De ideale trouwauto
- Peric
Re: De ideale trouwauto
Mijn oom is zo een Chevrolet Impala aan het afbouwen om een kennis van 'm in te laten trouwen. Precies dezelfde kleur ook nog. Rood interieur.

- Jeroen van Emmerik
- Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992
Toyota Century naturrlijk! dikke V12 en alle comfort die je maar kunt bedenken! wikipedia
en daarna de motor er uit en in de Supra bouwen:
http://www.autoblog.nl/archive/2007/09/ ... 12-biturbo
- RobS
Mijn Elise is een hele tijd via Tom verhuurd, die was samen met de Porsche Speedster het populairst.Metchu schreef:Nee ik ga niet binnekort trouwen! Maar ik zag wel laatst een bruiloft, waar een schrale A4 de trouwauto was. Toen ben ik gaan nadenken, wat is nou de ideale/gaafste trouwauto? Ik weet date RenéRosé onlangs getrouwd is in een viperGa je voor stoer en snel? Of voor stijlvol en klassiek? Ik denk dat ik voor een exoot zou gaan
Maar ben er zelf nog niet uit en nee, de vrouw heeft hier niets in te brengen
![]()
![]()
Ik ben ook geinteresseerd in de verhalen van Tom (van H.), jij hebt een verhuurbedrijf met trouwauto's, vertel eens wat er in trek is en waarom?
een witte lambo ? Maar lijkt me niet praktisch met bruidsjurk![]()
-
De Century en Toyota Crown zijn dikke limo's. Jammer dat NL de latere Crown's niet gekregen heeft. Wij hadden 2 van; eerste uit 1988 en tweede uit 1995 met de befaamde 3.0L zescylinder DOHC , elekrische stoelen ook ACHTER en mini koelbox voor 4 blikkenJeroen van Emmerik schreef:
Toyota Century naturrlijk! dikke V12 en alle comfort die je maar kunt bedenken! wikipedia

- 2000USA
Witte Gallardo Spider of Corvette convertible stonden hoog op het lijstje maar dat stuitte nogal op verzet van de wederhelft (jurk, haar, wou gereden worden, etc)
Daarom is het een andere favoriet geworden, een van mijn favorietefoto's op de locatie:
Maserati Quattroporte S
Daarom is het een andere favoriet geworden, een van mijn favorietefoto's op de locatie:
Maserati Quattroporte S
- Bijlagen
-
- DSCF6988.JPG (127.32 KiB) 6444 keer bekeken
- JP
....en stond 2 dagen later de scheiding te regelen

-
- Auto: M3P, 130i
http://www.autogaleria.pl/tapety/img/as ... 4_02_s.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Of
De 500 Superfast lijkt me wel lastig te regelen, alternatief is de 400GT:
- Collin Bello
Ideaal, kleine auto midscheeps om naar het stadhuis te komen, trouwauto om mee naar het feest te rijden, om te kleden en na het feest in bed te rollen om de volgende ochtend wakker te worden aan een strandje aan de Franse Riviera.
NB de Mini kan ook omgeruild worden voor bijvoorbeeld een Wiesmann.... en als de vrouw slaapt, kun je nog ff een blokje om!
- Macboy
Dat camperding hebben ze hier bij mij in de buurt. Kost 1 miljoen of zo ! Die heeft ook een garage voor 12 auto's 
Trouwens in Lambo of Porsche vind ik ergens jammer. Dan heb ik liever de hele dag die auto om te rijden

Trouwens in Lambo of Porsche vind ik ergens jammer. Dan heb ik liever de hele dag die auto om te rijden

- Collin Bello
+1Macboy schreef: Trouwens in Lambo of Porsche vind ik ergens jammer. Dan heb ik liever de hele dag die auto om te rijden

-
Dit lijkt mij helemaal te gek als trouwauto

- VLA
Tnx, ik had dus ook een cabrio (had ook liever een f430 spider of en gallardo spider maar waren nergens te krijgen), en het was tegen de 35 graden die dag, op de heenweg reed ik met het dakje open, totdat ik in de file terecht kwam. Echt warm met zo een pak aan. Toch maar het kapje dicht gedaan en de airco aangezet. En ook het kapsel van me vrouw moest gespaard blijven dus die vond het prima.Metchu schreef:VLA schreef:ik ben onlangs in een witte S2000 getrouwd, was voor mij perfect.
Gefeliciteerd!!
een witte f430 spider is ook wel nice 8)
hoeft zeker geen cabrio te zijn, maar als het lekker weer is, waarom niet? 8)![]()
ik zou trouwens wel zelf willen rijden 8)

-
Ha, die Drivers;
Mevrouwv en ik zijn niet in een auto getrouwd, maar gewoon in het gemeentehuis.
Daar zijn we (alweer 20 jaar geleden....) naar toe gereden in deze bruidstaart op wielen:

Auto heeft inmiddels een andere eigenaar, deze foto is ook alweer een jaar of drie oud. Bij
ons was'ie net vers uit Nevada gehaald met de prachtige, lichtjes verschoten originele
laaklaag er nog op. Ook het interieur had een mooi patina. En bovendien een middels
drukknoppen bediende automaat én een platenspeler. Ja, voor vinylsingletjes; rock'n'roll, baby! :shakeit:
Ik heb nog wel overwogen om voor die dag een Porsche 911 (jongensdroom, toen al)
te huren, maar de bezwaren stapelden zich al snel op: niet handig met de trouwjurk; op
de trouwdag vroeg je nest uit om de auto gehaast op te halen of de dag erna met een kater
vroeg eruit om hem terug te brengen. Voor meer dan een dag huur hadden we geen geld. ...
Maar het grootste bezwaar kwam uiteindelijk van mij zelf; op die dag doe je eigenlijk nix
met een mooie rijmachine. Beetje voor de familie uit tuffen? Nein, Danke!
Mevrouwv en ik zijn niet in een auto getrouwd, maar gewoon in het gemeentehuis.

