*GESTOLEN*Seat leon fr candy white!
- GTRene
Re: *GESTOLEN*Seat leon fr candy white!
das snel inderdaad, goed te horen...nu echter afwachten wat de schade is en wanneer je hem terug krijgt ivm sporen onderzoek e.d.
zal me ook benieuwen of ze de dieven hebben of op kunnen sporen en wat het doel van het stelen was, de auto of gebruiken voor iets.
zal me ook benieuwen of ze de dieven hebben of op kunnen sporen en wat het doel van het stelen was, de auto of gebruiken voor iets.
-
Heb jij de illusie dat het gros van de auto's moeilijk te stelen is? Die jongens weten precies waar ze mee bezig zijn, ik denk dat alleen de extreme dure alarmsystemen / auto's moeilijk te stelen is. Maar wat ze dan doen is gewoon de sleutel uit je huis halen.Rico schreef:Maar hoe kan het dan dat die zo makkelijk gestolen worden ? Zit er geen startonderbreker op ofzo ? Of is die zo makkelijk te omzeilen ? Beetje waardeloos systeem anders.
Het is dat er een alarm op mijn auto moet voor de verzekering, maar anders zou ik het niet hoeven hebben, ze nemen hem toch net zo makkelijk mee.
Wat je veelal hoort bij de VAG auto's is dat ze in de buurt van jou auto gaan zitten met een laptop. Zodra jij je auto open maakt vangen ze het signaal op van jou sleutel en kopiëren ze dit. Nu even wachten op een rustig moment, signaal vanaf laptop uitsturen en de auto is open. Dan de laptop aan de diagnosepoort, startonderbreker (die in de sleutel zit) overschrijven, slot forceren en starten maar. Dit is het verhaal wat ik via de expert van mijn verzekeraar te horen kreeg.
Waar een wil is is een weg, je kan het niet tegenhouden.
- Peric
Misschien toch maar een ouderwets stuurslot op je stuur zetten?
Daar komt tenminste geen signaal aan te pas.. Gewoon een ouderwetse sleutel.

Maar fijn dat 'ie weer teruggevonden is.
Daar komt tenminste geen signaal aan te pas.. Gewoon een ouderwetse sleutel.
Maar fijn dat 'ie weer teruggevonden is.
-
Dat 'lucht up" Chris! Waren zeker een paar angstige uren wachten.
Nu hopen op minimaal schade.
Nu hopen op minimaal schade.
-
Dat doen ze dus wel om te kijken of er klasse 5 in zit.atomchris schreef:Nieuws!hij is gevonden!!!langs de weg in zoetermeer......we weten alleen niet of er schade op zit...(ik denk het wel,240 pk natte weg.....)en anders zet je hem niet zomaar langs de weg nadat je alle moeite hebt genomen om hem te jatten.......
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Goed nieuws, nu maar hopen dat de auto geen schade heeft.
-
Wie heeft dat ding teruggevonden?
Als het de politie was, moet er iets opvallends aan de auto zijn. Aangezien ze anders niet echt actief zijn...
En het meenemen van een VAG product is erg makkelijk.
Er is een "universele" sleutel met groot/steving handvat, waarmee je de sloten gewoon mee sloopt (brute kracht) en de auto start.
Daarbij is er nog een elektronisch kasje om op je ODB aansluiting te plaatsen, welke in korte tijd je startblokkering uit kan schakelen,
Als het de politie was, moet er iets opvallends aan de auto zijn. Aangezien ze anders niet echt actief zijn...
En het meenemen van een VAG product is erg makkelijk.
Er is een "universele" sleutel met groot/steving handvat, waarmee je de sloten gewoon mee sloopt (brute kracht) en de auto start.
Daarbij is er nog een elektronisch kasje om op je ODB aansluiting te plaatsen, welke in korte tijd je startblokkering uit kan schakelen,
- atomchris
Het schijnt dat ze een electrisch iets hebben om alles te omzeilen...
De politie heeft em gevonden en zijn nu bezig met onderzoek...
P.S. vorig jaar kregen we al bericht van de lease boys dat de fr'en vaak gejat worden...dus moest er een GPS tracker in...Mooi zou je zeggen............
Wij deze ochtend bellen,naar het gps bedrijf:''nee sorry we weten even niet wat we moeten doen''
Lease-boys:''er is op het moment niemand aanwezig die weet hoe het werkt..''
Jaaaa echt handig zo systeem...
Toch maar goed dat er nog
is in dit landje 
De politie heeft em gevonden en zijn nu bezig met onderzoek...
P.S. vorig jaar kregen we al bericht van de lease boys dat de fr'en vaak gejat worden...dus moest er een GPS tracker in...Mooi zou je zeggen............
Wij deze ochtend bellen,naar het gps bedrijf:''nee sorry we weten even niet wat we moeten doen''

Toch maar goed dat er nog

- VLA
Balen dat zoiets weer gebeurd, gelukkig is ie gevonden.
Maar wat GPS betreft, gewoon zelf zo een gps systeem aanschaffen en installeren, kun je de daders zelf opsporen.
Maar wat GPS betreft, gewoon zelf zo een gps systeem aanschaffen en installeren, kun je de daders zelf opsporen.
-
Stap 1
http://www.youtube.com/watch?v=m-6d-OFh2JY&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Met stap 2 (dan werkt stap 1 wel)
http://autokeydevices.com/vag-immo-bypass-device/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oplossing/vertraging is de ODB stekker weghalen/onklaarmaken.
Ik ben benieuwd of het bij deze Leon ook zo uitgevoerd is.
http://www.youtube.com/watch?v=m-6d-OFh2JY&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Met stap 2 (dan werkt stap 1 wel)
http://autokeydevices.com/vag-immo-bypass-device/" onclick="window.open(this.href);return false;
Oplossing/vertraging is de ODB stekker weghalen/onklaarmaken.
Ik ben benieuwd of het bij deze Leon ook zo uitgevoerd is.
- RVV
Nou dat verhaal kende ik dus niet.k33z schreef:Heb jij de illusie dat het gros van de auto's moeilijk te stelen is? Die jongens weten precies waar ze mee bezig zijn, ik denk dat alleen de extreme dure alarmsystemen / auto's moeilijk te stelen is. Maar wat ze dan doen is gewoon de sleutel uit je huis halen.Rico schreef:Maar hoe kan het dan dat die zo makkelijk gestolen worden ? Zit er geen startonderbreker op ofzo ? Of is die zo makkelijk te omzeilen ? Beetje waardeloos systeem anders.
Het is dat er een alarm op mijn auto moet voor de verzekering, maar anders zou ik het niet hoeven hebben, ze nemen hem toch net zo makkelijk mee.
Wat je veelal hoort bij de VAG auto's is dat ze in de buurt van jou auto gaan zitten met een laptop. Zodra jij je auto open maakt vangen ze het signaal op van jou sleutel en kopiëren ze dit. Nu even wachten op een rustig moment, signaal vanaf laptop uitsturen en de auto is open. Dan de laptop aan de diagnosepoort, startonderbreker (die in de sleutel zit) overschrijven, slot forceren en starten maar. Dit is het verhaal wat ik via de expert van mijn verzekeraar te horen kreeg.
- Stefan Platteschor
Dat verhaal is al weer achter haalt. Ze gebruiken nu gewoon je canbus. Ze laten er een progamma door heen lopen Wat al je computers aan gort maakt. Je kan dan gewoon een sleutel in het slot steken en hij loopt.Rico schreef:Nou dat verhaal kende ik dus niet.k33z schreef:Heb jij de illusie dat het gros van de auto's moeilijk te stelen is? Die jongens weten precies waar ze mee bezig zijn, ik denk dat alleen de extreme dure alarmsystemen / auto's moeilijk te stelen is. Maar wat ze dan doen is gewoon de sleutel uit je huis halen.Rico schreef:Maar hoe kan het dan dat die zo makkelijk gestolen worden ? Zit er geen startonderbreker op ofzo ? Of is die zo makkelijk te omzeilen ? Beetje waardeloos systeem anders.
Voor de toekomstige Golf 6 eigenaren. Er zit geen "superlock"meer op die auto's. Raampje intikken , aan het hendeltje trekken en auto is open. Het is echt ongelofelijk.
Laatst gewijzigd door Stefan Platteschor op 06 okt 2009, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste oplossing is naar mijn idee, geen stroom.
Een systeem die ik bijzonder interresant vind is waarbij je met een verborgen schakelaar zorgt dat je alarm stroom kan gebruiken en het geheugen van je radio etc maar zodra je probeert te starten klapt de zekering eruit en kun je niks meer, tenzij je de schakelaar om zet. dashboard, dashboardkastje, stoelen, kofferbak, motor ruimte, veel succes met zoeken.
Hoe willen ze hem starten zonder stroom ?
andere accu erin ? prima maar dan is nog steeds de plus kabel onderbroken.
Startkabels ? prima maar dan kan de auto nog steeds geen aanspraak maken op de accu.
Word dus minimaal wegslepen. In iedergeval vertragend. Kun je nog zo'n hightech alarm hebben maar naar mijn idee werkt dit het simpelste.
Probleem is dat ze hier ook mee lezen.
Een systeem die ik bijzonder interresant vind is waarbij je met een verborgen schakelaar zorgt dat je alarm stroom kan gebruiken en het geheugen van je radio etc maar zodra je probeert te starten klapt de zekering eruit en kun je niks meer, tenzij je de schakelaar om zet. dashboard, dashboardkastje, stoelen, kofferbak, motor ruimte, veel succes met zoeken.
Hoe willen ze hem starten zonder stroom ?
andere accu erin ? prima maar dan is nog steeds de plus kabel onderbroken.
Startkabels ? prima maar dan kan de auto nog steeds geen aanspraak maken op de accu.
Word dus minimaal wegslepen. In iedergeval vertragend. Kun je nog zo'n hightech alarm hebben maar naar mijn idee werkt dit het simpelste.
Probleem is dat ze hier ook mee lezen.

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dit lijkt mij wel een aardige oplossing
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdY ... re=related[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=fDrzMGdY ... re=related[/youtube]
-
Beste oplossing lijkt mij een afneembaar stuur.. die je vervolgens onder je kussen legt 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Dan is dit misschien ook nog een optie 

- Kasteel
Lijkt er wel op, zeker nu we weten dat er een GPS-volgsysteem op zit.steve smith schreef:Dat doen ze dus wel om te kijken of er klasse 5 in zit.atomchris schreef:Nieuws!hij is gevonden!!!langs de weg in zoetermeer......we weten alleen niet of er schade op zit...(ik denk het wel,240 pk natte weg.....)en anders zet je hem niet zomaar langs de weg nadat je alle moeite hebt genomen om hem te jatten.......
Mijn Golf is destijds ook zo goed als gejat, ze zijn binnen in de auto geweest, zonder braakschade, alles is gereset, alarm ging 1 tel af. Bij de garage bleek dat het alarm van VW onbruikbaar was gemaakt, startonderbreker niet meer werkzaam was en dus ws het volgsysteem ze toch heeft afgeschrokken.
-
Beste oplossing is een goede verzekering. Weg is weg, laat het dan maar niet meer terug komen.
- Kasteel
Meeste eisen alleen tegenwoordig al klasse 5 bij dergelijke auto's.k33z schreef:Beste oplossing is een goede verzekering. Weg is weg, laat het dan maar niet meer terug komen.
-
Van welke maatschappij zat er een volgsysteem in? Want die maatschappij moeten we dan dus niet hebben!
-
Dat is dus waarom we dat gewoon zelf regelen. AVL bellen, als je zelf zorgt voor een verwarmde gesloten ruimte waar hun monteur een uurtje kan werken doen ze dat gewoon op locatie, voor een bedrag wat VEEL lager is dan wat de dealer ervoor rekent. Afspraak ff een uurtje langer plannen zodat de boel echt goed verstopt zit! Dat niemand vanmorgen bij je belletje zou weten hoe of wat lijkt me raar, als je gewoon de code opgeeft kunnen ze je vrij snel vertellen hoe, wat of WAAR.atomchris schreef:
![]()
Werkt trouwens ook prima als dealer in het weekend een klantenauto mee naar huis neemt zonder toestemming te vragen, lang leve de reservesleutel en op maandagochtend wachten op het telefoontje

- SteV6
Whoehahahaha, ik zie het al helemaal voor me.steve smith schreef:Werkt trouwens ook prima als dealer in het weekend een klantenauto mee naar huis neemt zonder toestemming te vragen, lang leve de reservesleutel en op maandagochtend wachten op het telefoontje
@ Chris,
Altijd ernstig vervelend. Ik hoop dat er niet al teveel schade is veroorzaakt. En dat de verzekeraar het een beetje vlot en netjes afhandeld. I've been there, done that, geen pretje

Stephan
- atomchris
VAAAG!auto is terug....niets eruit,auto niet beschadigd.....heel vreemd,wel fijn.
Me vader had een leen jetta mee gekregen,en zo blij dat hij zijn paella racer weer terug heeft.
"eindelijk ben ik dat hok kwijt,en heb ik weer power onder den billen,stond 3k kilometer op maar het voelde of dat ding al 2 ton gelopen had..."
Me vader had een leen jetta mee gekregen,en zo blij dat hij zijn paella racer weer terug heeft.
"eindelijk ben ik dat hok kwijt,en heb ik weer power onder den billen,stond 3k kilometer op maar het voelde of dat ding al 2 ton gelopen had..."
-
Oke, dat is wel HEEL raar. Ik zou hem even goed in de gaten houden en niet op dezelfde plek terugzetten..
Straks wordt hij opnieuw gekraakt/gejat voor een ramkraak oid, of voor onderdelen. Ze weten waar je woont, ze weten hoe ze in je auto kunnen komen..
Straks wordt hij opnieuw gekraakt/gejat voor een ramkraak oid, of voor onderdelen. Ze weten waar je woont, ze weten hoe ze in je auto kunnen komen..