In dezelfde serie :pMark Nauta schreef:Verschil in grootte moet er zijn![]()

In dezelfde serie :pMark Nauta schreef:Verschil in grootte moet er zijn![]()
Man man man......wat zullen dat lange maanden zijn voor jou!Booooh schreef:Nog een paar maandjes...
Ben
Ben redelijk nieuw hier op het forum. Maaruh, vertel eens even!Booooh schreef:Nog een paar maandjes...
Ben
Ja vond ik zelf ook!, maar met m''n mazda 1.4 kon ik de wagen net bijhouden (reden 150)Stefan van Elst schreef:Nette spot Fabian!
Jammer dat je niet met de PooPra was!
Zal tijd worden Ben.Booooh schreef:Nog een paar maandjes...
Ben
Valt niet zo heel veel over te vertellen, vandaag precies een jaar geleden besteld, dat is redelijk snel voorbij gegaanRichardt. schreef:Ben redelijk nieuw hier op het forum. Maaruh, vertel eens even!
Kgroot.nl schreef:Hoe lang blijft ie nou standaard Ben????
We moeten trouwens weer eens een blokje gaan touren samen met John....
Fietsbel schreef:Die voorste NSX!
Me 3Joy schreef:I Like![]()
Wat een verschrikkelijk gave bak , Ben! Die op jouw Avatar trouwens ook.Booooh schreef:Kgroot.nl schreef:Hoe lang blijft ie nou standaard Ben????
We moeten trouwens weer eens een blokje gaan touren samen met John....Heb je mailtje wel gezien maar niet direct op gereageerd, dus was/is een beetje in de vergetelheid gekomen, heb het privé ook wel een beetje druk laatste tijd, maar dat toeren gaat wel komen een keer...
Straks eerst de auto op het gemak inrijden, ben wel al wat info links en rechts aan het inwinnen, dus standaard zal die uiteindelijk niet blijven, ik volg de ontwikkelingen bij AMS in ieder geval op de voet (ben ik wel van gecharmeerd zoals je weet en zij zijn ook bezig met de GT-R)...
Ben
PS Op die foto oogt ie wel behoorlijk groot tov de NSX'en...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten