Snipe schreef:Je camera vrat een rolletje op? Bestaat dat nog?
Jaja, ik hou vast aan nostalgische oude apparaten
XR5Turbo schreef:@Jurriut, ik zeg niet dat wij last hebben gehad van jullie muziek. Want toen jullie muziek draaiden waren wij in Chichester in de kroeg dus laat ik jullie lekker gaan.
Maar wat ik dus tot 2x toe tactisch bedoel te zeggen is dat, laten we het Nederlandse camping gedrag noemen, totaalniet in het plaatje Goodwood and purpose past. En dat toevallig jouw buren het fantastisch vonden hoeft niet te zeggen dat de rest van de camping het zo geweldig vond. Nogmaals jullie waren echt de enige met echt hoog volume muziek ondanks het feit dat je op een camping altijd wat muziek hoort van elkaar. Vrienden van mij waren voor de 10e keer op Goodwood en hebben dit "nederlands camping gedrag" letterlijk nog nooit meegemaakt.
Het is een punt van kritiek meer niet. Bedoel wij hebben ook lol gehad en ongeremd zitten zuipen. Wat mij betreft drinken we volgend jaar ook samen een biertje en wisselen we wat ervaringen uit.
Kijk, dat is tenminste een stukje tekst waar ik iets aan heb
Dat ons typisch Nederlands camping gedrag niet in het plaatje pastte, had ik ook al door toen we daar waren. Ik kan me ook prima voorstellen dat de rest van de camping er minder prijs op stelde. Neemt niet weg dat andere campinggasten dan ook gewoon kunnen vragen of we de muziek zachter willen zetten. Dat we harde muziek draaien wil niet zeggen dat we niet voor rede vatbaar zijn
Wel hebben we met de beveiliging / roodharige campingmanagersvrouwke afgesproken dat rond tien uur, half elf de muziek uit zou gaan. Daar hebben we ons natuurlijk gewoon aan gehouden.
Het puntje van kritiek zullen we zeker meenemen voor volgend jaar en we drinken er dan een :drinking: