Goed adres voor carwrapping
-
Goed adres voor carwrapping
Ik zit er toch sterk aan te denken om mijn auto matzwart te laten wrappen maar wil wel dat het goed gebeurd.
Elk reclamebedrijf zegt het wel te kunnen maar hen geen zin in prutswerk/slecht materiaal + snijranden in mijn lak als ik het na een tijd weer verwijder.
Iemand goeie ervaringen met een bedrijf ???????
Alvast bedankt voor de info.
Gr,
Mark
Elk reclamebedrijf zegt het wel te kunnen maar hen geen zin in prutswerk/slecht materiaal + snijranden in mijn lak als ik het na een tijd weer verwijder.
Iemand goeie ervaringen met een bedrijf ???????
Alvast bedankt voor de info.
Gr,
Mark
- Adje ///M3
Re: Goed adres voor carwrapping
Welke regio?
Wij zijn sinds kort hierin begonnen met het aanbieden van carwrapping
Wij zijn sinds kort hierin begonnen met het aanbieden van carwrapping
-
Liefst Zuid Holland....... wel handig als je wat hebt en weer een stukje kunt vernieuwen....
- Adje ///M3
Sorry, dan kan ik je niet verder helpen.MarkE92 schreef:Liefst Zuid Holland....... wel handig als je wat hebt en weer een stukje kunt vernieuwen....
Suc6 in ieder geval!!! Laat na afloop wat foto's zien....

-
Thanks voor de reactie in ieder geval...... als het project doorgaat komen er zeker foto's
Wel balen want stond gisteren een Audi S5 achter me bij het stoplicht in het matzwart........had ik eigenlijk even moeten laten stoppen en vragen waar hij het had laten doen...
Wel balen want stond gisteren een Audi S5 achter me bij het stoplicht in het matzwart........had ik eigenlijk even moeten laten stoppen en vragen waar hij het had laten doen...

- Jeroen
http://www.matte-auto.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Dit bedrijf was van de week op RTL4 te zien. Geen idee of het een goed adres is.
Dit bedrijf was van de week op RTL4 te zien. Geen idee of het een goed adres is.
-
Thanks Jeroen,
Had ik al gezien maar vond alle opmerkingen van hun bij voorwaarden wat afschrikbarend :
- Auto's ouder dan 3 jaar worden niet geplakt i.v.m. garanties op hechting;
- Auto's met (oude) lakschade of schadeherstel worden niet geplakt;
- Aangeleverde materialen worden niet geplakt, wij gebruiken uitsluitend onze eigen materialen van hoge kwaliteit;
- De auto's dienen schoongewassen, ontdaan van vet- en vuilresten te worden aangeleverd; (Extra schoonmaakkosten worden gefactureerd.)
- Prijzen zijn exclusief 19% BTW;
- Prijzen zijn inclusief badges / logo's welke moeten worden verwijdert voor het plakken;
- Nadien verwijderen van folie €150,-
Wij zijn NIET aansprakelijk voor eventuele lakschade ná verwijdering van de folie.
Had ik al gezien maar vond alle opmerkingen van hun bij voorwaarden wat afschrikbarend :
- Aangeleverde materialen worden niet geplakt, wij gebruiken uitsluitend onze eigen materialen van hoge kwaliteit;
- De auto's dienen schoongewassen, ontdaan van vet- en vuilresten te worden aangeleverd; (Extra schoonmaakkosten worden gefactureerd.)
- Prijzen zijn inclusief badges / logo's welke moeten worden verwijdert voor het plakken;
Wij zijn NIET aansprakelijk voor eventuele lakschade ná verwijdering van de folie.
- GTRene
was daar gisteren niet wat van op TV? die lui waren wel goed als ik dat zo zag
maja weet niet meer welke dat waren
en leuke bedragen
dit bedrijf (ken ze niet hoor) heeft ook wel wat voorbeelden maar ik zie geen prijzen...
http://www.wrappx.nl/voorbeelden/" onclick="window.open(this.href);return false;

en leuke bedragen

dit bedrijf (ken ze niet hoor) heeft ook wel wat voorbeelden maar ik zie geen prijzen...
http://www.wrappx.nl/voorbeelden/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
toen ik nog bij een bedrijfswagendealer (grote mercedes dealer)werkte lieten we veel doen doen ron design in pijnacker vond het er altijd buiten gewoon netjes uitzien, je kan er altijd een belletje aan wagen.
- Max V
Je kunt het afschrikwekkend noemen, maar ik vind het niet meer dan logisch dat ze er zoiets bij zetten... Ik zou het juist afschrikwekkend noemen als ze niet zoiets hadden vermeld...MarkE92 schreef:Thanks Jeroen,
- Louis
Matzwart is stoer ! Maar hoe zit dat met viezigheid of krassen ? Zul je dat juist sneller zien of mindersnel als op een hoogglans lak ?
-
Geen CSL dus? 

