Ik vind het in 1 woord een TOPauto
Was er rond 10 uur en kreeg gelijk de sleutels overhandigd.De dame bij de balie zei dat het redelijk zeldzaam was dat ik de auto alleen(zonder verkoper)meekreeg,waarschijnlijk vertrouwde de verkoper me wel.

De auto vond ik serieus snel,de motor loopt heel gelijkmatig in toeren maar bij 5000 tpm krijg je nog even een extra duw. het gekke was dat bij 240 op de teller het net leek of dat de begrenzer al wat ingreep.Qua wegligging is het een heel stabiele auto,ook op zeer hoge snelheden,(240 km en meer) die heel moeilijk uit balans is te brengen.Ook is hij voldoende comfortabel om veel kilometers te maken.
Heb ook wat accerelatie proeven gedaan uit de losse hand en het zijn dus tellersnelheden die ik op geef:
0-100 4,9 sec
80-120 in 3 3,3 sec.
100-160 in 3 5,5 sec
100-200 in 3/4 11.5 sec
2 zaken vielen me tegen.
het bosesoundsystem vond ik maar matig klinken.( de BMW zit een veel mooier geluid in)
op de achterbank kan je als volwassene nauwelijks goed zitten,dat komt door de recaro schaalstoelen.
Ga ik zo'n auto bestellen ??
Ik weet het nog niet.Eigenlijk vind ik alles super aan de auto alleen het te weinig ruimte op de achterbank is een heel belangrijk punt omdat ik regelmatig met 4 man op pad ga.Misschien moet ik dan wel gewoon de auto van de vrouw nemen maar ik ben er nog niet uit.
heb dus weer genoeg te dromen!!!