vandaag,
OPEN HUIS LOCHEM 11, 12, 13 SEPTEMBER
Open Huis bij Van der Kooi Sportscars Lochem van vrijdag 11 t/m zondag 13 september a.s.
http://www.vanderkooisportscars.nl/webs ... etails=132" onclick="window.open(this.href);return false;
vandaag ff bij van der kooi geweest van 13 tot 14u ofzo,
twas er nog rustig, waren wat Engelsen en alles stond nog niet klaar, later vandaag zal het drukker worden, en vandaag was voor de Evora testrijders, ding niet daar zien staan maar kwam hem wel tegen, een mooi ding zo snel gezien en mooi dkr antraciet kleur.
anyway wat rondgekeken en wat mensen aangesproken, ook de zoon van...ik zei er komen zondag nog wat mensen van het forum...en ik ook weer ff denk ik, ow zegt ie ja ze hebben me van DF afgegooid de eerste dag? te commercieel ofzo? anyway ik zei ja heb je wel gelezen maar denk de naam te commercieel dus meld je opnieuw aan bv janlotus ofzo en denk er aan niet te commercieel zijn, dan zal het wel goed komen.
de mooie brede GT3 stond er ook die oranje, wat een gaaf ding...en breed, en licht..echt alles eruit deuren bv superlicht gemaakt enz enz...
mooi al die openingen om druk weg te halen, en hij wordt wat lichter

verder buiten van een klant een dkr rood metallic? met die dakjes die omhoog kunnen was wel fraai (sloot alleen niet mooi aan bij het raam) maar de looks zo'n longroof hardtop is wel gaaf hoor, zie foto's.
en het leukste...buiten stond de elektrische elise...ik dacht ff vragen of ik misschien...maar nee, echter willem vd kooi wilde wel ff een demo geven, dus ik stap in and off we go.
wat een vreemde ervaring dak eraf je hoort niks en we gaan al...terwijl alle pedalen en de schakelbak er wel zijn, echter wel 4 bak dus 2 vers eruit anders loopt ie 300km/u en dat is levensgevaarlijk in zo'n korte auto.
wat me opviel is de stilte en de constante kracht/duw prachtig, genieten, voor dat je het in de gaten had 2x de snelheid, en erg stabiel lag die en goede remmen, ja ik ben voor elektrische elise, zo stil en toch snel, geen gezeur als mensen je horen aankomen en met vinger naar de kop wijzen of zwaaien bijwijze van, omdat ze je niet horen...en op circuits perfect, no noise limit...en die weg binnendoor de bomen de wind en de snelheid heerlijk rustig/snel...
laat maar komen, kan erg goed, maar wel graag met flippers aan het stuur en geen koppeling meer, schakelen hoef je niet met een pook in zo'n ding, maar flippers is leuk en past erg goed lijkt me.
spot de uitlaat

op de heenweg naar vd kooi zo takke druk je kon niet eens fijn rijden, terugweg dacht ik hup, navigatie aan (net op de weg van lochem naar holten) korte route en dus binnendoor, wat een mooie stuurmansweg

Dus de uitslag na alle investeringen en afstellen e.d. zelfs de nwe blokrubbers merk je

zijn er nog meer mensen die zondag gaan? ik zit te denken aan net na de middag ff weer te gaan (of der moet wat tussen komen natuurlijk)