- Ar
- Auto: Prius
Wat een prijzen zeg. Dan zou ik nog eerder de auto over laten spuiten.
-
Tijdens Scuderia Hanseat stonden de mensen van http://www.Intax.de" onclick="window.open(this.href);return false; in de box naast ons, en die hebben gedurende het evenement 2 auto's gefolied ter demonstratie. Een SLK 55 AMG en een C 55 AMG van AMG zelf beide gefolied in een mat geborsteld alu look. Hier werd echter veel meer gedemonteerd om een mooi resultaat te krijgen, zoals verlichting, deurklinken, spiegels, sommige stootstrips, etc. Alle die kleine delen werden los behandeld, en in de grote vlakken komt zo veel minder rek. Heb het idee dat zij een beetje de aanstichters van de rage zijn, en zou hier ook altijd naartoe gaan.
http://www.intax.de/folierung/galerien/ ... erung.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intax.de/folierung/galerien/ ... sport.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intax.de/folierung/galerien/ ... erung.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.intax.de/folierung/galerien/ ... sport.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joost
Ik zou ook eens in Duitsland informeren.
Daar is het folieen van een auto al wat langer populair, en dus een stuk voordeliger.
Via de site van Intax (zie hierboven in bericht van Steve) kan je bij hun aangesloten bedrijven vinden.
Prijsverschil met Nederland is behoorlijk.
Daar is het folieen van een auto al wat langer populair, en dus een stuk voordeliger.
Via de site van Intax (zie hierboven in bericht van Steve) kan je bij hun aangesloten bedrijven vinden.
Prijsverschil met Nederland is behoorlijk.
- Louis
In dusseldorf zit iemand die mn A3 wilde doen voor 1000 euro
- Ar
- Auto: Prius
Ik heb ooit een auto gekocht van vier jaar oud waar compleet folie overheen geplakt was geweest. Het was een Mercedes uit de jaren dat ze veel last van roest hadden. Op bepaalde plekken waar eerste de randen van de folie zat, was er roest.
-
Thanks People, kan ik weer verder gaan informeren.
CSL is nog niet geheel van de baan maar mocht het niet door gaan moet ik wel de volgende mods in de pijplijn hebben.....
Gr,
Mark
CSL is nog niet geheel van de baan maar mocht het niet door gaan moet ik wel de volgende mods in de pijplijn hebben.....

Gr,
Mark
Heb eens geinformeerd bij de spuiter/wrapper die veel voor de DSC doet.
Wilde de vijf in chrome laten wrappen (leuk voor de concurrentie)
Nu is chrome wat duurder, maar dat moest 2000 euro kosten.
Ben alleen de naam ff kwijt
Wilde de vijf in chrome laten wrappen (leuk voor de concurrentie)

Nu is chrome wat duurder, maar dat moest 2000 euro kosten.
Ben alleen de naam ff kwijt

-
OnlineWill F.
http://www.blikopsign.nl/carwrapping" onclick="window.open(this.href);return false;
staan erg goed bekend.
staan erg goed bekend.
-
Zit er netjes uit zeg, blik op sign..... werken met verschillende merken , vaak Avery voor wit en 3M voor matzwart....... niet echt in de buurt maar ja kan niet alles hebben
- Haipeng
http://www.foilacar.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Is een hele goede, ze doen veel auto's in Dubai maar ze zitten ook in Duitsland.
Is een hele goede, ze doen veel auto's in Dubai maar ze zitten ook in Duitsland.
- Martin van der Zwaard
Mark....ik wist niet dat jij het was joh
Maar een CSL....vertel vertel vertel. Kom je die dan wel een keer showen want ik heb deze nog niet eens gezien
Snel eens wat afspreken kerel.
Groeten,
Martin

Maar een CSL....vertel vertel vertel. Kom je die dan wel een keer showen want ik heb deze nog niet eens gezien

Snel eens wat afspreken kerel.
Groeten,
Martin
- frankv
bovenstaande zou mij juist niet afschrikken, maar geeft mij de indruk dat ze hun werk serieus nemen, het zijn toch allemaal zinnige dingen?MarkE92 schreef:Thanks Jeroen,
overigens vind ik wrapping op zich compleet onzinnig, en ik geloof nooit dat je de folie er na 3 jaar weer mooi afkrijgt
- VLA
X2 ,aangezien ze geen garantie bieden dat de originele lak goed blijft als de folie eraf gehaald word. Haal je na een paar jaar die wrap eraf, is je lak beschadigd, kun je alsnog je auto laten spuiten.Ar schreef:Wat een prijzen zeg. Dan zou ik nog eerder de auto over laten spuiten.