Perfecte auto voor die dag, ik had geen ander willen hebben

Grazie!Ruben schreef:We have a winner! 8)
2000USA schreef:Witte Gallardo Spider of Corvette convertible stonden hoog op het lijstje maar dat stuitte nogal op verzet van de wederhelft (jurk, haar, wou gereden worden, etc)
Daarom is het een andere favoriet geworden, een van mijn favorietefoto's op de locatie:
Maserati Quattroporte S
Ik volg dit forum al lang, maar post inderdaad niet vaak (blijkbaar was dit de eerste). Ik zal binnenkort een voorstel post maken.Kgroot.nl schreef:Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh![]()
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet![]()
Hahaha met een Speedster de trouwzaal in is opzich wel het voordeel van zo'n klein ding...12Esc schreef:Ik volg dit forum al lang, maar post inderdaad niet vaak (blijkbaar was dit de eerste). Ik zal binnenkort een voorstel post maken.Kgroot.nl schreef:Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh![]()
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet![]()
Overigens zijn we op de trouwdag wel 's avonds met de Speedster de feestzaal binnen komen rijden!
Ik had er een gratis, voor 2 dagen lang, en heb 1000 km ermee gemaakt. Ik wou juist zelf rijden. Het is maar wat je er zelf van maakt.Arthur schreef:Trouwauto's vind ik onzin en zonde van het geld. Je rijdt niet zelf of je hebt daar de tijd niet voor die dag. M'n broer had toen net een nieuwe donkerblauwe Volvo S70 met beige leder, een nette complete uitvoering. Dat vond ik een prima trouwauto
50k is zwaar overdreven. Ik had een redelijk kleine bruiloft en was rond de 10k kwijt, ken anderen die rond de 15 a 20 k zaten, en die hadden het best groot aangepakt. Ook dit is wat je er zelf van maakt.Jinx schreef:Van mij hoeft het ook niet zo hoor, 50 ruggen (ga je het daar uberhaupt mee redden?) uitgeven aan 1 dag plezier.![]()
Maar je moet begrijpen dat 99% van de vrouwen al uitkijken naar deze dag sinds ze een klein meisje zijn he. Ik zou mijn vrouw alleen al om die reden een mooie trouwerij willen geven later, met alles erop en eraan. Zodat ze zich even 1 dag kan voelen als een prinses. Dat zij het mooiste is, iedereen naar haar kijkt als ze naar beneden komt lopen, zij de mooiste jurk aanheeft, in de mooiste auto zit, professionele foto's, en gewoon een keer écht kan shinen.
Vrouwen houden van die shit. Ik zie het soort van als mijn plicht om het een onvergetelijke dag te maken voor haar, en dat iedereen die gekomen is de dag herinnerd.
Met blote voeten, jurk een beetje optillend, in een grasveld, in de zon tussen allemaal witte konijntjes bijvoorbeeld.
Dit is gewoon iets wat je je vrouw moet gunnen. Zoals zij de snelle auto's voor lief zal moeten nemen.
Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten.VLA schreef:
50k is zwaar overdreven. Ik had een redelijk kleine bruiloft en was rond de 10k kwijt, ken anderen die rond de 15 a 20 k zaten, en die hadden het best groot aangepakt. Ook dit is wat je er zelf van maakt.
En inderdaad, dat is gewoon iets wat je de vrouw moet gunnen, ik gun haar die dure bruiloft, en ze gunt mij volgend jaar een S2000.
Goed. Weten we meteen dat we alle posts van Jinx voortaan echt met een korrel zout moeten nemen.Jinx schreef:Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten.
Jinx schreef:Van mij hoeft het ook niet zo hoor, 50 ruggen (ga je het daar uberhaupt mee redden?) uitgeven aan 1 dag plezier.![]()
Maar je moet begrijpen dat 99% van de vrouwen al uitkijken naar deze dag sinds ze een klein meisje zijn he. Ik zou mijn vrouw alleen al om die reden een mooie trouwerij willen geven later, met alles erop en eraan. Zodat ze zich even 1 dag kan voelen als een prinses. Dat zij het mooiste is, iedereen naar haar kijkt als ze naar beneden komt lopen, zij de mooiste jurk aanheeft, in de mooiste auto zit, professionele foto's, en gewoon een keer écht kan shinen.
Vrouwen houden van die shit. Ik zie het soort van als mijn plicht om het een onvergetelijke dag te maken voor haar, en dat iedereen die gekomen is de dag herinnerd.
Met blote voeten, jurk een beetje optillend, in een grasveld, in de zon tussen allemaal witte konijntjes bijvoorbeeld.
Dit is gewoon iets wat je je vrouw moet gunnen. Zoals zij de snelle auto's voor lief zal moeten nemen.
Ik ken Jinx (Auguste) een beetje en die wil altijd van alles het neusje van de zalm en het beste van het beste... En het moet tot in de puntjes goed zijn! Dus ik snap zijn reactie wel... In zijn geval zou het vrouwtje ook naar de lijpste (duurste, mooiste) jurken kijkenMacboy schreef:Goed. Weten we meteen dat we alle posts van Jinx voortaan echt met een korrel zout moeten nemen.Jinx schreef:Serieus? Ik had gedacht dat een mooie jurk al rond de 6K zou zitten.
Uitzonderingen bevestigen de regelVLA schreef:Ik had er een gratis, voor 2 dagen lang, en heb 1000 km ermee gemaakt. Ik wou juist zelf rijden. Het is maar wat je er zelf van maakt.Arthur schreef:Trouwauto's vind ik onzin en zonde van het geld. Je rijdt niet zelf of je hebt daar de tijd niet voor die dag. M'n broer had toen net een nieuwe donkerblauwe Volvo S70 met beige leder, een nette complete uitvoering. Dat vond ik een prima trouwauto
OMG, Scooter-Freaks?Metchu schreef: Ik ken Jinx (Auguste)
Check!Kasteel schreef:OMG, Scooter-Freaks?Metchu schreef: Ik ken Jinx (Auguste)
Wat een gaaf ding!Gert-jan schreef:Mijn pa heeft sinds begin dit jaar een Citroen B14 aangeschaft uit 1927.
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Majestic-12 [Bot] en 4 gasten