Nepagent op motor deelt kopstoot uit
-
E60 M5
Nepagent op motor deelt kopstoot uit
Ik ga zelf wel de ogen open houden en doorgeven mits ik hem ergens zie rijden.
"Op de achterkant van de motor stond volgens de automobilist 'polizia' geschreven. "Verschillende collega's hebben al gehoord over een motor waar dat op stond geschreven. Maar dit is de eerste keer dat de motor bij een incident is betrokken." De politie zoekt nog getuigen van het voorval en mensen die iets over de motor of de motorrijder kunnen zeggen."
Volledig verhaal:
http://www.nu.nl/algemeen/2095988/nepag ... stoot.html" onclick="window.open(this.href);return false;
"Op de achterkant van de motor stond volgens de automobilist 'polizia' geschreven. "Verschillende collega's hebben al gehoord over een motor waar dat op stond geschreven. Maar dit is de eerste keer dat de motor bij een incident is betrokken." De politie zoekt nog getuigen van het voorval en mensen die iets over de motor of de motorrijder kunnen zeggen."
Volledig verhaal:
http://www.nu.nl/algemeen/2095988/nepag ... stoot.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- RVV
Re: Nepagent op motor deelt kopstoot uit
E60 M5 schreef:Ik ga zelf wel de ogen open houden en doorgeven mits ik hem ergens zie rijden.
Wel handsfree hé
- Dennis Cavallino
Waarom kan 't niet gewoon een echte agent in z'n vrije tijd zijn trouwens?
-
Rupie
Die altijd al motoragent wilde worden? :oDennis Cavallino schreef:Waarom kan 't niet gewoon een echte agent in z'n vrije tijd zijn trouwens?
- JP
Aardige agent

-
M@rcel
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... A4#p384966
Bovenstaande topic ook al eens met zo'n mafketel te maken gehad.
Hele typische motorrijders, je ziet ze vaker
Bovenstaande topic ook al eens met zo'n mafketel te maken gehad.
Hele typische motorrijders, je ziet ze vaker
-
PeterB
Die kneus met "Polizia"op z'n brommer kom ik regelmatig tegen op de A1 en op de provinciale wegen rondom Baarn/Soest , woont blijkbaar in de buurt...
Zal hem de volgende keer wel plat rijden ipv weer een noodstop op de rotonde bij Kasteel Groeneveld, hij begon toen ook gelijk te schreeuwen en vreemde handbewegingen te maken ( hij wist overigens niet hoe snel hij weg moest rijden toen ik uit de S-klasse stapte..)
Zal hem de volgende keer wel plat rijden ipv weer een noodstop op de rotonde bij Kasteel Groeneveld, hij begon toen ook gelijk te schreeuwen en vreemde handbewegingen te maken ( hij wist overigens niet hoe snel hij weg moest rijden toen ik uit de S-klasse stapte..)
-
steve smith
Die vent is niet goed bij z'n hoofd. Rijdt idd vrijwel dagelijks A1 en denkt idd dat hij Koos Spee z'n broer is ofzo. Is zo vol van zichzelf dat hij vergeet in z'n spiegels te kijken. Kom je met je rechter knipperlicht aan over de uitvoegstrook rechts een file op A1 voorbij (knp Eemnes) omdat je daadwerkelijk ri. Utrecht wilt, komt die eikel ff zonder kijken tussen de file uit zetten. Zelf dus gvd vol op het anker en dan krijg je als bedankje nog een hoop gebaren ook.
Ben 'm nog nooit "leeg" tegengekomen helaas.
Ben 'm nog nooit "leeg" tegengekomen helaas.
- Ravin ///M
Ach, het wordt weer glad op de weg... 
- Inne
Ben laatst aangehouden door een motoragent op de A10 voor bellen. Een zwarte Honda Transalp met voor en achter een ledbalkje met STOP POLITIE.
Totaal niet herkenbaar met een Kushitani jas aan... ! Tomtom erop gebouwd, verder niet op gelet...
Echt een sneaky undercover
Ook al meerdere malen op de A10 een wit met groene motor gezien met POLIZIA op.
Geen idee of het over dezelfde motor gaat als bovenstaand?
Totaal niet herkenbaar met een Kushitani jas aan... ! Tomtom erop gebouwd, verder niet op gelet...
Echt een sneaky undercover
Ook al meerdere malen op de A10 een wit met groene motor gezien met POLIZIA op.
Geen idee of het over dezelfde motor gaat als bovenstaand?
-
PeterB
A Die ben ik ook tegengekomen, gelukkig was ik al aan het afremmen... en bleef het bij een goed gesprek.
B, Ja, da's hoogstwaarschijnlijk dezelfde die ook op de A1 agentje speelt.
B, Ja, da's hoogstwaarschijnlijk dezelfde die ook op de A1 agentje speelt.
-
EG
Ik denk dat het beste is een melding te doen bij de politie. Gewoon effe doorgeven dat zich iemand zich als de politie voordoet...
Elke keer als je hem ziet gewoon melding doen, ze doen er echt wel wat aan als er meerdere meldingen zijn.
Wat een mongool zeg :s
Elke keer als je hem ziet gewoon melding doen, ze doen er echt wel wat aan als er meerdere meldingen zijn.
Wat een mongool zeg :s
- Timmert
Als iemand een keer z'n kenteken door weet te geven hebben ze 'm snel genoeg te pakken lijkt me.
als ze zin hebben natuurlijk..
als ze zin hebben natuurlijk..