Armin van Buuren of Tiësto
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Re: Armin van Buuren of Tiësto
Tiësto heb ik nooit goed gevonden.. liever AvB, maar veel liever Paul Oakenfold.
- RVV
Ben net de nieuwe tiesto aan het luisteren, goed album.Ravin ///M schreef:Die nieuwe Tiesto cd lijkt me wel leuk.
Maar beter Paul van Dyk, die is magistraal. Carl Cox, zeker als ie gewoon lekker in London draait, en Ferry Corsten is ook goed.
-
Peter pwr
Ik snap niet dat zulke artiesten zo beroemd kunnen worden en en dat ze bij hun optreden gewoon plaatjes aan elkaar draaien.
Een echte goeie artiest komt met een hoop synthezisers en drumcomputers en brengt dat live ten gehore
Een echte goeie artiest komt met een hoop synthezisers en drumcomputers en brengt dat live ten gehore
- duifjes.com
@Rico....vindt je Kaleidoscope goed???? Fresh Fruit is leuk maar verder erg slecht persoonlijk....State of Trance 2009 en Chapter 4 van Armin zijn heerlijke albums!Rico schreef:Ben net de nieuwe tiesto aan het luisteren, goed album.Ravin ///M schreef:Die nieuwe Tiesto cd lijkt me wel leuk.
Maar beter Paul van Dyk, die is magistraal. Carl Cox, zeker als ie gewoon lekker in London draait, en Ferry Corsten is ook goed.
- RVV
Je moet het album daar niet mee vergelijken vind ik. Nieuwe insteek en variatie spreekt me we aan, neemt niet weg dat ik de laatste Armin Albums zeker beter vind.
- Maus335i
Ik kies toch voor Tiësto, al was het alleen maar omdat hij een stuk sympathieker is dat die arrogante kwal van een van Buuren. Maar voornamelijk omdat Tiësto mn ogen voor trance heeft geopend zo rond 98/99. Toen was echte trance gewoon gruwelijk lekkere muziek, denk aan Sensation 2001 (opening Rank 1) en Trance Energy rond die periode. Ik luister nu ook weer de sets van Blank & Jones, Johan Gielen, DJ Jean in TE 2002 en die zijn werkelijk super! Cosmic Gate draaide toen al de wat "hardere" trance bijv. "Fire Wire" en "Exploration of Space" (ook erg goed).
Als ik mn cd's vergelijk van bijvoorbeeld Trance The Ultimate Collection uit begin 2000 en nu, is de stijl van de muziek enórm veranderd. Niet echt mijn smaak meer.. maar de wat oudere sets kan ik nog jaaaaaren naar luisteren, hit na hit. Tegenwoordig af en toe een leuk nummertje in ASOT of Tiesto's Club Life, maar dan heb je het ook wel gehad
Edit: bedenk me ineens dat ik live sets van Tiesto nog met een 56k modem downloadde haha, dat is minstens 10 jaar geleden. Innercity bijvoorbeeld..
Als ik mn cd's vergelijk van bijvoorbeeld Trance The Ultimate Collection uit begin 2000 en nu, is de stijl van de muziek enórm veranderd. Niet echt mijn smaak meer.. maar de wat oudere sets kan ik nog jaaaaaren naar luisteren, hit na hit. Tegenwoordig af en toe een leuk nummertje in ASOT of Tiesto's Club Life, maar dan heb je het ook wel gehad
Edit: bedenk me ineens dat ik live sets van Tiesto nog met een 56k modem downloadde haha, dat is minstens 10 jaar geleden. Innercity bijvoorbeeld..
- Hendrik Kinderman
Beiden zijn gewoon goed.
Armin maakt echt heerlijke nummers en albums, de eigen albums van Tiësto zijn dan weer een beetje minder.. de In Search Of Sunrise-serie is dan weer heerlijk om naar te luisteren..
Armin maakt echt heerlijke nummers en albums, de eigen albums van Tiësto zijn dan weer een beetje minder.. de In Search Of Sunrise-serie is dan weer heerlijk om naar te luisteren..
- Jan Visser
Voor mij uiteraard Armin........
Tiesto vond ik tot een paar jaar geleden top, maar heb zijn nieuwste album nog niet gehoord.............
Linkje van de torrent........http://www.mininova.org/tor/3006443" onclick="window.open(this.href);return false;
Tiesto vond ik tot een paar jaar geleden top, maar heb zijn nieuwste album nog niet gehoord.............
Nieuwste A state of trance van Armin van Buuren is deze week gemaakt door John O'callaghan. Armin is namelijk op huwelijksreis.......Marc RS4 schreef:Idd, K heb beide heren meer dan enkele keren live mogen aanschouwen...tegenwoordig toch iets TE commercieel wat ik heel jammer vind.
Als ik dan echt moet kiezen dan toch Armin,net effe frisser dan Tiesto.
Tegenwoordig luister ik meer naar John O'callaghan,Sander van Doorn,Martin Solveig,Steve Rachmad enz.
Ik hou van net effe dat schrpe randje, tegen hardtrance aan.
Linkje van de torrent........http://www.mininova.org/tor/3006443" onclick="window.open(this.href);return false;
- Robin Hartog
Als ik moet kiezen, doe dan maar Tiësto. Maar ik luister meer iets harders..