allen schreef:Hij had geloof ik 908 kg staan en z'n onderschrift staat op 405 pk.
Ik moet nodig even met Rene gaan praten nu.





jij hebt het trouwens wel makkelijk misschien 10pk erbij en je bent mij al voor

allen schreef:Hij had geloof ik 908 kg staan en z'n onderschrift staat op 405 pk.
Ik moet nodig even met Rene gaan praten nu.
Hmm, Excel zit me te fuckenMarc RS4 schreef:Hey Rob, je bent Naughty vergeten....
Maik schreef:Wanneer komt Herman hier eens orde op zaken stellen eigenlijk:banaan:
Klopt wel.allen schreef:Hij had geloof ik 908 kg staan en z'n onderschrift staat op 405 pk.
hehehe, het blijft toch wel erg stil als er een OPEL op nr. 1 staat!Herman Gast schreef:Maik schreef:Wanneer komt Herman hier eens orde op zaken stellen eigenlijk:banaan:
Klopt wel.allen schreef:Hij had geloof ik 908 kg staan en z'n onderschrift staat op 405 pk.
Aantal PK's: 405
Aantal kg's: 908 (1/2 tank benzine)
PK per ton: 446
(Plannen voor volgend jaar +10% in pk's en -25kg, wordt dan >500pk/ton. PK's is makkelijke deel. Gewicht wordt lastiger, o.a. de verwarming moet eruiten een paar kilo bekabeling)
Nu nog Rik z'n cijfers.....(en die voor volgend jaar)