witte 205 GTI erbij.... update 07/03: toch verkocht
- Tim R
Re: witte 205 GTI erbij.... update 28/9: nieuwe foto's
Super mooi dit verhaal. Zo wil ik nog een keer een perfecte 106 1.3 rallye vinden in het wit of rood. Dan blijft die ook voor altijd.
-
Tim R schreef:Super mooi dit verhaal. Zo wil ik nog een keer een perfecte 106 1.3 rallye vinden in het wit of rood. Dan blijft die ook voor altijd.
Kom eens kijken bij mijn rallye;)
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Gewoon houden die GTi Paskal 

- Paskal
- Auto: meerdere
Heb de witte 205 GTi inmiddels verkocht. Ik deed er te weinig mee en hij stond al 1,5 jr in de wacht om nog verder geperfectioneerd te worden. Blijkbaar kon ik de motivatie daarvoor niet opbrengen. Toen zich spontaan iemand meldde voor de witte GTi heb ik de knoop doorgehakt en hem verkocht.
- Niels
- Auto: Prius+
Re: witte 205 GTI erbij.... update 07/03: toch verkocht
Jammer maar niet gebruiken is ook zonde. Klopte wel helemaal dit exemplaar imho 

-
- Auto: M3P, 130i
Jammer, was een mooi en uniek exemplaar.
- Downforce Hans
Toen ik het topic voor het eerst las dacht ik dat wanneer hij weer tekoop aangeboden zou worden ik veel interesse zou hebben en zeker op de auto zou bieden.
Jammer om nu te lezen dat hij weg is, vond/vind het een mooi ding.
Ben benieuwd wat zo`n ding nog op moet brengen als hij in zo`n topstaat is.
Grtz,Hanz06
Jammer om nu te lezen dat hij weg is, vond/vind het een mooi ding.

Grtz,Hanz06

- Robertdj
Downforce Hans schreef:Toen ik het topic voor het eerst las dacht ik dat wanneer hij weer tekoop aangeboden zou worden ik veel interesse zou hebben en zeker op de auto zou bieden.
Jammer om nu te lezen dat hij weg is, vond/vind het een mooi ding.![]()
Grtz,Hanz06

- Paskal
- Auto: meerdere
Tja, wat is topstaat? Ik ben nogal een mierenn***** als het om auto's gaat dus ik vond hem in minder topstaat dan menig ander hem wellicht zou vinden. Hij had toch wat minor parkeerdeukjes op de zijkant, losgeroeste motorkapscharnieren en twee flinke roestplekken achter de koplampen. Die laatsten zijn alleen te verhelpen met het betere snij- en laswerk.
In mijn visie zou o.a. het volgende dus nodig zijn om hem helemaal perfect te maken: compleet strak maken, nieuw front met twee nieuwe voorspatborden, scharnieren motorkap vervangen, full respray, motorblok compleet netjes maken etc... Ik had me voorgenomen daar in het voorjaar van 2010 een start mee te maken, maar bleef het maar uitstellen. Blijkbaar was de drang om eraan te beginnen toch niet groot genoeg.
In deze link kun je de roestplekken zien en die zijn niet mis.... Om hem helemaal in topstaat te laten verkeren inclusief montage van wat nieuwe onderdelen ben je exclusief de aanschaf van de auto zo maar 5k verder en da's best veel geld om uit te geven aan een 205-je die weinig meerwaarde heeft in het huidige wagenpark (X5, Swift en ring-205).
In mijn visie zou o.a. het volgende dus nodig zijn om hem helemaal perfect te maken: compleet strak maken, nieuw front met twee nieuwe voorspatborden, scharnieren motorkap vervangen, full respray, motorblok compleet netjes maken etc... Ik had me voorgenomen daar in het voorjaar van 2010 een start mee te maken, maar bleef het maar uitstellen. Blijkbaar was de drang om eraan te beginnen toch niet groot genoeg.
In deze link kun je de roestplekken zien en die zijn niet mis.... Om hem helemaal in topstaat te laten verkeren inclusief montage van wat nieuwe onderdelen ben je exclusief de aanschaf van de auto zo maar 5k verder en da's best veel geld om uit te geven aan een 205-je die weinig meerwaarde heeft in het huidige wagenpark (X5, Swift en ring-205).
-
- Auto: M3P, 130i
Ik had Paskel al eens eerder benaderd, maar toen lag het ding uit elkaar!Downforce Hans schreef:Toen ik het topic voor het eerst las dacht ik dat wanneer hij weer tekoop aangeboden zou worden ik veel interesse zou hebben en zeker op de auto zou bieden.
Jammer om nu te lezen dat hij weg is, vond/vind het een mooi ding.![]()
Grtz,Hanz06