Daar zijn we (alweer 20 jaar geleden....) naar toe gereden in deze bruidstaart op wielen:
Auto heeft inmiddels een andere eigenaar, deze foto is ook alweer een jaar of drie oud. Bij
ons was'ie net vers uit Nevada gehaald met de prachtige, lichtjes verschoten originele
laaklaag er nog op. Ook het interieur had een mooi patina. En bovendien een middels
drukknoppen bediende automaat én een platenspeler. Ja, voor vinylsingletjes; rock'n'roll, baby! :shakeit:
Ik heb nog wel overwogen om voor die dag een Porsche 911 (jongensdroom, toen al)
te huren, maar de bezwaren stapelden zich al snel op: niet handig met de trouwjurk; op
de trouwdag vroeg je nest uit om de auto gehaast op te halen of de dag erna met een kater
vroeg eruit om hem terug te brengen. Voor meer dan een dag huur hadden we geen geld. ...
Maar het grootste bezwaar kwam uiteindelijk van mij zelf; op die dag doe je eigenlijk nix
met een mooie rijmachine. Beetje voor de familie uit tuffen? Nein, Danke!
-
Een klassieker ongeacht het merk lijkt me echt leuk, zo lang je maar niet zelf hoeft te rijden. Een oude Rolls, Jag, Citroën, ga zo maar door.
Mercedes 600 is ook leuk, maar dan krijg je een beetje mafia-taferelen.

Mercedes 600 is ook leuk, maar dan krijg je een beetje mafia-taferelen.
-
Ha, die Maarten;
Een 600; gaaf! En dan tevoren flink zonnebanken, een kermisgeneraalsuniform à la Amin of Mobutu regelen; helemaal fout! En dus ook weer goed....
Een 600; gaaf! En dan tevoren flink zonnebanken, een kermisgeneraalsuniform à la Amin of Mobutu regelen; helemaal fout! En dus ook weer goed....
-
Een ritje (mee)rijden in de 600 verkleed als Khadafi zou ik sowieso niet afslaanHansv (Hans van Velzen) schreef:Ha, die Maarten;

Ben alleen benieuwd hoe mijn collega's zouden reageren als je zo op een bruiloft aankomt, hehe..
- Gijzer
Deze natuurlijk.
Groot. Cabrio. 4 deurs. Wit.

Groot. Cabrio. 4 deurs. Wit.
- Alain
Ik ben (pardon, WIJ zijn) in 1999 getrouwd in de auto waardoor ik mijn vrouw toen ook heb leren kennen.
Haar broer reedt in 1987 ook in een RS en toen ik een keer bij hem thuis kwam bleek hij een héél leuk zusje (in 1987 was ze 15, ik 19) te hebben.
Afijn, na de nodige jaren verkering zijn we in '99 (12 jaar later dus) in de RS getrouwd en in 2007 (na ruim 20 jaar) heb ik hem verkocht.
Op dat moment was het natuurlijk voor ons dé ideale trouwauto, maar de kooi, full harnass gordels en OMP kuipstoelen waren niet echt practisch

Haar broer reedt in 1987 ook in een RS en toen ik een keer bij hem thuis kwam bleek hij een héél leuk zusje (in 1987 was ze 15, ik 19) te hebben.

Afijn, na de nodige jaren verkering zijn we in '99 (12 jaar later dus) in de RS getrouwd en in 2007 (na ruim 20 jaar) heb ik hem verkocht.
Op dat moment was het natuurlijk voor ons dé ideale trouwauto, maar de kooi, full harnass gordels en OMP kuipstoelen waren niet echt practisch
- maurice12
Wij zijn getrouwd in een XF.
De voorkeur had een RR Phantom, maar die was wel héél duur om te huren (en tenslotte gebruik je die auto maar 15 minuten op zo'n dag).
De voorkeur had een RR Phantom, maar die was wel héél duur om te huren (en tenslotte gebruik je die auto maar 15 minuten op zo'n dag).
- Bijlagen
-
- Maurice & Sanne XF.jpg (79.67 KiB) 6071 keer bekeken
-
We have a winner! 8)
2000USA schreef:Witte Gallardo Spider of Corvette convertible stonden hoog op het lijstje maar dat stuitte nogal op verzet van de wederhelft (jurk, haar, wou gereden worden, etc)
Maserati Quattroporte S
-
12esc,
Welkom?
Welkom?

-
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Maurice ben je niet eens in de Speedster getrouwd joh
(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet
Bij mij heel simpel:

Vraag me alleen af of een vrouw dat een leuk idee gaat vinden

(ik ben degene die de foto's van je Speedster gemaakt heeft)
Stel je trouwens even voor als je wil in het even voorstellen board. Ik ken je al maar de rest niet

Bij mij heel simpel:
Vraag me alleen af of een vrouw dat een leuk idee gaat vinden

- Tim N
Weet nog niet wanneer het gaat gebeuren maar als het zover is
Het wordt krap onhandig en zelf rijden, maar de mini zal erbij zijn.

Het wordt krap onhandig en zelf rijden, maar de mini zal erbij zijn.