Beeld je nu ook maar eens in hoe spuugzat ik die Friese M3's kan zijn!

Zo, ik heb ff een paar uur nodig gehad om bij te komen, maar ik heb het in mijn omgeving nagevraagd en je schijnt gelijk te hebbenRuud Hulsegge schreef:Dat heten hersencellen maar dat kun je niet weten Ruben......
Die heb je nl. niet.
denk dat ie veel last heeft van waterplassen en dus veel kleine correcties moet maken omdat wielen elke keer licht worden zeg maar, zelfs op dat andere filmpje corrigeert die man ook wel redelijk veel kleine beetjes, zal wel iets met hard standje te maken hebben?Joy schreef:Ik word alleen een beetje gek van dat zenuwachtige gestuur en gasbediening van die aziaat. Heb er meer filmpjes van gezien en hij zit continu te sturen terwijl er niks te corrigeren valt. Exige at ring is wel fraai.
Ik ben dus niet de enige, wel 'n prachtig parcours voor dikke slides enzo met de juiste kar* zit te denken aan 'n E90M3, schiet wat meer op dan dit*dit was 2nd gear nerveus gedrag inderdaad alsof ie een 1978er Lotus 79 F1 bestuurt.Joy schreef:Ik word alleen een beetje gek van dat zenuwachtige gestuur en gasbediening van die aziaat. Heb er meer filmpjes van gezien en hij zit continu te sturen terwijl er niks te corrigeren valt. Exige at ring is wel fraai.
+1 en lekker geluidje wel, echter veels te zwaar voor dit draadjeallen schreef:Leuke wagen, maar hoeveel weegt dat ding?
Zo te horen ook een Hurricane luchtfilter setjeJP schreef:
Nee hoorRuben schreef:Je bent toch niet terug aan het verlangen naar een Lotus he Rob?
Jullie hebben makkelijk praten met het ToyotablokjeMichel P schreef:Spijker hoort niet in deze draad!!! Lelijk kermis hok ook nog eens![]()
@Rob, wees eens eerlijk
Ja, dus mits met toyotablokjeRob Schouten schreef:Jullie hebben makkelijk praten met het ToyotablokjeMichel P schreef:Spijker hoort niet in deze draad!!! Lelijk kermis hok ook nog eens![]()
@Rob, wees eens eerlijk
+1 En niet alleen qua sturen idd: ook dat stoterig gas geven elke keer. Het lijkt erop alsof hij daarmee "voelt" naar de grenzen van de grip, maar meer dan slijtage aan de motorsteunen en een soms onrustige auto brengt het niet. Zeer irritant.Joy schreef:Ik word alleen een beetje gek van dat zenuwachtige gestuur en gasbediening van die aziaat. Heb er meer filmpjes van gezien en hij zit continu te sturen terwijl er niks te corrigeren valt. (..)
Gebruikers op dit forum: Gijzert, Google [Bot] en 1 gast