Ik had een E34 M5. Ik vond het namelijk leuk om een keer een M te hebben. Het ding had 43.000 km gereden toen ik 'm kocht en na een half jaar heb ik 'm weer weggedaan. Niet omdat er kosten aan zaten te komen, maar omdat ik het zonde vond om met een auto die in zo'n staat verkeerde echt serieuze kilometers te gaan maken.Niels schreef:Bij dit soort auto's ben ik altijd bang dat ze een jaar worden gereden en vervolgens worden gekocht voordat de kosten aan komen. Met die gedachte heb ik ook niet het idee dat het altijd even goed behandeld wordt omdat ie toch maar tijdelijk is.
Ik ruilde de M5 in op een 750iL. De dag voor ik de M5 inleverde stond 'ie bij de dealer voor een onderhoudsbeurt.
Bij Van den Hengel stond ook een tijdje een M3 te koop, een gele. De eigenaar heeft 'm nog geen jaar en heeft er nu 4.000 km mee gereden. Het was een beetje een miskoop, in de zin dat de auto niet bij hem paste. Toch zaten er stevige facturen bij van het onderhoud uit dat jaar.
Kortom, het hoeft niet altijd zo te zijn als jij zegt.