iPhone applications
- MartijnGizmo
Re: iPhone applications
Ping is idd een aanrader, gebruik het zelf ook. DropBox is er nu trouwens ook als iPhone-App, ook erg prettig. Op fotogebied is de nieuwe 'Best Camera'-App van Chase Jarvis erg aardig en ik vind recent een App om alle dagaanbiedingen (1DayFly, iBOOD, etc) te zien wel handig.
-
Roman S.
Zijn inderdaad ook een boel leuke app's op gebied van fotografie. Ik vind de camera van de iPhone trouwens véél beter dan vewacht.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Wie kan mij nu eens duidelijk en kort uitleggen hoe ik kan jailbreaken. Wat heb je nodig? En waar kan ik het vinden.
Maar bovenal nog. Waarom zou ik het doen. Wat kan ik dan meer, of wat kan ik niet meer!
Kan je dan echt alle apps gratis downloaden, bijvoorbeeld ook TomTom (die normaal 99euro kost) etc.??
Graag een duidelijk antwoord?! Ik denk namelijk toch na om hem te jailbreaken.
En nee, ik heb de 3.1 software nog niet geïnstalleerd. En het gaat dus om een 3Gs.
Maar bovenal nog. Waarom zou ik het doen. Wat kan ik dan meer, of wat kan ik niet meer!
Kan je dan echt alle apps gratis downloaden, bijvoorbeeld ook TomTom (die normaal 99euro kost) etc.??
Graag een duidelijk antwoord?! Ik denk namelijk toch na om hem te jailbreaken.
En nee, ik heb de 3.1 software nog niet geïnstalleerd. En het gaat dus om een 3Gs.
- RVV
Ik heb ook een jailbreak, weet niet wat er allemaal mee kan, maar een paar leuke functies heb wel gevonden, paar gave thema's zoals bv een ///M thema met wisselende M modellen in het lock screen. Ook kun je op het springbord iedere willekeurige foto als achtergrond. 5 row icons is ook handig. Alleen heb ik geen idee of je apps uit de iTunes store "gratis" kunt krijgen.
-
Metchu
ja je kunt met je progje alles uit de store downloaden... maar ivm garantie doe ik het toch niet...
-
Roman S.
Dat is echt zo overdreven. Vanuit itunes kun je gewoon alles weer restoren.
Met een jailbreak breid je gewoon de mogelijkheden uit. Zo kun je bijvoorbeeld de weergave van het springboard aanpassen, zoals achtergrond etc. Daarnaast kun je via jailbreak bijvoorbeeld ook Skype via het 3G netwerk gebruiken. En er is idd ook software verkrijgbaar om apps gratis te downloaden, dit loopt dan echter niet meer via de Appstore.
Met een jailbreak breid je gewoon de mogelijkheden uit. Zo kun je bijvoorbeeld de weergave van het springboard aanpassen, zoals achtergrond etc. Daarnaast kun je via jailbreak bijvoorbeeld ook Skype via het 3G netwerk gebruiken. En er is idd ook software verkrijgbaar om apps gratis te downloaden, dit loopt dan echter niet meer via de Appstore.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Sinds juli 2008 oid een 3G:
google
teletekst
kitco.com
en youtube veel
en wat muziek via ares/itunes
Die nieuwe dictafoon, geinig, maar nutteloos imho....
teletekst
kitco.com
en youtube veel
-
Tom
Zonder Drunk Sniper hoor je er echt niet bij.Robin schreef:Sinds juli 2008 oid een 3G:
teletekst
kitco.com
en youtube veel
- Downforce Hans
Help eens even met dat PINGMartijn Koevoets schreef:Ping is idd een aanrader, gebruik het zelf ook. DropBox is er nu trouwens ook als iPhone-App, ook erg prettig. Op fotogebied is de nieuwe 'Best Camera'-App van Chase Jarvis erg aardig en ik vind recent een App om alle dagaanbiedingen (1DayFly, iBOOD, etc) te zien wel handig.
Ik heb hem nu op mijn phone staan en hoe maak ik nu contact met een ander?
-
Tom
je moet de pingnaam van de ander weten...
die invoeren en de rest werkt hetzelfde als een sms versturen
die invoeren en de rest werkt hetzelfde als een sms versturen
-
Shakes
Iphone ping ID: nandor
Kind kan de was doen Honsie
Kind kan de was doen Honsie
- Hendrik Kinderman
Vanaf vrijdag neem ik m'n HTC Hero in gebruik.. ben benieuwd naar Android, in mijn ogen lijkt het een supersysteem. ben ook benieuwd naar de App's die je van AndroidMarket kunt halen..
-
Roman S.
HTC Hero is echt een tof apparaat, zeker voor 't geld. Maar red 't, vind ik, bij lange na niet bij de iPhone! (No offence
)
- MartijnGizmo
Ik heb Android ook even overwogen, maar ben nog altijd erg blij dat ik voor een iPhone ben gegaan. 8)
Paar recente fotootjes met de iPhone:

Paar recente fotootjes met de iPhone:
-
Roman S.
Gave foto's
Welke app's gebruik je?
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Voor de sms-liefhebbers, in Cydia onder tweaks vind je een sms-character-counter. 8)
-
Roman S.
Heb 'm even geinstalleerd, top. Heel erg netjes uitgewerkt, vraag me af waarom Apple dit zelf niet ontwikkelt heeft.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Roman S. schreef:Heb 'm even geinstalleerd, top. Heel erg netjes uitgewerkt, vraag me af waarom Apple dit zelf niet ontwikkelt heeft.
- MartijnGizmo
Thanks!Roman S. schreef:Gave foto'sWelke app's gebruik je?
- iFlashReady
- CameraBag
- PhotoFilters
- TiltShift
- Best Camera
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Heb hem er ook op nu, ideaal. Je typt al snel een aantal smsjes achter elkaar volindobesar schreef:Voor de sms-liefhebbers, in Cydia onder tweaks vind je een sms-character-counter. 8)
Winterboard is ook ideaal, kan ik ten minste zien hoeveel % m'n accu nog heeft.
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Topfoto's Martijn man, dat geloof je niet, een stock iPhone 3G is dikke coño, maar met die apps 100% ok.
- Tom V
Dat laatste kan toch sowieso?Steven Nauta schreef:Heb hem er ook op nu, ideaal. Je typt al snel een aantal smsjes achter elkaar volindobesar schreef:Voor de sms-liefhebbers, in Cydia onder tweaks vind je een sms-character-counter. 8)![]()
- Downforce Hans
Daar heb je Winterboard inderdaad niet voor nodig....Tom V schreef:Dat laatste kan toch sowieso?Steven Nauta schreef:Heb hem er ook op nu, ideaal. Je typt al snel een aantal smsjes achter elkaar volindobesar schreef:Voor de sms-liefhebbers, in Cydia onder tweaks vind je een sms-character-counter. 8)![]()
- RobS
Inmiddels een 2e hands witte 3G gekocht, iemand nog interesse in een 2G met barst?Rob Schouten schreef:Ik ben nog op zoek naar een Iphone 3G, als iemand nog iets heeft liggen dan hoor ik het graagM'n 2G heeft een flinke barts in het scherm
Ben nu Igo, TomTom en Navigon aan het installeren, morgen eens bekijken welke het lekkerste werkt.
- RobS
Jailbraik, Cydia, unlock etc is allemaal gewoon mogelijk, ook met 3.1
http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/ipho ... mware.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin er niet aan als je niet weet wat je doet
http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/ipho ... mware.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Begin er niet aan als je niet weet wat je doet