Bury HFS cc9060 + telefoonboek
- Henk Jan
Bury HFS cc9060 + telefoonboek
Ik heb in mijn nieuwe auto de Bury bluetooth HFS cc9060 zitten. Deze gebruik ik icm een Samsung F480v.
Beide maken gewoon contact met elkaar en alles functioneert naar behoren. Echter krijg ik mijn telefoonboek uit de Samsung niet geladen in de Bury. Dit zou automatisch moeten gebeuren, maar wat ik ook probeer, het wil maar niet lukken.....
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
Beide maken gewoon contact met elkaar en alles functioneert naar behoren. Echter krijg ik mijn telefoonboek uit de Samsung niet geladen in de Bury. Dit zou automatisch moeten gebeuren, maar wat ik ook probeer, het wil maar niet lukken.....
Iemand enig idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Re: Bury HFS cc9060 + telefoonboek
Heb je niet de mogelijkheid om alle adressen in je telefoonboek in één keer te kopieeren naar je BT apparaat.
Mijn Parrot zou ook automatisch moeten syncen met m'n N73, echter toen dit het niet deed heb ik gewoon alles gekopieerd via BT naar m'n Parrot.
Wellicht dat dit bij jou ook zo moet....
Mijn Parrot zou ook automatisch moeten syncen met m'n N73, echter toen dit het niet deed heb ik gewoon alles gekopieerd via BT naar m'n Parrot.
Wellicht dat dit bij jou ook zo moet....
- Chris van S.
Ik heb (bijna) dezelfde bury en ook (bijna) dezelfde telefoon de Samsung Touchwiz.
Om de contactpersoon in de carkit te krijgen moet je de complete telefoonboek als visitekaartje versturen via bleutooth naar de Bury.
Dan werkt het echt helemaal geweldig, incl voicecontrol.

Om de contactpersoon in de carkit te krijgen moet je de complete telefoonboek als visitekaartje versturen via bleutooth naar de Bury.
Dan werkt het echt helemaal geweldig, incl voicecontrol.
- Henk Jan
Bedankt voor de hulp!
Heb echter al eens de contactpersonen als visitekaartje per bluetooth naar de HFS verzonden, die houdt ze dan vast zolang de HFS geactiveerd blijft. Als ik de auto later weer start is alles weer weg....
Misschien iets vergeten in te stellen??
Begrijp er echt niks van...
Heb echter al eens de contactpersonen als visitekaartje per bluetooth naar de HFS verzonden, die houdt ze dan vast zolang de HFS geactiveerd blijft. Als ik de auto later weer start is alles weer weg....
Misschien iets vergeten in te stellen??
Begrijp er echt niks van...
- Eric H
Als dat ding z'n telefoonboek verliest bij contact uit, dan klinkt mij dat meer in de oren als een montage foutje in de stroomvoorziening.....
( iets met constante stroom en stroom bij contact verwisseld )
- Chris van S.
Wat Eric H zegt denk ik ook inderdaad.
- Henk Jan
Daar had ik ook al aan gedacht, maar hoopte dat het misschien iets met de instellingen te maken had.
Als er verder geen opties meer zijn zal ik het dus toch daar in moeten zoeken....
Bedankt in ieder geval!
Als er verder geen opties meer zijn zal ik het dus toch daar in moeten zoeken....
Bedankt in ieder geval!
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Heb ik ook met een Parrot CK3100 gehad, daar was het een kwestie van 2 draden omdraaien.Eric H schreef:Als dat ding z'n telefoonboek verliest bij contact uit, dan klinkt mij dat meer in de oren als een montage foutje in de stroomvoorziening.....
- Eric H
Waarschijnlijk een gele en een rode ?Stefan R schreef:Heb ik ook met een Parrot CK3100 gehad, daar was het een kwestie van 2 draden omdraaien.Eric H schreef:Als dat ding z'n telefoonboek verliest bij contact uit, dan klinkt mij dat meer in de oren als een montage foutje in de stroomvoorziening.....
- Niels v D
Dan lijkt het er inderdaad op dat je constante en geschakelde + verkeerd om zitten. Deze draden omwisselen(vaak een gele en rode zoals Eric aangeeft) zal dat moeten verhelpen..
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Yup, geel en rood 
- Henk Jan
Ik ben eruit!
Heb mijn tel. boek gecopieerd van mijn sim naar het geheugen van de telefoon en daarna via bluetooth naar de Bury gestuurd.
Nu pakt de Bury ze wel en houdt ze ook vast.
Nog bedankt voor de tips!
Heb mijn tel. boek gecopieerd van mijn sim naar het geheugen van de telefoon en daarna via bluetooth naar de Bury gestuurd.
Nu pakt de Bury ze wel en houdt ze ook vast.
Nog bedankt voor de tips!
- Chris van S.
HJ, hoe werkt bij jou de voicecontrol?
- Henk Jan
Voicecontrol werkt best ok, alleen heeft hij moeite met cijferinvoer.
Namen uit het telefoonboek herkent hij tot nog toe allemaal, maar zodra je een nummer gaat oplezen zit hij er wel vaak naast.
Geeft het bij jou problemen dan?
Namen uit het telefoonboek herkent hij tot nog toe allemaal, maar zodra je een nummer gaat oplezen zit hij er wel vaak naast.
Geeft het bij jou problemen dan?
- Chris van S.
Sommige namen herkent de voicecontrol feiloos. De andere namen moet je zelf inspreken
of herkent hij nooit.
Dus beetje een wisselvallig systeem.
of herkent hij nooit.
Dus beetje een wisselvallig systeem.