzigd door Tissi RS op 10 aug 2009, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Steven N.
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster

Re: Tissi RS stelt zich voor

Bericht door Steven N. » 24 jul 2009, 22:18

Welkom!

Heb zeker nog een vraag, waarom niet aanmelden onder je eigen naam? Zie rule number two: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;

Tissi RS

Bericht door Tissi RS » 24 jul 2009, 22:24

Steven Nauta schreef:Welkom!

Heb zeker nog een vraag, waarom niet aanmelden onder je eigen naam? Zie rule number two: http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=6" onclick="window.open(this.href);return false;
Ooh sorry, had dat stuk niet gezien maar Tissi is mijn bijnaam en een afkorting van mijn achternaam dus vandaar. Ik ga vanwege mijn werk alleen niet mijn volledige voor + achternaam hier plaatsen dus vandaar.

RJay

Bericht door RJay » 24 jul 2009, 22:49

Voornaam is afdoende hoor ;)

Of een variatie, aangezien hier al wat erikken zitten (nog steeds geen de Rode?)
Of initialen, zie moi.

Anyway, welkom!

frank de jonge

Bericht door frank de jonge » 24 jul 2009, 23:47

Welkom ;)

Ferdi
Auto: Pajero 3.2 Di-D

Bericht door Ferdi » 26 jul 2009, 15:46

Welkom hiero

Tissi RS

Bericht door Tissi RS » 27 jul 2009, 21:03

R.J schreef:Voornaam is afdoende hoor ;)

Of een variatie, aangezien hier al wat erikken zitten (nog steeds geen de Rode?)
Of initialen, zie moi.

Anyway, welkom!
Ik ben donkerblond en me auto is zwart, dus ook in mij zul je geen de Rode vinden ;)

Gisteren trouwens een eerste lekke band gereden, kwam er vanochtend achter toen ik de oprit afreed en de achterkant een klapperend geluid maakte. Daarnet mijn band verwisseld, bleek mijn reserve band ook lek te zijn (zat nog een roestige spijker in) maar gelukkig nog wel voldoende druk om snel naar een bandencentrum te rijden. Moet maar snel geregeld worden voor ik op vakantie ga :roll:

Jurjen
Auto: 987S / 955

Bericht door Jurjen » 08 aug 2009, 20:14

He Erik jij ook hier!

Welkom.

Tissi RS

Bericht door Tissi RS » 09 aug 2009, 22:49

Jurjen schreef:He Erik jij ook hier!

Welkom.
Ja inderdaad, zat hier al een tijdje mee te lezen omdat hier volgens mij meer te leren valt. Zijn er dus toch nog wat oude bekenden :wink:

Thommy

Bericht door Thommy » 11 aug 2009, 18:12

Welkom

leuk beginners auto-tje...
:thumbup:

Tissi RS

Bericht door Tissi RS » 07 okt 2009, 21:39

Dankje, absoluut een leuk autotje om in te beginnen. Maar weinig mensen die het zo "goed" getroffen hebben op mijn leeftijd.

Plaats reactie