Met de successendie Bernd Schneider behaald heeft in de DTM en het nodige PR-werk voor Mercedes, moet dat wel kunnen lijkt mij...GTRene schreef:ahMathieu schreef:Ex-DTM coureur.die krijgt misschien wel dat ding kado voor de reclame en meewerking filmpje
8)
- pfffff -Ferdinand schreef:edit: hij doet mij denken aan een Chrysler Crossfire
Ruben schreef:6.2 liter, 571 pk bij 6800 toeren, 650 nm bij 4750 toeren (atmosferisch!) en allerlei bijzondere technische details als een aandrijfas van koolstofvezel: ik zeg doen!
Die 6.1 had heel wat meer NA pk dan bv de 6.1 van Chrysler met maar 425pkRobin schreef:Ruben schreef:6.2 liter, 571 pk bij 6800 toeren, 650 nm bij 4750 toeren (atmosferisch!) en allerlei bijzondere technische details als een aandrijfas van koolstofvezel: ik zeg doen!
Klinkt goed inderdaad. En die 48%F 52%R is ook goed. Het wordt wel wat met dat ding, alleen die lilleke kont nog steeds.![]()
Hoe klinkt een iets kleinere 6.1 liter, 627pk bij 7400 toeren en ook 650Nm bij zelfs 4500 toeren(atmosferisch!) minder dan de SLS? En da's 'n blokje van 17 jaar terugDat ie in 'n auto hing die minimaal 461 kilo lichter was...
![]()
Anyway
Die AMG SLS mooi man, dikke + en straks ook nog de Black Series...brrr ik hoorde al in het filmpje? dat ze eventueel nog 300kg? eruit konden halen maar dat zal wel voor de race versie zijn.Techniek
Cilinderinhoud 6059 cc
Aantal cilinders 8
Kleppen per cilinder 2
Turbo Nee
Intercooler Nee
Maximaal vermogen 317 kW / 425 pk
bij 6000 tpm
Maximaal koppel 569 Nm
bij 4800 tpm
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], JdvPolo en 31 gasten