Ligt nu wel hetzelfde tweeliter blok in als in de mijne
Ook door dezelfde persoon gebouwd
Kan me dat wel voorstellen, veel leuke wegen daar in de buurt. Ben er over een paar weken weer in de buurt (we zijn een bruiloft van vrienden aan 't voorbereiden), maar dan heb ik geen tijd om even te buurten daar. Komt nog wel een keer. Eerst even mentaal op voorbereiden.luco hornsveld schreef:En dan kom je niet ff langs :fy: :fy:![]()
Je moest eens weten wat hier allemaal voor exotisch materiaal langs komt in de zomer qua auto;s (tijdens toertochten)
haha en ik dacht dat ik in een klein dorp woon met een kleine 700 inwoners.luco hornsveld schreef:twee straten officieelFernando schreef:Volgens wikipedia bestaat B'broek uit nog geen 400 inwoners en welgeteld 1 straat. Skitterend....
De Hillsestraat en de Broeksestraat![]()
![]()
en ongeveer 198 woningen
Of erger nog, je wordt in je gezicht gelikt door Luco i.p.v. de bouvierallen schreef:Verstandig en goed kijken wie je voor je hebt. Anders groet je z'n hond.
Het is een boerboel HansDownforce Hans schreef:Of erger nog, je wordt in je gezicht gelikt door Luco i.p.v. de bouvierallen schreef:Verstandig en goed kijken wie je voor je hebt. Anders groet je z'n hond.
Babylonienbroek uit Brabant gooien?Tom schreef:En gelijk weer negatief over het Ubermerk BMW.
Dat pluspuntje was van korte duur.
Xave30 schreef:Babylonienbroek uit Brabant gooien?Tom schreef:En gelijk weer negatief over het Ubermerk BMW.
Dat pluspuntje was van korte duur.
Tom schreef:Luco is gewoon jaloers dat ie Renault moet rijden terwijl ie wel werkt.
(als we toch onder de gordel bezig zijn)
luco hornsveld schreef:Tom schreef:Luco is gewoon jaloers dat ie Renault moet rijden terwijl ie wel werkt.
(als we toch onder de gordel bezig zijn)
Je slaat wel de spijker op de kop.
Kijk ik ben het ook niet altijd eens met dingen die hier in nederland gebeuren, maar wat mij opvalt is dat sommige mensen altijd vooraan staan om andere mense maar af te zeiken en te roepen dat ze teveel verdienen enzo, voorlopig werken die mensen en soms verdient de een meer dan de ander.
Het zou gepaster zijn, ook als je niet kan werken, maar wel een hartge onder je reet hebt, om daar wat genuanceerder over te zijn.
Want ik werk me de tering maar kan echt geen hartge betalen, dus misschien moet ik dan wel roepen dat alle uitkeringen te hoog zijn.
(natuurlijk is dat ook niet zo) maar ook niet alle bonussen zijn onterecht of te hoog.
Ik vind rene een aardige vent hoor, maar op dit vlak is die ongenuanceerd, bagataliserend en een zeikerd.
Mee eens.Eric H schreef:Luco als je mocht kiezen, wat heb je dan liever...
Een dure auto rijden die je hebt kunnen betalen omdat je ooit een ongeval hebt gehad en die je dus betaald hebt met het geld van een schadevergoeding, met daarbij de wetenschap dat je gezondheid hard achteruit kan gaan en dat je levenskwaliteit nooit zal zijn als die van anderen, of........
Werken, huisje, geld om te racen en te hobbie-en en een goede gezondheid.........zeg maar het leven wat je nu hebt.....
Ik zou het wel weten....
Zoals Jacco al aangeeft, je kunt er wel op kijken, maar niet in !!
Eric H schreef:Luco als je mocht kiezen, wat heb je dan liever...
Een dure auto rijden die je hebt kunnen betalen omdat je ooit een ongeval hebt gehad en die je dus betaald hebt met het geld van een schadevergoeding, met daarbij de wetenschap dat je gezondheid hard achteruit kan gaan en dat je levenskwaliteit nooit zal zijn als die van anderen, of........
Werken, huisje, geld om te racen en te hobbie-en en een goede gezondheid.........zeg maar het leven wat je nu hebt.....
Ik zou het wel weten....
Zoals Jacco al aangeeft, je kunt er wel op kijken, maar niet in !!
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], De fiscalist, Edwin de Haas, Eric Z, EvdP, Google [Bot], looney16v, RJK, Semrush [Bot] en 14 gasten