A1 GP goes to China
- Peter Tunissen
- Berichten: 8386
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 14:47
- Locatie: Weert
A1 GP goes to China
Iemand hier nog een andere mening over behalve dat het onderhand wel een beetje genant begint te worden?
-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
Heeft elke keer die fooi geven bij de afhaalchinees toch nog wat opgeleverd! "Nedelland is gepasseeld? Ok, Foe Jon Hai, gooi de putdeksels maal open!"
Of al die mijnwerkers kwamen net terug van hun werk, en ja....die moeten natuurlijk ook eerst even die putdeksels opzij duwen voordat ze eruit kunnen.
Maar hoe kan het eigenlijk gebeuren? De DTM wagens moeten nog steeds ter aarde vallen na het vorige putdeksel incident. Kan best zijn dat er opeens zo'n DTM eindelijk, na 2x de aarde rond te hebben gevlogen, weer een keertje op de baan terecht komt...
Maar hebben ze dan niks geleerd?
Of al die mijnwerkers kwamen net terug van hun werk, en ja....die moeten natuurlijk ook eerst even die putdeksels opzij duwen voordat ze eruit kunnen.
Maar hoe kan het eigenlijk gebeuren? De DTM wagens moeten nog steeds ter aarde vallen na het vorige putdeksel incident. Kan best zijn dat er opeens zo'n DTM eindelijk, na 2x de aarde rond te hebben gevlogen, weer een keertje op de baan terecht komt...
Maar hebben ze dan niks geleerd?
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Re: A1 GP goes to China
Ja, ik heb er wel een andere mening over. Namelijk dat 't niet een beetje genant was, maar...Peter Tunissen schreef:Iemand hier nog een andere mening over behalve dat het onderhand wel een beetje genant begint te worden?
ERG genant.

Als érgens het woord kansloos op van toepassing was dit weekend...

- Arthur
- Berichten: 43041
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 22:22
- Auto: Nr.51
- Locatie: Boven Barcelona
Re: A1 GP goes to China
Leg uit.Peter Tunissen schreef:Iemand hier nog een andere mening over behalve dat het onderhand wel een beetje genant begint te worden?
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
Arthur,
Read it and weep:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55576
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55590
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55599
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55601
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55608
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55611
Of lach de ballen uit je broek, mag ook.
Hoe dan ook, het leest lekker weg als 'A1 Grand Prix's Beijing Disaster: The Soap Opera'...
Read it and weep:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55576
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55590
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55599
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55601
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55608
http://www.autosport.com/news/report.php/id/55611
Of lach de ballen uit je broek, mag ook.

Hoe dan ook, het leest lekker weg als 'A1 Grand Prix's Beijing Disaster: The Soap Opera'...
-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 07 mar 2006, 14:51
- Locatie: Oosterhout
1) Op het origineel uitgestippelde circuit bleek één chicane te krap voor de wagens. Omdat ze niet even een muurtje etc. konden slopen, hebben ze de baan drastisch ingekort. Hiermee werden ook alle inhaalplekken verwijderd.
2) Tijdens de trainingen op het korte circuit bleken de putdeksels te gaan liften (kwamen los). Aangezien putdeksels koppen niet echt succesvol bleek te zijn, moesten ze dit dus eerst even oplossen.
3) Door de opgelopen vertraging geen officiële kwalificatie en daarom stond de snelste trainingstijd (tot aan de eerste crash) garant voor pole position. Dit in handen van Bleekemolen.
4) Door een crash in de sprint race bleven er nog 5 minuten over voor de echte race. Aangezien er niet ingehaald kon worden, ging de winst dus naar Mr. Bleachmill.
2) Tijdens de trainingen op het korte circuit bleken de putdeksels te gaan liften (kwamen los). Aangezien putdeksels koppen niet echt succesvol bleek te zijn, moesten ze dit dus eerst even oplossen.
3) Door de opgelopen vertraging geen officiële kwalificatie en daarom stond de snelste trainingstijd (tot aan de eerste crash) garant voor pole position. Dit in handen van Bleekemolen.
4) Door een crash in de sprint race bleven er nog 5 minuten over voor de echte race. Aangezien er niet ingehaald kon worden, ging de winst dus naar Mr. Bleachmill.
- Dutch
- Berichten: 2837
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 22:29
- Dennis Cavallino
- Berichten: 15827
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:36
- Locatie: Groene Hart
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten