Rodney schreef:
Het Microsoft stuurtje heb ik nog staan, als iemand hem wilt hebben kan diegene hem op komen halen voor 50 Euro..
Nou, die is nu dus voor mij

Rodney schreef:
Het Microsoft stuurtje heb ik nog staan, als iemand hem wilt hebben kan diegene hem op komen halen voor 50 Euro..
Betwijfel het... Hij zegt dat het KAN, maar dat de release min of meer op een lijn met de japanse datum van maart 2010 zou liggen...Mark Nauta schreef:Toch nog 2009 ?!?!?!
http://www.autoblog.com/2009/09/29/gran ... after-all/" onclick="window.open(this.href);return false;
ForzaSander schreef:Leuke foto's maar is het Forza 3 of GT5 ?
Ja idd, duidelijk te zien. zou echt bijna een xbox gaan halen voor die forza3.... om me te vermaken tot gt5 er is.PeerH schreef:ForzaSander schreef:Leuke foto's maar is het Forza 3 of GT5 ?
Metchu schreef:Rodney schreef:
Nou, die is nu dus voor mij![]()
Ben benieuwd hoe de rijervaring is MET stuurtje...
Metchu schreef:die staan uit man! 8)
Nope vergeet dat maar. Light niet aan Forza trouwens maar aan Microsoft en aan Logitech.k33z schreef:Damn, ik heb zin in de release van deze game
Hoop toch nog ergens op ondersteuning van de G25, maar dat zal wel niet gaan lukken
Geen idee, Fanatec stuur werkt wel met G25 pedalen dacht ikk33z schreef:Fanatec zou ik ook mooi stuur vinden, maar dan alleen het stuur. Denk niet dat een Fanatec stuur i.c.m. mijn VPP pedalen gaat werken op Xbox360.
Mazzelpik.k33z schreef:Forza 3 PAL is te downloaden voor de Xbox 360, kan ik het alvast proberen
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten