Sinds twee weken wonen mijn vriendin en ik samen in Arnhem. Mijn BMW gaat binnenkort de deur uit, dus er moet iets anders komen. Ik ben zelf wat geld aan het oppotten zodat ik over een paar maandjes voor een rug of 10 een mooie auto kan kopen. Al mijn woon-/werkkilometers maak ik momenteel op de motor.
Echter, mijn vriendin en ik zijn het er over eens dat we eigenlijk nu een auto nodig hebben, om de boodschappen te doen en om mee naar haar en mijn ouders te crossen. Op de motor doen we dat ook af en toe wel, maar nu het weer kouder wordt, lonkt toch het dak boven het hoofd.
De BMW heeft zijn beste tijd wel gehad, dus die wordt ingeruild (mits mogelijk) of verpatst. We zoeken nu dus eigenlijk een autootje voor niet al te veel geld, maar wel eentje waar we fatsoenlijk in kunnen vertoeven. Als ik over een tijdje een wat duurdere auto koop, zal deze auto of weer verkocht worden, of gaan fungeren als tweede auto.
Budget: € 3000 tops
Brandstof: Benzine of diesel (er gaat wel aardig wat in gereden worden, dus diesel kan in principe wel uit)
Voorkeur: Auto met trekhaak
Het merk is niet zo heel belangrijk, als het er maar fatsoenlijk uit ziet en in goede staat is. Het is (in ieder geval voor mij) toch maar tijdelijk vervoer.
Mocht iemand iets leuks voorbij zien komen, hoor ik het graag!
Max
EDIT: Mochten sommigen zich afvragen waar m'n leaseauto gebleven is... die heb ik ingeleverd. Ik vond de maandelijkse vergoeding voor werknemers zonder leasebak een stuk interessanter